Kuinka kaukana olet matkustanut? Kanada, Australia vai Thaimaa?
Itse olen asunut Kanadassa mutta en ole ollut Australiassa tai Thaimaassa.
Kommentit (59)
Havaiji kai kaukaisin. Australia, Japani myös aika kaukana.
Australian itärannikko. Ihmisten välittömyys ja ystävällisyys parasta. Ihmeellinen luonto. Asia mitä en ennen ollut tullut ajatelleeksi oli, että aurinko paistoi keskipäivällä pohjoisesta. Haluaisin käydä vielä uudestaan, kun ajat paranevat.
Japani itäisin paikka missä olen käynyt ja Yhdysvallat Kalifornia läntisin ja myös niukasti eteläisin paikka. Gran Canaria tulee toisena.
Vuoreija (Vardø) Norjassa pohjoisin paikka, missä olen käynyt.
Uusi-Seelanti, Australia ja Havaiji haaveissa, kun pääsisi taas matkustamaan.
Havaiji, Karibialla useat saaret (Barbados, Dominikaaninen tasavalt, Guadeloupe)
Ääneni on käynyt kuussa. Radioaalloilla sen lähetin ja matka kesti 2,5 sekuntia edestakaisin. Aikaa hauskaa kuulla oma ääni kun se tulee kuusta takaisin. Matkustellut oon mm. Etiopiassa, Intiassa ja jenkeissä.
Mikähän olisi kauimpana - Etelä Korea, Dominikaaninen tasavalta tai Bali.
Varmaan toi Karibia toistaiseksi vaikka ajallisesti noista lyhin lento
Espanjaa kauempana en ole käynyt.
Panama taitaa olla kaukaisin... tai Rio de Janeiro. Jukatan on lähempänä, ja Intiaankin on vain kuuden tunnin matka.
Kaukoidässä en ole koskaan käynyt.
Uusi-seelanti, Australia, Usa, Chile, Japani. Usassa vietin vuoden. Eipä ole kiinnostanut käydä uudelleen. Raamattuvyöhyke on ihan järkyttävän takapajuista aluetta. En yhtään ihmettele, että Trump pääsi presidentiksi asti. Uusi-seelanti, Australia ja Chile tullut koluttua huolella läpi. Japaniin voisin palata nähdäkseni enemmän luontoa ja muutakin kuin pääsaaren.
Tahiti, Bora Bora, Australia, Brasilia, Panama, Galapagos-saaret. Siinä ehkä kauimmaiset. Aasian maita en luetellut, koska Australia on sinne päin mentäessä kauempana ja Suomesta katsottuna näistä kaikista kauimmainen. (Uusi-Seelantihan on Suomen antipodi, eli toisella puolella maapalloa täältä katsottuna, mutta siellä en ole ollut.)
En ole kuin Virossa ja Ruotsissa... :'(
Kunhan saan uo-velat maksettua ja koronatilanne on ohi, niin sitten haaveena matkustaminen. USA, Britannia, Italia, Ranska, Saksa, Sveitsi, Turkki...
Toissakesänä meinasin mennä Tuuriin, mutten mennytkään.
T: Mies Heinolasta
Pari x Thaimaassa, Egypti myös. Muut kohteet 4-5h lentomatkan päässä.
USA (Wyoming) ja Kiina (Shanghai) kauimmaiset, etelässä kauimpana Kanaria.
Maksullinenkin rakkaus on ihan tyydyttävää, mutta edes kumi ei välttämättä suojaa satiaisilta, eli kannattaa suosia karvattomia.