Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yleisin erojen syy on (naisen harrastama) kahlinta

Vierailija
12.04.2014 |

Väittäisin, että olisi vähemmän parisuhde-eroja jos varsinkin naiset olisivat myötämielisempiä parisuhteen ulkopuoliselle omalle ajalle. Enkä tarkoita panohommia vaan, että jos kummallakin olisi aidosti rentoa mennä vaikka kavereiden kanssa viikoksi etelään, niin kotiin olisi aina kiva palata ja elämä olisi kivempaa. Suurelle osalle naisista vaikuttaa mies olevan suurinpiirtein palvelija jonka velvollisuus on tehdä nainen onnelliseksi ja miehen oma aika on täysin sen vastakohta.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuntuu menevän niinpäin, että miehen toki pitäisi saada mennä ja tulla miten haluaa. Milloin on saunailtaa, kalastusreissua yms. Ja ollaankin sovittu, että kummallakin olisi yksi vapaaviikonloppu kuukaudessa (Mielestäni tämä riittää, koska perhe tarvii myös kiireetöntä viikonloppuaikaa) . Usein vaan oma "vapaa aikani" on sitä, että mies menee lapsien kanssa mummolaan yöksi ja minä saan jäädä siivoamaan kotia sillä välin yksin.

sellaista vapaata mulla.

Vierailija
22/57 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 15:07"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 14:56"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 14:09"]

Päinvastoin suurimmalle osalle miehistä nainen on pelkkä palvelija. Mies kävisi mielellään kavereidensa kanssa etelälomalla ja tulisi kotiin pesetyttämään vaatteensa vaimollaan jotta voisi taas siistinä sunnata seuraavalle reissulle.

En ole koskaan kuullut naisesta joka on jättänyt miehensä ja lapsensa viikoksi kotiin ja lähtenyt kalastelemaan lappiin ja kaikki tyytyväisiä kun äiti takaisin tultuaan heittää likaiset vaatteensa lattialle ja sanoo miehelle että voisitko pestä noi kun on vähän krapulaa ja univelkaa. Mutta miehiä jotka tekevät tämän tyyppistä kaverilomailua kyllä löytyy.

Eroja olisi vähemmän jos miehet käyttäytyisivät kuin aikuiset eivätkä kuten hemmottelut teinit. Nainen kyllästyy yhteen ns. ylimääräiseen lapseen ja heittää miehen ulkoruokintaan. Vai kuinka monta kertaa olet kuullut etta nainen on "kolmas" lapsi perheessä?

Monen perheen ongelma on että naisesta tulee nalkuttava äiti koska miehestä on tullut villi ja vapaa teini/lapsi.

Yllättävän monelle naiselle ero on helpotus ja he pärjäävät paremmin ilman miestä.

Vietä kaverilomailua rauhassa, mutta älä sotke turhaan siihen perhettä tai parisuhdetta. Kaikki pääsevät siten helpommalla. Sinä sekä puolisosi!

[/quote]

Tuohan on vain naisen mielipide. Ei sun mikään pakko ole miehen reissupyykkejä pestä, tyhmä oot jos teet kaiken mitä pyydetään.

Sitä paitsi 90% kaikista kotihommista on naisesta johtuvia, esimerkiksi jatkuva ruoanlaitto, uskoisin että monelle miehelle kelpaisi kun tekisi 10kg makaronilaatikkoa pakkaseen kerralle. Naiselle ei kelpaa vaan aina pitää jotain häärätä, mm. verhojakin pitää vaihdella. Kuinka moni mies vaihtaa verhoja?

[/quote]

Todellisuudesta irtautunut sekopää. Ei lapsille voi tarjota viikkotolkulla samaa ruokaa. Lapset sotkee vaatteita. Keittiö sotkeentuu syödessä ja ruokaa laittaessa. Eteinen on hiekkainen. Vessa kusilänttinen. Jne. Siivottavaa, pyykättävää yms. riittää. Mutta idiootti mies olettaa, että lapset on naisen hoidettava, sanoin kuin kaikki lapsista johtuva ylimääräinen työ. Verhojen vaihtaminen tuskin on missään perheessä ongelma. Ikkunoiden peseminen sen sijaan varmaan monesti on, kun nekin on ihan oikeasti välillä pakko pestä. Sanoo se idiootti sohvalta kaljapullo kädessään mitä tahansa.

[/quote]''

Mut etkä huomaa yhtä juttua? Nää tällaiset miehet haluavat elää sellaista tällä palstalla niiiiiin mainostettua, hirveänkamalaa wt-elämää. Kaikki on vinksinvonksin tai ainakin heikunkeikun. Naiset taas pyrkivät säntilliseen keskiluokkaisuuteen.

Ton kaltaisten miesten mielestä kusiläntit WC:ssa kuuluu asiaan, helppo ja vaivaton roskaruoka on jeees, kertakäyttöastiat palvelevat luontoa, kaverit ja harrastukset ovat ykkösasia, akat ja penskat pitäkööt turpansa kiinni ja nauttikoot wb-alfastaan. Mikä unelma!

Noin yleisesti: minkä helvatan takia pitää mennä naimisiin, jos se noin ärsyttää ja kahlitsee. Nykypäivänä voi olla ihan sinkkunakin, ei siitä (vielä, enää) vankilaan pistetä. Sinkkuus vai nainti, plussat ja miinukset paperille ja siitä sitten ois tehtävä valinta. Tai sitten hakee sen ostomorsiamen köyhemmistä maista itseään runkkaamaan ja passaamaan.

[/quote] Juuri näin. Onko miehet pakotettu naimisiin? Eikö heillä ole tekemisiinsä mitään sanomista, tossujako he ovat? Normaali mies osaa toimia ja puhua vaimonsa kanssa niin, että molemmat ovat elämäänsä tyytyväisiä ja jos eivät ole, niin miksi jäädä onnettomaan suhteeseen? Jos ei saa suutaan auki, niin onko se toisen syy? Vähän ontuu tuo ap:n logiikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on molemmilla omia saunailtoja, kavereiden kanssa matkustelua ja olemista. Olen äidiksi tulon jälkeenkin tehnyt muutaman ulkomaanreissunkin kaveriporukalla. Ei näitä ole edes joka vuosi, illanviettoja muutamat vuodessa kummallakin. Ei kai perhe mikään vankila ole - äidillekään.

Vierailija
24/57 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oikeassa, kyllä on kamalaa seurata tätä nykyelämää ja miesten orjuuttamista hoitaessaan vaimoaan ja lapsiaan.

Ihan kamala katsoa kun miehet ovat joskus kotona (palkallisilla) isyyslomilla, käyvät omat lapsensakin joskus tarhasta hakemassa, leikkivätkin lasten kanssa, voivat jopa ruokaa laittaa kerran pari tai marketista hakea maitoa ja toisinaan vaimoakin huomioida iltapuhteeksi --- todella väärin ja orjuttavaa miehille.

Kaikkea sitä heiltä vaaditaankin.

Naisten pitäisi ymmärtää miehen syvin luonto, se villiys ja alkukantaisuus, joka hänessä asuu, ja päästää ressukka vapaaksi kahlitsevasta kotielämästä, johon hän ei todellakaan sovi. Päästäkää ne villiksi ja vapaaksi, loikkimaan reimuissaan sinne metsään ja asumaan luolassa, saalistamaan pikkuhampaillaan ja kourillaan raakaa lihaa. Toisten kaltaistensa kanssa iloitsemaan! Sinne metsään se olento kaipaa vapaana ruikkimaan joka kuusen juureen!!

Free Willy!

Vierailija
25/57 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selkeesti ankeat kahlitsijatammat vauhdissa kuten no 25! Ei muuta osata kuin lyödä ylitse koko homma. Sitähän tässä tosiaan tarkoitetaan, että _kokoajan_ pitäis vaan mennä ja rymytä. Huoh...

Naisilla kun tuppaa olemaan asenne sellainen, että mennä voi mutta korkeintaan erittäin harvoin ja siten ettei siitä ole perheelle millään tavalla haittaa.

Vierailija
26/57 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 16:04"]Ihan selkeesti ankeat kahlitsijatammat vauhdissa kuten no 25! Ei muuta osata kuin lyödä ylitse koko homma. Sitähän tässä tosiaan tarkoitetaan, että _kokoajan_ pitäis vaan mennä ja rymytä. Huoh...

Naisilla kun tuppaa olemaan asenne sellainen, että mennä voi mutta korkeintaan erittäin harvoin ja siten ettei siitä ole perheelle millään tavalla haittaa.

[/quote]

Mä vapautin mieheni menemään :) Tajusin, etten tee sillä mitään. Seksin saa muualta parempana, samoin seuran. Mies kun ei halunnut viettää mun kanssa aikaa, niin tää on ihan win-win. Eiku ei. Mies menetti ylläpidon ja säännöllisen seksin. Mä en menettänyt mitään.

Vierailija
27/57 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ap, voisitko vielä selventää tämän: Miksi ihmeessä kukaan nainen tahtoisi olla miehen kanssa, joka käyttäytyy kuin poikamies? Miksi naisen pitäisi nauttia sellaisesta suhteesta, jossa mies käyttää harvoista lomapäivistä ison osan kavereittensa kanssa ilman vaimoa ja lapsia? Mitä nainen saa suhteesta, jossa mies tahtoo "olla vapaa" ja olla mahdollisimman paljon pois? Mitä nainen menettää, jos hän eroaa tuollaisesta miehestä?

Meidän suhteessamme asia on ainakin näin:

- Meillä ei ole varaa (eikä vapaata) niin paljon, että voisimme maksaa molemmille vanhemmille omat viikon lomat ja perhelomat lisäksi päälle. Kenen lomista siis tingitään? Pidetäänkö lapset ympäri vuoden päiväkodissa ilman vapaata, jääkö mies ja lapset kotiin että äiti saa mennä, vai onko kenties miehellä alkukantainen oikeus olla se tärkein lomailija? Vai olisiko kuitenkin reiluinta, että omat reissut jätetään väliin ja lomaillaan perheenä?

- Minä olen alkanut suhteeseen ja perustanut perheen, jotta voisin elää ja viettää aikani näiden ihmisten kanssa. Jos en tahtoisi sitoutua heihin, en olisi alunperinkään alkanut suhteeseen vaan nauttinut sinkkuilusta niin kauan kuin huvittaa ja miettinyt sitoutumista vasta, kun koen olevani todella kykenevä siihen.

- Koen sellaisen suhteen täysin turhaksi ja haitaksi, jossa minä olisin vain kodinhoitaja ja lastenhoitaja miehen viettäessä vapaa-aikaa kavereittensa kanssa. Jos näin olisi, hakisin eroa. Mitä järkeä kummankaan olla suhteessa, jossa selvästikään ei viihdy? Kodinhoitajan voi sitten palkata erikseen jos sellaisen haluaa.

Vierailija
28/57 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkään kyse ei ole jatkuvasta lomailusta. Koettakaa keskustella pillastumatta. Teillä on erikoinen maailma jos mies aina vaan lomillaan ja kuseskelee pitkin suihkua ollessaan kotona ellei sitten ole täydellisen orjuutettu kotitossukka kuten palstamammoilla näyttää olevan. :)

Rehellisesti, kuinka monen mies on käynyt kaverilomalla etelässä viimeisen 5 vuoden aikana?

Vierailija
29/57 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 16:52"]

Edelleenkään kyse ei ole jatkuvasta lomailusta. Koettakaa keskustella pillastumatta. Teillä on erikoinen maailma jos mies aina vaan lomillaan ja kuseskelee pitkin suihkua ollessaan kotona ellei sitten ole täydellisen orjuutettu kotitossukka kuten palstamammoilla näyttää olevan. :)

Rehellisesti, kuinka monen mies on käynyt kaverilomalla etelässä viimeisen 5 vuoden aikana?

[/quote]

Mieheni ei ole käynyt, eikä käykään. Sama koskee minua. Sitä lomaa on kuitenkin yleensä vain 5 viikkoa vuodessa ja jos viidesosa kuluisi kavereiden kanssa, niin se on minusta liikaa. Lisäksi viikon etelänloma ei ole ihan halpaa huvia, varsinkin kun perheenkin kanssa pitäisi lomailla. Minä ja mieheni ollaan kuitenkin oltu lyhyemmillä lomilla kavereiden kanssa, esim. pitkiä viikonloppuja Euroopan kaupungeissa, joka ainakin meidän perheellemme riittää ihan hyvin.

Ja laskeudupa sieltä korkeuksistasi. Ihan yhtä lailla olet palstamamma tai -pappa niin kuin kaikki muutkin tänne kirjoittelevat. Et ole yhtään muita parempi.

Vierailija
30/57 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa eroista johtunee miesten harjoittamasta väkivallasta, fyysisestä tai henkisestä. Ehdottaisinkin, ettei kukaan enää seurustelisi miehen kanssa, niin ei olisi tätäkään ongelmaa, ja miehet ymmärtäisivät kehittyä.

Vierailija
31/57 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 17:09"]Suurin osa eroista johtunee miesten harjoittamasta väkivallasta, fyysisestä tai henkisestä. Ehdottaisinkin, ettei kukaan enää seurustelisi miehen kanssa, niin ei olisi tätäkään ongelmaa, ja miehet ymmärtäisivät kehittyä.

[/quote]

Mitähän se on jos ei henkistä väkivaltaa naiselta tuo kuvaamani aloitus?

Vierailija
32/57 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se minun kommenttiini liittyy? Kerroin faktan mistä suurin osa eroista johtuu. Ei naisen vaan miehen harjoittamasta väkivallasta..voi pikkupoikaa,mene kasvamaan aikuiseksi, ja kehitä aivotoimintaasi hiukan niin ehkä löydät itsellesi naisen.. : )

Vierailija
33/57 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kaikki miehet eivät ole Pentti Saarikoskia jotka tarvitsevat lomaa perheestään luovuuden takia. Jos mies haluaa leikkiä sinkkua, hän voi mainiosti ottaa eron ja viettää aikaansa missä haluaa. Minun mieheni halusi leikkiä perheetöntä ja pelata tietokonepelejä, annoin hänelle sen elämän ja nyt ainakin minä olen onnellinen.

Vierailija
34/57 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 16:07"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 16:04"]Ihan selkeesti ankeat kahlitsijatammat vauhdissa kuten no 25! Ei muuta osata kuin lyödä ylitse koko homma. Sitähän tässä tosiaan tarkoitetaan, että _kokoajan_ pitäis vaan mennä ja rymytä. Huoh...

[/quote]

Mä vapautin mieheni menemään :) Tajusin, etten tee sillä mitään. Seksin saa muualta parempana, samoin seuran. Mies kun ei halunnut viettää mun kanssa aikaa, niin tää on ihan win-win. Eiku ei. Mies menetti ylläpidon ja säännöllisen seksin. Mä en menettänyt mitään.

[/quote] Tämä on niin totta!! Mutta onhan miehellä vielä se äitee. Äitee tekee sapuskaa, pesee pyykit, silittää paidat ja kalsaritkin, siivoaa ja hoitaa tarvittaessa isävuorolla lapsetkin.

Vierailija
35/57 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota..miksi ensin halutaan saada joku "omaksi" ja olemaan yhdessä, kun sitten hetken päästä täytyykin saada olla erikseen ja esim.kavereiden kanssa joka hetki..?

Vierailija
36/57 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä ahdistin ja kahlitsin eksää joka oli lähes joka viikonloppu viihteellä, joka helvetin arkipäivä salilla ja kun herra tuli kotiin töistä ja salilta niin koko perheen piti olla hiljaa, että hän sai rentoutua koneella rauhassa rankan päivän jälkeen. Niin ja jossain vaiheessa sitten vielä töiden ja salin lisäksi kävi nussimassa toista eukkoa. Olisi ilmeisesti pitänyt suoda vielä lisää omaa aikaa, että ei olisi tarvinnut ahdistuksissaan päätyä toisen naisen syliin.  Eroonhan se suhde päättyi, mutta kyllä väitän, että vikaa oli kummassakin osapuolessa. Itse olen aina ymmärtänyt ihmisten kaipaavan myös omaa tilaa ja aikaa, mutta jotain vikaa on siinä vaiheessa jos toinen haluaa viettää aikaa enemmän ilman perhettä kuin perheen kanssa.

Vierailija
37/57 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 16:52"]

[/quote]

Minun mies ei ole käynyt kaverilomalla etelässä kertaakaan 26 vuoden yhdessäolomme aikana. Eikä mene.

Vierailija
38/57 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 13:40"]

Niin, nimenomaan jos toimii molempien kohdalla. Aika monessa perheessä näyttää olevan niin, että mies lietsuaa ympäri kyliä ja vaimo hoitaa kotia ja lapsia.

[/quote]

Niinhän se kuuluu ollakin.

Vierailija
39/57 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 17:56"]

Tuota..miksi ensin halutaan saada joku "omaksi" ja olemaan yhdessä, kun sitten hetken päästä täytyykin saada olla erikseen ja esim.kavereiden kanssa joka hetki..?

[/quote]

Onko tämä luulosairaus yleinenkin tauti?

Onko joku puhunut JOKA HETKESTÄ?

Vittu mulla palaa päreet ämmien kanssa jotka ei osaa kuin liioitella.

Vierailija
40/57 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 13:13"]Väittäisin, että olisi vähemmän parisuhde-eroja jos varsinkin naiset olisivat myötämielisempiä parisuhteen ulkopuoliselle omalle ajalle. Enkä tarkoita panohommia vaan, että jos kummallakin olisi aidosti rentoa mennä vaikka kavereiden kanssa viikoksi etelään, niin kotiin olisi aina kiva palata ja elämä olisi kivempaa. Suurelle osalle naisista vaikuttaa mies olevan suurinpiirtein palvelija jonka velvollisuus on tehdä nainen onnelliseksi ja miehen oma aika on täysin sen vastakohta.

[/quote]

Mun mies saa mennä! Muttei mene...

Mutta ei myöskään hengaa mun kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi