Millä lihaksilla Raxu puhuu pysyvästä painonhallinnasta?
En ole kateellinen enkä vihaa Raxua, tehdään tämä nyt selväksi hetu alkuun. Itse olen juuri pudottanut 25 kg. Jälleen kerran. Ihmettelen vaan sitä, että hän antaa ohjeita pysyvän painonhallinnan onnistumiseen pari vuotta laihdutuksen jälkeen. Itse olen pysynyt elämäntaparemontin jälkeen ihannepainossa noin viisi-seitsemän vuotta. Sitten on pikkuhiljaa homma lipsunut ja painonpudotusurakka on ollut jälleen edessä. Noin kymmenen vuoden välein olen pudottanut samat 25 kg. Toivottavasti tällä kertaa pystyn oikeasti pysyvään muutokseen, muuten tämä on taas edessä viiskymppisenä. Laihduttanut olen ihan vanhanaikaisesti, paljon liikuntaa, vihanneksia ja rasvaa, kohtuullisesti hiilareita ja vähän enemmän protskuja.
Kommentit (14)
Sitten voikin kertoa mitä vaihdevuodet, tyhjän pesän syndrooma merkitsee naiselle, joka on omistanut elämänsä äitiydelle. Siis kaikki nämä _ovat _asiallisia asioita ja koskettavat monia naisia, mutta ei siitä jaksa kuunnella aina yhden ja saman irvikissan suusta.
Tässä on kyseessä samanlainen ilmiö kuin lahklaiseksi kääntymisessä. Yli-innokas käännynnäinen / laihduttaja saarnaa kaikille vastaantuljoille uuden elonsa onnea ja autuutta, kunnes "kuherruskuukausi" on ohi. Käännynnäinen lankeaa syntiin samalla tavalla kuin laihduttaja herkkuihin. Ei mene kauan, kun ollaan taas lähtöruudussa. Näin se menee.
Ehkä siksi, jos se on käynyt l-leikkauksessa ja on varma, ettei enää liho... Tosin leikkaustahan ei voi myöntää, kun bisnekset kärsisivät.
Mä olettaisin että hän puhuu lähinnä leukalihaksien ja kielen avulla. Toki puhumiseen tarvitaan myös hengityslihaksia sekä poskien ja huulten lihaksia
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 14:06"]
Ehkä siksi, jos se on käynyt l-leikkauksessa ja on varma, ettei enää liho... Tosin leikkaustahan ei voi myöntää, kun bisnekset kärsisivät.
[/quote]
Tämä voi olla totta. Jos on tosiaan käynyt mahalaukun pienennysleikkauksessa ja rasvaimussa, ei voi sitä paljastaa, kun sitten menisi uskottavuus.
Mutta kieltämättä irvikissa kuvaa hyvin. Ärsyttää jo pelkkä naaman näkeminen. Jos on jossain ohjelmassa, käännän kanavaa välittömästi.
Onko tämä ihminen ikinä tehnyt mitään oikeita töitä, muuta kuin ollut jonkun näyttelijän vaimo ja synnyttänyt lapsia.
http://www.hs.fi/kuukausiliite/Raakel+Lignell/a1305633128409
Upea, kuva, ei pysty läski aaveemamma samaan :DDDD
Kun sillä on niin hinku olla lehtien palstoilla. Ja todellakin: itsekin olen laihduttanut jo kolme kertaa 20-30kg ja vaikka kuinka tiedän elämäntapojen muuttamisesta kaiken, pidän ateriarytmin ja valitsen hyviä vaihtoehtoja, lihon silti. En pääse eroon mm. lohtuahmimisesta. Ei kannata opettaa muita ennen kuin on pysytty ainakin 5 vuotta jojoilematta.
Tai se kymmenen... Samaa mieltä! Muutama vuosi lisää ja sitten katotaan onko Raxu taas paxu, joka nauttii elämästä ja äitiydestä pullaa leipomalla. En siis toivo sitä hänelle, mutta helposti sitä ihminen palaa vanhaan
Samaa olen ihmetellyt. Puhuisi nyt vaan siitä laihdutuksestaan, ettei nolottaisi niin paljoa jos pullahtaakin taas entisiin mittoihinsa.
Oletteko nyt ihan varmoja että Raxu niitä ohjeita antaa? Hänhän tekee yhteistyötä ammattilaisten kanssa ja on vain oikeastaan heidän keulakuvansa, se, joka vetää lukijat paikalle. Itse sisältö tulee niiltä muilta. Kaikki hyötyvät, kun kirjoja myydään.
Laihdutus on sille ammatti, kun ei osaa muuta. Vuosikausia se on pyörinyt lehtien palstoilla teemana: olen viiden lapsen äiti, olen mamun äiti, olen Nicken vaimo.
Kun ei noista oikein ammattia saa, jatkui otsikot:
Olen lihava, mutta onnellinen, en häpeä painoa, olen viiden lapsen lihava äiti
Rahaa ei tullut, joten teki laihdutuksesta ammatin, millä on kirjoittanut kaksi kirjaa ja myy niitä.
Reppana, joka ei osaa tehdä oikeita töitä ja nyt yrittää takoa kun rauta on kuuma. Olisko mies sanonut, että yritä nyt vihdoin tienata omat rahasi, äläkä elä siivella. Joten tunkee nyt tanssii tähtien kanssa (muistattehan, kun hänestä väkisin piti leipoa voittaja, vaikka tipahti kisasta), photospattuja kuvia kropasta ja irvistelemässä joka vitun naistenlehdessä laihdutuskolumneineen.
Kohta alkaa olla siinä tilanteessa, että saa itse maksaa, että hänen naama roikkuvine nahkoineen huolitaan mihinkään lehteen.
Sitten saakin syödä suruunsa