Milloin virvotaan OULUN seudulla? Huomenna?
Meillä lapset lähtisivät virpomaan ensimmäistä kertaa. Onhan meillä joinakin vuosina muutamia lapsia käynyt virpomassa, mutta en nyt enää muista minä päivänä he ovat käyneet...
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 12:33"]
Laittaisin kylläkin ne lapset virpomaan vasta viikon päästä lauantaina, voi tulla yllätyksenä Oululaisille jos trullit tulevat jo huomenna :)
[/quote]
Höpö höpö. Huomenna virvotaan.
Ethän lähetä lapsiasi tuntemattomien (edes naapureiden) oville virpomaan? Siitä ei täällä Oulun seudulla tykätä!
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 09:04"]
Ethän lähetä lapsiasi tuntemattomien (edes naapureiden) oville virpomaan? Siitä ei täällä Oulun seudulla tykätä!
[/quote]
Älä puhu p**aa! Meille saa ainakin tulla, hamstrasin eilen hullunan namia pikkuvirpojille! :) Kunhan eivät ennen kymmentä ovikelloa rimputa.. Ollaan myös tuon eskarilaisen kanssa askarreltu vitsoja vino pino ja hän lähtee kaverinsa kanssa kiertämään naapurustoa. Meidän asuinalueella ainakin pääosin otetaan virpojat ilomielin vastaan. Mutta ainahan joukkoon sopii kaltaisiasi hapannaamoja. Ei siinä mitään, eihän sitä ovea ole pakko avata tai voi sanoa, että ei kiitos, ei saa virpoa.
Oletko oikeasti niin tyhmä että kuvittelet että virpominen on eri aikaan eri paikkakunnilla?
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 09:24"]
Oletko oikeasti niin tyhmä että kuvittelet että virpominen on eri aikaan eri paikkakunnilla?
[/quote]
Ainakin Etelä- ja Keski-Pohjanmaalla trullit virpovat vasta lankalauantaina. Oletko oikeasti niin tyhmä, ettet ymmärrä, että perinteitä on erilaisia?
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 09:23"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 09:04"]
[/quote]
Älä puhu p**aa! Meille saa ainakin tulla, hamstrasin eilen hullunan namia pikkuvirpojille! :) Kunhan eivät ennen kymmentä ovikelloa rimputa.. Ollaan myös tuon eskarilaisen kanssa askarreltu vitsoja vino pino ja hän lähtee kaverinsa kanssa kiertämään naapurustoa. Meidän asuinalueella ainakin pääosin otetaan virpojat ilomielin vastaan. Mutta ainahan joukkoon sopii kaltaisiasi hapannaamoja. Ei siinä mitään, eihän sitä ovea ole pakko avata tai voi sanoa, että ei kiitos, ei saa virpoa.
[/quote]
Samoin, myös meidän alueella lapset kulkevat niin tutumpien kuin vieraampien ovilla. Niin oma kuin muidenkin lapset.
Pitääpä muistaa itse ostaa tänään herkkuja virpojille. Meille ovat ainakin tervetulleita, ollaan itse ainakin toistaisesi lapseton nuori pariskunta, mutta virpojat on söpöjä ja muistan itse miten jännää virpominen oli pienenä.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 12:01"]
Pitääpä muistaa itse ostaa tänään herkkuja virpojille. Meille ovat ainakin tervetulleita, ollaan itse ainakin toistaisesi lapseton nuori pariskunta, mutta virpojat on söpöjä ja muistan itse miten jännää virpominen oli pienenä.
[/quote]Meillä lapset jännittävät jo kovasti huomista. Askarreltiin juuri tosi hienoja oksia. Toivottavasti tässä alueella ainakin jotkut ihmiset olisivat varustautuneet pikku namein, että saavat edes jotain pientä. Mitään isoa herkkusadetta ei odoteta, pääasia, että jotain pientä edes saisivat :) No ainakin täältä kotoa ja myöhemmin iltapäivällä mummolasta saavat suklaamunat.
ap
Laittaisin kylläkin ne lapset virpomaan vasta viikon päästä lauantaina, voi tulla yllätyksenä Oululaisille jos trullit tulevat jo huomenna :)
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 12:33"]
[/quote]No eikös tässä muut sanoneet, että täällä virvotaan huomenna?
ap