Mauttomuuden huippu nähty kaupassa
Pienen tytön rattaissa oli rekisterikilvet! Eli ihan samantyyliset kuin vaikkapa autoissa, mutta kilvissä luki tytön nimi. Että jotkut osaa olla itserakkaita.
Kommentit (16)
Mun kaverin pojalla on kyseinen rekkarikilpi ja tosi kiva onkin :)
Tukholmassa tosi monissa kärryissä kyltit. JA onhan niitä nimipipoja (KAMALIA) suomessa ollut iät ajat. Yhtä mautonta, jopa mauttomampaaa siis?
ei musta mitenkään huippumauttomat. paljon mauttomampaakin on nähty. eim 40v ällömies iskemässä 18-v tyttöjä vakuuttuneena vastustamattomuudestaan. ja tätä tapahtuu jokaikinen viikonloppu ympäri suomea... ;-)
Osassa on ollut syntymäpäiväkin numeroina....
Mitä itserakasta siinä on???
tuo autonasentajaisukkikin tykkäisi ;)
onko osoitetta mistä voisi moisen nettikaupan löytää mistä niitä saa!?!?
Alhaaltahan ne ei näy mihinkään.... vai?
Vierailija:
onko osoitetta mistä voisi moisen nettikaupan löytää mistä niitä saa!?!?
http: //www. pikkupingviini. fi/index. php?id=2&products_action=view&products_id=365
(poista välit)
Oon miettinytkin että laittaisko ne kiinni vaunuihin vai ei. Oisko se oikeasti tosi mautonta? Tällä hetkellä roikkuvat vain tytön huoneessa.
Aika hintavat, täytyy myöntää, mutta kyllä tekisi mieli ostaa. Sinä jolla ne on, laita ihmeessä, tietenkin=)!
Kyllä on aina vain hassua yllättyä siitä, miten eri tavalla ihmiset maailmaa katsovatkaan... Kuinka joku voikaan saada suloisista rekkarikilvistä mauttomat??? Ja millä tavlla ne sitten ovat mauttomat??
Kiristääpä jollakin taas se burberrypipo päätä. ;) Onhan se hyvä, että vaunut tunnistaa kaukaakin. Hauska idea.
Vaikka en sitä kyllä itse tekisi, kun minulle yksityisyys on niin tärkeä asia. En ikinä esim voisi pitää kaulakoruna kenenkään nimeä, en edes itseni.
Mutta miten ihmeessä sinä voit nähdä sen itserakkautena??? Minusta teko on, hyvin, hyvin, neutraali.
Kattelin niitä jo kauan aikaa sitten, mut kun hinta on ihan hirvee.. Meillä kun kaksoset, ni olis jo 60¿ Vähän turhan paljon... =(
ainakin mielikuvitusta löytyy vanhemmilta... =)