Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pirskeisiin/baariin päälle?

Vierailija
11.04.2014 |

Mitä ihmettä sinne nykyisin puetaan? Entäs kengät? Korkkarit omistan tasan yhdet + korkeakorkoiset "talvinilkkurit", siis joissa ei oo mitään karvoja, mut siis selkeästi järeämmät. Pitäiskö ne kengät sit vaihtaa kevyempiin siinä narikassa vai porhaltaako porukka "ovelta ovelle" taksilla? Onko farkut baariin ehdoton ei nykyisin? En viihdy hameessa, mutta sekin nyt on hankittu.. Entäs tiukat farkut ja väljä yläosa? Voi huhhuh miten kaikesta tipahtanu olo täs viidessä vuodessa ehtii tulla!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän baarista :) Mutta mun mielestä nuo kaikki kyllä käy. Itse en kuitenkaan kenkiä jaksais narikassa alkaa vaihtamaan.

Vierailija
2/4 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ikäluokkaa olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se kenkien vaihtaminen oo enempi vanhanaikaista, äiti harrasti sitä kun olin lapsi. Riippuu tietysti paikasta, mutta ne järeämmät nilkkurit ovat varmasti ihan kivat. Samoin farkuilla voi hyvin mennä, ei kai nykyisin mikään ole enää poissuljettua ja aika erikoisesti saa pukeutua, että pitkään katsottaisiin.

Vierailija
4/4 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin paljon paikasta ja siitä, minkä ikäinen olet. Nillkkurit, tiukat farkut ja joku väljempi yläosa taitaa olla ihan hyvä ja aika perussetti. Sitten jos olet menossa selkeästi enemmän yökerhomaiseen baariin tai tanssiravintolaan, niin voit mietitä sitä hametta ja korkkareita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi