Mikä sen "koiranluun" oikea nimi on? Auton osasta siis kyse.
Ei kai se virallinen nimi voi olla koiranluu, vaikka kyllä huoltomiehetkin sitä käyttää.
Kommentit (18)
Kallistuksenvakaajan yhdystanko (ns. koiranluu) on auton pyöräntuennan osa, joka kiinnittää kallistuksenvakaajan pään olkakappaleeseen tai joustintukeen.
Kiitos vastauksesta. Ihmettelin vaan kun aina kaikki puhuu koiranluusta (joo, tiedän että näyttää koiranluulta, tai oikeastaan naudan sääriluulta)
Kuinka yksinäinen täytyy olla ihmisen, joka kysyy tällaista huonolta keskustelupalstalta vain saadakseen edes sen sattumanvaraisen anonyymin kontaktin?
Olen minäkin yksin, mutta käytän kyllä hakukonetta jos pitää joku asia selvittää. Eipä siinä, kukin tyylillään. Mitä kuuluu, ap?
Kyllä se varaosamyyjä tietää sulle oikean osan tuollakin nimellä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka yksinäinen täytyy olla ihmisen, joka kysyy tällaista huonolta keskustelupalstalta vain saadakseen edes sen sattumanvaraisen anonyymin kontaktin?
Olen minäkin yksin, mutta käytän kyllä hakukonetta jos pitää joku asia selvittää. Eipä siinä, kukin tyylillään. Mitä kuuluu, ap?
Haista sinä paska!
Miksi halusit tietää sen oikean nimen? Kaikkihan koiranluun tietää, minäkin! Valistuinpa itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista sinä paska!
Moi. Oletko ap? Kuulostat kärttyiseltä. Hyvää illanjatkoa kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka täynnä vihaa ja kiukkua täytyy ihmisen olla että tulee tällaiselle huonolle keskustelupalstalle lyttäämään ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
En kysynyt yksinäisyyttä lieventääkseni, ei vain tullut mieleen käyttää hakukonetta kun ajattelin että se ei ole oikea nimitys vaan sellainen lempinimi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi halusit tietää sen oikean nimen? Kaikkihan koiranluun tietää, minäkin! Valistuinpa itsekin.
Ihan vain uteliaisuudesta kysyin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka täynnä vihaa ja kiukkua täytyy ihmisen olla että tulee tällaiselle huonolle keskustelupalstalle lyttäämään ihmisiä?
Lyttäys ei ollut mielessäni. Onko mitään muuta syytä kuin yksinäisyys kysyä täältä sellaista, mihin saa 10 sekunnissa luotettavan vastauksen itse hakemalla? Siksipä on selvää että kysyjä ei kaipaa vastausta vaan kontaktia, ja sen hänelle annoin.
Nyt poistun, tämä menee teiltä vähän turhan aggressiiviseksi.
Yrityksesi pelastaa kasvosi epäonnistuu kuin yksijalkaisen kissan kusellakäynti.
vaan voipiko siitä jonniin keiton laitella siitä koiranluusta 😋
heeeeeimo kirjoitti:
Voihan sitä koittaa mutta ei se terästappi hirveästi pehmene ja kumiosatkin maistunee pahalle.
Koira on ihmisen paras ystävä. Ei onnistuis nissa luulla pyöräntuenta.
Vierailija kirjoitti:
heeeeeimo kirjoitti:
Voihan sitä koittaa mutta ei se terästappi hirveästi pehmene ja kumiosatkin maistunee pahalle.
tiesuola antaa maustetta ja kotelosuoja kermaisuutta.
Onpa ihana sanayhdistelmä.
Kallistuksenvakaajan yhdystanko <3
Oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kysynyt yksinäisyyttä lieventääkseni, ei vain tullut mieleen käyttää hakukonetta kun ajattelin että se ei ole oikea nimitys vaan sellainen lempinimi.
Onko yksinäisyyden lieventäminen huono asia? Ei se mitään, kun silloin esittää asiallisen kysymyksen. Se on todella huono juttu, että tällaiseen ketjuun vastaa vain lieventääkseen omaa yksinäisyyttään tai silkkaa ilkeyttään.
Aloittajalle olisi mainiosti riittänyt 2. vastaus, kiitos hänelle jos sattuu lukemaan.
Kokeilepa kirjoittaa hakukoneen kenttään, sieltä löytyy.