Kumpaan naisryhmään kuulut?
A) Vaikeina aikoina en halua milloinkaan seksiä, en halaile enkä todellakaan suutele. Hyvinä aikoina tilanne muuttuu. Ainakin saatan joskus halata ja seksi ei ole ehdottomasti ei. Joskus erityisen onnenkantamoisen jälkeen saatan jopa haluta miestäni.
B) Vaikeina aikoina seksi pitää meidät yhdessä, halailua ja muuta yhdessäoloa tarvitaan sillloin erityisesti jotta jaksaa vaikeiden aikojen ylitse. Hyvinä aikoina seksi on ehkä mahtavampaa, mutta ei niin välttämätöntä kuin vaikeina.
C) Jotakin muuta, mitä?
Kommentit (20)
C) Läheisyyttä (haleja, pusuja, silittelyä) päivittäin, niin hyvinä kuin vaikeina aikoina. Seksiä tekee mieli hyvin harvoin, mutta kun sitä harrastetaan niin se on ihanaa.
C: seksi tekee hyvää sekä huonoina että hyvinä aikoina.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 21:18"]
d) Mitä on seksi?
[/quote]
Oletko pussaamisestai tai halaamisesta kuitenkin kuullut?
Mikäs ihmisessä on vialla, että kuuluu ryhmään A? Miksi kaipaa läheisyyttä vain, jos kaikki asiat ovat erityisen hyvin?
ap
c) riippuu tilanteesta, miehestä ja niistä syistä miksi on vaikeaa/mahtavaa. On tähän mennessä eri suhteissa ollut hyvin erilaisia tilanteita, joten en katso olevani mitään "naistyyppiä" tämän asian suhteen
Siis vaikeita miten? Miehen kanssa parisuhdeongelmia?
Kyllä minä aina haluan seksiä kun rakastan miestäni, ja tähän asti olen aika hyvin rakastanut, minä en ole koskaan eläissäni kieltäytynyt seksistä, mies sen sijaan on.
Kyllä minä aina haluan seksiä kun rakastan miestäni, ja tähän asti olen aika hyvin rakastanut, minä en ole koskaan eläissäni kieltäytynyt seksistä, mies sen sijaan on.
A. Itselläni pitää ehdottomasti olla kaikki positiiviset tunteet kohdillaan, muuten seksi on teennäistä ja mekaanista. Parisuhteen on oltavaa hyvä ja turvallinen. En kykene teeskentelemään, lämpenen hitaasti.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 02:59"]
[/quote]
Vaikeat ajat = jokin stressaava elämäntilanne, esimerkiksi taloudellisesti tiukempaa. Tai sukulaisella terveyden kanssa ongelmia tai sisaruksen avioliitto rakoilee ja tätä joutuu siksi auttamaan. Tai lapsilla pitkittynyttä flunssaa.
ap
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 22:14"]
C) Ei ole vaikeita aikoja.
[/quote]
Ehkä ero on juuri siinä, minkä kukin kokee "vaikeaksi ajaksi". Toisella lasi on puoliksi tyhjä ja toisella puoliksi täynnä.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 03:05"]
A. Itselläni pitää ehdottomasti olla kaikki positiiviset tunteet kohdillaan, muuten seksi on teennäistä ja mekaanista. Parisuhteen on oltavaa hyvä ja turvallinen. En kykene teeskentelemään, lämpenen hitaasti.
[/quote]
Minkälainen on hyvä ja turvallinen parisuhde?
C. Muut asiat vaikuttavat kuin "aikojen hyvyys". Kuulosti ihan vieraalta tuollainen luokittelu.
B