Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi syötävän hyvännäköisellä, treenatulla palomiehellä on nainen, joka...

Vierailija
17.03.2014 |

on ns."harmaa hiiri" eikä kroppakaan kovin timmi.

Mies on huomattavan hyvännäköinen, urheilullinen, palomies, jolla vientiä olisi.

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 18:33"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 15:33"]

Todennäköisesti tämä "harmaa hiiri" on tyylikkäällä tavalla kaunis ja naisellisen pehmeästi kurvikkaan muodokas. Aloittaja taas on tyyliltään "näyttävästi" meikkaavaa ja hiuksensa luonnottomiksi värjäävä tai pidennykset ottanut Tuksulainen, joka kumminkin on poikamaisen lauta ruikkuperse. Olet vain ja ainoastaan kateellinen. Et pysty sitä vaan myöntämään koska olet niin heikko.

[/quote]

Nainen ei ole muodokas. Sellainen laiha läski, mutta normaalipainoinen noin silmämääräisesti. Kasvot ei ole kauniit. Ei tosin rumatkaan, mutta "ei näytä miltään". Jos näkisin tämännäköisen naisen ja täytyisi arvata puolisoa, niin arvaisin, että kuikelo tai hieman ylipainoinen insinööri. En arvaisi sporttista hottista.

Itse olen treenattu, naiseksi kovakuntoinen ja löytyy kyllä ihan lihaksikas perä. Muistutan ulkoisesti Martina Aitolehteä. Hiuksissa oma väri joka luonnostaan näyttävä eikä mitään pidennyksiä. Meikkinä käytän vain ripsaria, en siis ole mikään "luonnoton barbi".

Näen tätä miestä kuntoilupaikassa ja meillä menee treenaaminen yksiin ja mies selvästi "arvostaa kuntoani". Miksi sitten ottanut tuollaisen aivan erityylisen vaimon.

t.ap

[/quote]

ei tsiisus ap.:D en yhtään ihmettele kun ei valinnut sua sen jälkeen kun oot avannut suus..

Vierailija
2/110 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole kyllä yhtä säälittävää kuin naiset, jotka arvostelevat toisten naisten ulkonäköä ja kuvittelevat olevansa jokaisen miehen mielestä se jumalallinen halutuin olento, jonka saadakseen hylkää vaikka sen harmaavarpusen kumppaninsa. :D Kuinka omahyväisiä jotkut voivat olla, että kuvittelevat itse olevansa joku taivaanlahja kaikille miehille ja olevansa kaikessa parempia kuin toiset naiset, korvaavansa joillain kaikin puolin täydellisillä ominaisuuksillaan ne ankeat harmaavarpuset? Onko oikeasti tuollaisia naisia olemassa? :D

Noo, kyllä se ikä teillekin tekee tehtävänsä. Älkää sitten ihmetelkö että miksi se teidän vamppaamanne syötävän komea palomies lähtee nuoren kauniin naisen matkaan jättäen teidät kuin nallin kalliolle, jos on niin pinnallinen että ulkonäkö merkitsee eniten;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa'a, en ole koskaan nähnyt. Yleensä nainen on se viehättävämpi. Yleensä miehet haluaa saman tasoisen naisen vierelleen.

Vierailija
4/110 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 18:21"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 17:17"]

Voisiko kyseessä olla mies, joka rakastaa vaimoaan? Tiedän, että ajatus on mahdoton tällä "tasokkaalla" palstalla.

Maailma on täynnä kauniilta näyttäviä naisia, jotka tyytyvät kaljuihin, tatuoituihin, tupakoiviin ja väkivaltaisiin juoppoihin. 

[/quote]

Mutta miten se rakkaus on päässyt syttymään? Sehän tarvitsee ensin tutustumista.

t.ap

[/quote]

Öh, ehkäpä mies on ihastunut luonteeseen eikä ulkonäköön?

En minäkään aluksi syttynyt oman mieheni ulkonäöstä tippaakaan. Mutta mitä paremmin tutustuin mieheen, sitä enemmän ihastuin ja lopulta rakastuin. Seksikkyys ja haluttavuus on niin paljon muutakin kuin ulkonäkö.

Olemme olleet yhdessä yli seitsemän vuotta ja vieläkin tietyt törpöt kaverini jaksavat päivitellä, miksi olen noin ruman miehen kanssa, saisin kuulemma komeammankin. Mutta kun en halua ketään muuta.

Vierailija
5/110 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni jättäisi oman kotikutoisen keskikaljan noutajansa moisen koneen ja urheilullisen palomiehen takia?

Vierailija
6/110 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 02:38"]

Kuinka moni jättäisi oman kotikutoisen keskikaljan noutajansa moisen koneen ja urheilullisen palomiehen takia?

[/quote]

En ainakaan minä. Urheilulliset miehet eivät kiinnosta minua.

Vierailija
7/110 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä selitys on aivan yksinkertainen, eli rakkaus mikä tarkoittaa että katsovat samaan suuntaan!

Sanoo hän jolla myös kuvauksen mukainen mies, itse..no ei nyt ruma mutta normi nätti vaan. Tosin nyt jo vähän rupasahtanutkin.

Tapasimme oloissa joissa ei olla laitettuina, minäkin olin meikittömänä, kemiat vaan kohtasi ja juutua on riittänyt kymmeniä vuosia.

Joskus on tietty ollut hankalaa kun on niin vetävän näköinen mies niin naisia on aina itseään tyrkyttämässä, olen oppinut niille nauramaan, tosin joskus hävettääkin niiden puolesta. Kiva kuitenkin kun mies sitoutui niin täysillä, yhdessä kasvatettiin kauniit lapset ja nyt ns. levätään laakereilla eli voidaan tehdä mitä huvittaa, edelleen yhdessä.

Itse ihmettelen enemmänkin niitä naisia joilla on törppö kenties pettäjämies ei edes hyvännäköinen ja luonnekin huono, mitä he niissä näkevät?

Vierailija
8/110 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 02:38"]

[/quote]

ei ole onneksi keskikaljaa kittaava, mutta ei ole mikään urheilullinenkaan. Tavallinen mies, tykkään.

Vierailija
9/110 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 18:21"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 17:17"]

Voisiko kyseessä olla mies, joka rakastaa vaimoaan? Tiedän, että ajatus on mahdoton tällä "tasokkaalla" palstalla.

Maailma on täynnä kauniilta näyttäviä naisia, jotka tyytyvät kaljuihin, tatuoituihin, tupakoiviin ja väkivaltaisiin juoppoihin. 

[/quote]

Mutta miten se rakkaus on päässyt syttymään? Sehän tarvitsee ensin tutustumista.

t.ap

[/quote]

Voitko sä ap ihan oikeasti olla näin tyhmä???? Et ole ikinä tutustunut kehenkään ei niin hyvännäköiseen ihmiseen? Onko kaikki sun tutut yhtä kauniita kuin sinä? Jos ei, niin mietipä missä olet heihin tutustunut?

Ilmeisesti olet niin nuori, että ajattelet, että ainoa paikka tutustua vastakkaiseen sukupuoleen on jossain baarissa meikattuna ja huulet töröllä päärynäsidukkaa siemaillen tähtäimessä mahdollisimman hyvännäköinen uros.

Oliskohan niitä ihan lukuisia paikkoja, joissa tutustutaan ihan luonnostaan. Ihan vaikka koululuokka, sopinee esimerkiksi ikäisellesi varmaan? Sitten huomaa tykkävänsä toisen ajatuksista ja luonteesta ja ihastuu, rakastuu... Siihen ihmiseen eikä sen meikkeihin.

Vierailija
10/110 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 13:53"]

Entä jos vaimo on kotona ja hoitaa kotityöt ja lapset.Miehellä on aikaa hoitaa itseään kun ei tarvitse osallistua kotihommiin. Todella hyvännäköisen ja säteilevän miehen puoliso näyttää Plösöltä ja kulahtaneelta, kyllä pistäisin miehen itsekkyyden piikkiin ettei anna vaimolleen aikaa pitää itsestään huolta.

[/quote]

On tämä kyllä uskomaton palsta. Jos pidät kauniista naisista, olet pinnallinen, mutta jos erehdyt seurustelemaan vähemmän (ulkoisesti ja jonkun AV-mamman mielestä) viehättävän naisen kanssa, niin olet itsekäs m... joka ei anna naisen pitää itsestään huolta. Hohhoijaa.

Vierailija
11/110 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella varmaan hyvät hormonit ja feromonit, jotka houkuttelevat miehiä (lue ip-lehdestä jos asia uusi). Parinvalinnassa vaikuttaa myös paljon ehdokkaiden kyky vastustaa tauteja - ihmiset pyrkivät tietämättään valitsemaan kumppanin jonka vastustuskyky myös poikkeaa omasta. 

Aika turhia siis parinvalintamarkkinoilla kaikki muskelinkasvatukset, vartalonmuokkaukset jja pintamaalaukset. No, jos ne nyt nostaa itsetuntoa niin ok, mutta elämänkumppania ei valita silmillä

Vierailija
12/110 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on rakastunut luonteeseen. Tai sitten, voitko kuvitella, hän pitää naista kauniina!!! Kauneus on katsojan silmissä. Itse näen oman rakkauteni komeimpana kaikista. Siis oikeasti, voin katsoa _kenen tahansa_ komeaksi kehutun tai muun miehen kuvaa tai kaduilla miehiä, KUKAAN ei ole häntä komeampi tai haluttavampi. Ehkä se on tuo, että hänen vastustuskyky poikkeaa omastani... :P Ja siinä olen kyllä eri mieltä, että parisuhde ei perustu seksiin. Siihen se nimenomaan perustuu, muuten oltaisiin kavereita. :D

Vierailija
13/110 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän yhden palomiehen, hyvännäköisen. Mutta.. se on vaihtanut naista nuorempaan jo kaksi kertaa, nyt kierroksissa tyttärensä ikäinen. Eli vientiä vissiin on vieläkin, vaikka äijä jo 50. Tuli ilmeisesti aikoinaan 40-kriisi ja hiirivaimo jäi. Itse en kyllä siihen mieheen koskisi kepilläkään...

Vierailija
14/110 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 15:33"]

Todennäköisesti tämä "harmaa hiiri" on tyylikkäällä tavalla kaunis ja naisellisen pehmeästi kurvikkaan muodokas. Aloittaja taas on tyyliltään "näyttävästi" meikkaavaa ja hiuksensa luonnottomiksi värjäävä tai pidennykset ottanut Tuksulainen, joka kumminkin on poikamaisen lauta ruikkuperse. Olet vain ja ainoastaan kateellinen. Et pysty sitä vaan myöntämään koska olet niin heikko.

[/quote]

Nainen ei ole muodokas. Sellainen laiha läski, mutta normaalipainoinen noin silmämääräisesti. Kasvot ei ole kauniit. Ei tosin rumatkaan, mutta "ei näytä miltään". Jos näkisin tämännäköisen naisen ja täytyisi arvata puolisoa, niin arvaisin, että kuikelo tai hieman ylipainoinen insinööri. En arvaisi sporttista hottista.

Itse olen treenattu, naiseksi kovakuntoinen ja löytyy kyllä ihan lihaksikas perä. Muistutan ulkoisesti Martina Aitolehteä. Hiuksissa oma väri joka luonnostaan näyttävä eikä mitään pidennyksiä. Meikkinä käytän vain ripsaria, en siis ole mikään "luonnoton barbi".

Näen tätä miestä kuntoilupaikassa ja meillä menee treenaaminen yksiin ja mies selvästi "arvostaa kuntoani". Miksi sitten ottanut tuollaisen aivan erityylisen vaimon.

t.ap

[/quote]

se että arvostaa kovaa kuntoasi, ei vielä tarkoita sitä että tahtoisi jonkun sinunlaisesi kumppaniksi. Todennäköisesti hän suhtautuu sinun kuin "yhteen jätkistä".

Vierailija
15/110 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä, joka puhuit lihonneesi. Eikö se ole suhteen vähättelemistä, jos annat itsesi tuohon kuntoon? Toista ei saa pitää itsestäänselvyytenä! En ihmettele yhtään, kun miehet ja miksei naisetkin vaihda uuteen, kun puoliso antaa itsensä rupsahtaa vain sillä verukkeella, että "nyt kun ollaan toisemme rengastettu, niin voin lakata itsestäni huolehtimisen." HERÄTYS!

Vierailija
16/110 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vientiä olis, mutta haluaako tuo mies sellaista elämää?

Ehkä vaimo on miehen silmiin maailman kaunein nainen.

Vierailija
17/110 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko niillä lapsia ? Jotain muuta syvällistä jaettavaa ? Ovatko jo molemmat sen verta iäkkäämpiä että muut arvot kuin ulkonäkö tms pitäisi yhdessä ?

Vierailija
18/110 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä?

Vierailija
19/110 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen itsekin hyvännäköisen sm-tason urheilijan kanssa, mies on pitkä ja söpö, kroppa on kuin mallilla ja pukeutuu vielä kivasti. Kääntää usein katseita kun kuljemme.. itse olen 20kg ylipainoinen, tosin ihan viehättävä kasvoistani. Olemme puhuneet kyllä laihduttamisesta, mutta seksi ja kaikki sujuu oikein hyvin näinkin ja mies pitää minusta nimenomaan PÄÄKOPPANI takia, eikä ulkonäön. 

Vierailija
20/110 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä naisella on paljon varallisuutta?