Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset oli sun surkeimmat treffit?

Vierailija
01.12.2020 |

Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.

Kommentit (2388)

1981/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkustin pari tuntia junalla toiseen kaupunkiin miehen luo vain huomatakseni, että hän haluaa meidän maksavan itse omat ruokamme, edes kahvia ei halunnut tarjota.;

Keväällä kävin treffeillä miehen kanssa, joka matkusti omalla autolla 2h tavatakseen minut ja käytiin päivällisellä ravintolassa. Tarjouduin maksamaan oman ruokani lisäksi hänenkin ruuat , mutta hän halusikin itse maksaa meidän molempien laskut! Silti hän ei enää halunnut tavata uudelleen.

Vierailija
1982/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaset jossa mies aloitti heti puhumaan sairauksistaan ja jopa iljettävistä suolisto ongelmista ja miten ei voi lähteä kaus missä ei ole vessaa.

Kukaan ei halua kuulla ensimmäisenä toisen sairauksista ja Huom! ei oikeasti juuri koskaan jostain suoliston ongelmista mikä liittyy ulostamiseen. Niistä voi kai sanoa toiselle vasta kun on oltu pidempään yhdessä ja on luottavaisen henk koht välit jo muutenkin.

Erittäin vaivaannuttavien treffien kuluessa hän puhui muutenkin vähänväliä jotain pikkutuhmia seksistisiä tai typeriä alapää "pylly" juttuja. Kovasti tuntui miehellä olevan tuo takalisto kielenpäällä. Hyi helvetti mikä juntti.

Voi jumaliste mikä törppö. Teki mieli nousta pöydästä ja toivottaa hyvät jatkot.

Ei tullu toisia treffejä.

Tavallaan ymmärrän miestä. Minulla on  IBS ja joudun aina miettimään missä on lähin vessa sekä usein jopa syöksymään sinne sen kummempia selittelemättä. Tahdon potentaalisen kumppaniehdokkaan miettivän,haluaako suhteen jossa kolmas pyörä on IBS. 

IBS:ään auttaa antihistamiinit ja Fodmap. Jos ei auta, sit on jokin muu sairaus ja lääkäriin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1983/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha hauskan tuntuinen ketju! Tästähän riittää luettavaa monelle illalle kun on varsin pitkäkin! Mulla on kyllä pari niin karseeta tapausta vaikken ole edes monilla treffeillä käynyt että kerron niistä vaan sen miedoimman, mies tuli ensitapaamiseen kohteliaasti kaula syötynä :(

Vierailija
1984/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöstä / mitoista / siviilisäädystä valehtelu. Oharit. Pahin kuitenkin oli väkivaltainen tyyppi, joka kävi kimppuun toisella kertaa. En tiennyt että on sellainen, ei vaikuttanut lievää hermoilua lukuunottamatta mitenkään oudolta. Muuttui kuin silmänräpäyksessä, eri ihmiseksi, hetkeä ennen. En unohda. 

Vierailija
1985/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mast cell activation kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaset jossa mies aloitti heti puhumaan sairauksistaan ja jopa iljettävistä suolisto ongelmista ja miten ei voi lähteä kaus missä ei ole vessaa.

Kukaan ei halua kuulla ensimmäisenä toisen sairauksista ja Huom! ei oikeasti juuri koskaan jostain suoliston ongelmista mikä liittyy ulostamiseen. Niistä voi kai sanoa toiselle vasta kun on oltu pidempään yhdessä ja on luottavaisen henk koht välit jo muutenkin.

Erittäin vaivaannuttavien treffien kuluessa hän puhui muutenkin vähänväliä jotain pikkutuhmia seksistisiä tai typeriä alapää "pylly" juttuja. Kovasti tuntui miehellä olevan tuo takalisto kielenpäällä. Hyi helvetti mikä juntti.

Voi jumaliste mikä törppö. Teki mieli nousta pöydästä ja toivottaa hyvät jatkot.

Ei tullu toisia treffejä.

Tavallaan ymmärrän miestä. Minulla on  IBS ja joudun aina miettimään missä on lähin vessa sekä usein jopa syöksymään sinne sen kummempia selittelemättä. Tahdon potentaalisen kumppaniehdokkaan miettivän,haluaako suhteen jossa kolmas pyörä on IBS. 

IBS:ään auttaa antihistamiinit ja Fodmap. Jos ei auta, sit on jokin muu sairaus ja lääkäriin. 

No ei kyllä auta allergialääke,mistä sinä tuon keksit?! Syön Histecejä joka kesä ja silti saattaa kakka tulla housuun  sekunnin varoitusajalla. Foodmap toimii joskus muttei aina,kerran join vain  kamomillateetä sejä söin palasen gluteenitonta leipää aamulla  ja silti bussissa istuin vessassa kaksi tuntia.

Vierailija
1986/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme väliaikaisesti tauolla parisuhteessani. Menin treffeille toisen miehen kanssa, joka ajoi paikalle sadan kilometrin päästä. 

Hän toi mukanaan koiransa ja saapui sovitulle paikalle puoli tuntia myöhässä. Ei tämä haitannut minua, mutta myöhästyminen ei antanut kovin hyvää kuvaa. 

Juttelu tuntui hieman väkinäiseltä, värittömältä. Kemiat eivät kovin hyvin kohdanneet, tulkitsin mielessäni. Kävimme rannalla ja söimme mansikoita. 

Sitten mies päätti varata hotellin, johon selvästi oletti että tulisin hänen kanssaan seuraavaksi yöksi. Minulla oli kuitenkin työviikko ja halusin kotiin nukkumaan. Myös työvaatteeni olivat kotona. 

Lopulta lähdin linja-autolla kotiin ja mies huikkasi vielä bussiin että tulethan sitten hotellille. 

Kun en saapunut, hän alkoi pommittaa 16 soitolla ja erinäisillä viesteillä perääni. Uhkasi ilmaantua työpaikalleni, mutta ei onneksi tullut. Estin hänet kaikessa mahdollisessa. Sairas tyyppi. 

Vierailija
1987/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies lompsi paikalle energiajuoma kädessä,lippis päässä väärin päin ja sanoi  "moi!" sekä koetti suudella suulle mutta osui poskeen koska käänsin pään pois. 

Olisi käynyt jos olisimme olleet 14vuotiaita eikä nelikymppisiä. 

Mä en nyt tiedä olenko enemmän järkyttynyt vai huvittunut tästä. Siis mitä helvettiä... 😂 Tulin lukemaan vain viimeisen sivun ja tää riittikin jo mulle, kiitos. Menee taas hetki että saa uskon ihmiskuntaan palautettua

Vierailija
1988/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffikumppani jätti tulematta paikalle. Ei ilmoittanut mitään, ei vastannut kun kysyin asiasta.

Juuri tämän takia tinder on perseestä. Se on pullollaan näitä ohareita tekeviä pellenaisia

Ja pellemiehiä. Noin 85% sovituista treffeistä peruuntuu kun mies joko häviää ennen sovittua hetkeä, tai on (/väittää olevansa) niin paljon myöhässä että en jää odottelemaan tuleeko enää paikalle.

Vierailija
1989/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhanaikainenko? kirjoitti:

Miksi tullaan ensi treffeille likaisella tukalla ja ilman mitään meikkiä?Vaatteet vanhoja ja kuvista tullut vähintään 10kg lisää ja lisäleuka?

Mulla ollut tänä syksynä kolme em. Naista Tinder treffeillä. Ei paljon innosta, kun toistakaan ei tunnu kiinnostavan. Itse yritän olla siistissä naista kiinnostavassa kunnossa saapuessani ensi treffeille.

Tuntuu naisilla olevan nykyään "ihan sama" - asenne, vaikka olisivat miehestä kiinnostuneita.

M42v

Luulisi olevan sinunkin kannalta parempi, että kohtaat naisen aitona etkä mitenkään teennäisesti laitautuneena? Loppuelämän suhteessa se arki on nimenomaan likaista tukkaa ja ilman meikkiä,,, 

Nuo naisesi eivät tehneet mitään väärää, sinä se tässä pinnalliselta vaikutat ennemminkin. Tuollainen mielestäni toimii hyvänä testinä, jolla selvittää miehen pinnallisuus kun itse haluaa sitä loppuelämänsuhdetta.

Niin siis kenen arkeen kuuluu rasvainen tukka ja meikittömyys? Ehkä homssuisen kassialman arkeen, mutta ainakin itse olen ihan tavallinen nainen joka pesee tukkansa säännöllisesti ja meikkaa kevyesti arkenakin. Normaali hygieniataso on ainakin itselle ihan minimikriteeri ksikille läheisilleni, samoin myös kumppanille.

No minä olen nainen, en meikkaa arkena, en juhliin. Miksi meikkaisin treffeille, kun en ikinä muuten meikkaa?? Hiukset kyllä pesisin treffeille :D

Oikein!

Tutustuin rakkaaseen puolisooni konsertissa, ja yksi asia johon kiinnitin hänessä heti huomiota positiivisena asiana, oli hänen meikittömyytensä. Nyt, kahta vuotta myöhemmin, arvostan edelleenkin sitä, ettei hänen tarvitse käydä joka ilta naamanpoistosouvia läpi, ja että vastaavasti aamuisin häneltä ei mene ikuisuutta kasvojen laittoon. Kymmeniä vuosia tuli muutakin nähtyä. Vain joihinkin juhlatilaisuuksiin hän haluaa pynttäytyä, ja sen toki hänelle suon. Silti arvostan häntä kaikkein eniten kuten eilisaamuna: heräämässä luonnonkauniina teltassa.

Huom: En tuomitse muita tyylejä. Jokainen tavallaan. Eikä tästä kovin surkeaa treffitarinaa tullut.

Vierailija
1990/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt sitä sitten ollaan Tinderissä 😄 kohta varmaan kerron surkeista surkeimmista treffeistä täällä 🤭

Sitä odotellessa 😁

Vierailija
1991/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Mies haisi tunkkaiselle, sellainen kellarin  haju ja tupakalle. Sormet oli ihan koppuraiset sekä  keltaiset nikotiinista ja ajattelin, etten kyllä noita sormia haluaisi pi""uuni! Olimme viestitelleet melko irstaita ja seksitreffit olikin ollut homman nimi,  muttei vaan napannut omalta puoleltani. Täysi kemian puute livenä ja ne sormet...

2. Mies oli lyhyt, olen 164cm ja ylsi minua leukaan sekä hyvin hintelä ja kalpea. Nousi  penkin päälle seisomaan yltääkseen pussamaan , ohikulkijoita huvitti ja minua hävetti. Mies oli kuitenkin tullut toisesta kaupungista asti joten mentiin luokseni. Aloin keittää teetä ja sillä välin mies heitti alasti, oli  karvainen kuin mikä ja vehje oli mallia karvarapu, negatiivisessa mielessä uskomaton näky. Ajattelin että levitän jalat ja ajattelen isämaata, mutta mies laukesi kumia pukiessa. Oli sovittu että jää yöksi  ja koko yön olikin sitten seksin yritystä, miehen innokkuutta mikään ei tuntunut latistavan. 

3. Miehen piti olla 45, oli pikemmin 65  ja kuva oli joko vanha tai netistä. Mies tuntui alkuun olevan nolona mutta sitten nolous vaihtui kiukkuun, päätti ilmeisesti että hyökkäys on paras puolustus ja syytti naisia pinnallisiksi. Kyseli kahdelta teinitytöltä viereisestä pöydästä että "Enkös olekin likat hyvin säilynyt?", ne tyttöjen ilmeet.. teki mieli ryömiä pöydän alle piiloon. Kadulla mies vielä kopaisi tissistä perusteena että jos ei p""a kerran saa, niin pitää ainakin tissiä päästä koettamaan!

Huh huh. Onneksi  nykyään olen avoliitossa ja saan hyvää seksiä ilman, että pitää tapailla kaikenmaailman kummajaisia!

Miksi ihmeessä koit velvollisuudeksi harrastaa seksiä vaikket sitä halua? Kiltin tytön syndrooma?

Aika moni nainen tuntuu olevan ihan taukki ihankuin olis pakko harrastaa seksiä jonkun kanssa! Ja moni tekee mitä tahansa munan takia, Hyi vee ja olen itsekin nainen mutta ihmettelen että mikä siinä elimessä niin kiehtoo että pakko harrastaa tuntemattomien kanssa seksiä ja yhdenillan juttuja yms.

No ei siinä mitään jos kul**sta tykkää mutta jos levittää velvollisuudesta jalat miehelle, niin mitä järkeä??

Vierailija
1992/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en kertakaikkiaan vaan muista!

Vierailija
1993/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä laitoin treffi-ilmoitukseen kuvan itsestäni noin +15kg painavampana. Treffeillä kaikki miehet sanoivat, että näytän paremmilta luonnossa kuin kuvissakin. Niin miksiköhän? Mutta ei kiinnostanut uudet treffit näiden ulkonäkökommenttien heittäneiden kanssa. Siinä näkee jo henkilön arvomaailmaa.

Ymmärrän sun pointin. Itse laitoin ilmoitukseen meikittömän arkisen kuvan, koska sellainen pääasiassa olenkin. Treffeille laittaudun kohtuudella, koska se on taas kohteliasta. Jos joku sanoo tavatessa, että olen nätti, niin se on pelkästään kiva juttu. Jos taas sanotaan, että olen nätimpi kuin kuvassa, niin se ei ole enää kohteliaisuus.

Yleensäkin jos joku lähettää viestiä, tsekkaan profiilin ensin. Tekstit on niissä yleensä tosi lyhyitä ja jos siihen lyhyeenkin tekstiin on haluttu mahduttaa jotain ulkonäkövaatimuksiin viittaavaa, niin ei kiinnosta vastata, vaikka raameihin sopisinkin.

Tuota, eikös sen meikkaamisen tarkoitus vähän niin kuin ole että näytettäisiin nätimmältä kuin ilman?

Jokainen on nätimpi laitettuna. Ei ole kuitenkaan mikään kohteliaisuus korostaa sitä, koska se kuulostaa kuin sanoisi, että etpä ole häävin näköinen ilman meikkiä.

Eli jos nainen on laittautunut niin ei saa kehua, ja jos ei kehu niin "sika ei sanonut mitään vaikka olin 3 tuntia laittautunut treffejä varten"

Naisten logiikkaa. Ainut voittava liike on olla pelaamatta. Eli toisinsanoen, mies kehu jos haluat. Jos nainen alkaa skitsoomaan niin jätä se emakko, draamaa tietää jatkossakin. Tervejärkinen aikuinen ihminen osaa ottaa asialliset kehut ja huomionosoitukset vastaan ja on niistä iloinen.

Vertailu ei ole asiallista. "Olet nätimpi kuin..." on loukkaus verhottuna kehuun. Asiallisesti voi sanoa "Näytät nätiltä".

Vierailija
1994/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 25- vuotiaana kävin saman ikäisen naisen kanssa treffeillä.  Hän toi oikeasti/antoi lahjaksi pehmonallen. Ilman ironiaa. 

Omasta mielestäni olin tuolloin cool, pitkähiuksinen rokkari.

Hänen asuntonsa oli täynnä krääsää, pehmoeläimiä ja koriste-esineitä. 

Oikeasti - mitä lettua. En jäänyt tähän suhteeseen. Muutenkin aika wt menoa myös minulta -tapasin hänet humalassa yölähijunassa ja hän kuunteli Ace of basea. Yritin selittää, että onhan tämä nyt tavallaan ihan ok, jos tätä soittaisi akustisella, tai pianolla - tekisi kokonaan uuden sovituksen.  Pyydän oikeasti jo valmiiksi anteeksi teiltä, mutta hänellä oli kaunis vartalo , joten tietyistä syistä hengasin vähän aikaa. 

Ollaan me miehet vähän sikoja. 

Vierailija
1995/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matkustin pari tuntia junalla toiseen kaupunkiin miehen luo vain huomatakseni, että hän haluaa meidän maksavan itse omat ruokamme, edes kahvia ei halunnut tarjota.;

Keväällä kävin treffeillä miehen kanssa, joka matkusti omalla autolla 2h tavatakseen minut ja käytiin päivällisellä ravintolassa. Tarjouduin maksamaan oman ruokani lisäksi hänenkin ruuat , mutta hän halusikin itse maksaa meidän molempien laskut! Silti hän ei enää halunnut tavata uudelleen.

Minulla on käynyt sama juttu. Vaatimalla vaati, että saa tarjota, mutta ei halunnut tavata uudestaan.

Vierailija
1996/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N. 25- vuotiaana kävin saman ikäisen naisen kanssa treffeillä.  Hän toi oikeasti/antoi lahjaksi pehmonallen. Ilman ironiaa. 

Omasta mielestäni olin tuolloin cool, pitkähiuksinen rokkari.

Hänen asuntonsa oli täynnä krääsää, pehmoeläimiä ja koriste-esineitä. 

Oikeasti - mitä lettua. En jäänyt tähän suhteeseen. Muutenkin aika wt menoa myös minulta -tapasin hänet humalassa yölähijunassa ja hän kuunteli Ace of basea. Yritin selittää, että onhan tämä nyt tavallaan ihan ok, jos tätä soittaisi akustisella, tai pianolla - tekisi kokonaan uuden sovituksen.  Pyydän oikeasti jo valmiiksi anteeksi teiltä, mutta hänellä oli kaunis vartalo , joten tietyistä syistä hengasin vähän aikaa. 

Ollaan me miehet vähän sikoja. 

Arvostan rehellisyyttäsi.

Vierailija
1997/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöstä / mitoista / siviilisäädystä valehtelu. Oharit. Pahin kuitenkin oli väkivaltainen tyyppi, joka kävi kimppuun toisella kertaa. En tiennyt että on sellainen, ei vaikuttanut lievää hermoilua lukuunottamatta mitenkään oudolta. Muuttui kuin silmänräpäyksessä, eri ihmiseksi, hetkeä ennen. En unohda. 

Ollaankohan treffattu sama tapaus. Hänellä vaan pimahti päässä yhtäkkiä. Onneksi oltiin julkisella paikalla.

Vierailija
1998/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä laitoin treffi-ilmoitukseen kuvan itsestäni noin +15kg painavampana. Treffeillä kaikki miehet sanoivat, että näytän paremmilta luonnossa kuin kuvissakin. Niin miksiköhän? Mutta ei kiinnostanut uudet treffit näiden ulkonäkökommenttien heittäneiden kanssa. Siinä näkee jo henkilön arvomaailmaa.

Ymmärrän sun pointin. Itse laitoin ilmoitukseen meikittömän arkisen kuvan, koska sellainen pääasiassa olenkin. Treffeille laittaudun kohtuudella, koska se on taas kohteliasta. Jos joku sanoo tavatessa, että olen nätti, niin se on pelkästään kiva juttu. Jos taas sanotaan, että olen nätimpi kuin kuvassa, niin se ei ole enää kohteliaisuus.

Yleensäkin jos joku lähettää viestiä, tsekkaan profiilin ensin. Tekstit on niissä yleensä tosi lyhyitä ja jos siihen lyhyeenkin tekstiin on haluttu mahduttaa jotain ulkonäkövaatimuksiin viittaavaa, niin ei kiinnosta vastata, vaikka raameihin sopisinkin.

Tuota, eikös sen meikkaamisen tarkoitus vähän niin kuin ole että näytettäisiin nätimmältä kuin ilman?

Jokainen on nätimpi laitettuna. Ei ole kuitenkaan mikään kohteliaisuus korostaa sitä, koska se kuulostaa kuin sanoisi, että etpä ole häävin näköinen ilman meikkiä.

Eli jos nainen on laittautunut niin ei saa kehua, ja jos ei kehu niin "sika ei sanonut mitään vaikka olin 3 tuntia laittautunut treffejä varten"

Naisten logiikkaa. Ainut voittava liike on olla pelaamatta. Eli toisinsanoen, mies kehu jos haluat. Jos nainen alkaa skitsoomaan niin jätä se emakko, draamaa tietää jatkossakin. Tervejärkinen aikuinen ihminen osaa ottaa asialliset kehut ja huomionosoitukset vastaan ja on niistä iloinen.

Vertailu ei ole asiallista. "Olet nätimpi kuin..." on loukkaus verhottuna kehuun. Asiallisesti voi sanoa "Näytät nätiltä".

Tuo on patriarkaalinen mikroaggressio, sillä vain uhriasteikolla korkeammalla oleva saa kommentoida toisten ulkonäköä.

Vierailija
1999/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhanaikainenko? kirjoitti:

Miksi tullaan ensi treffeille likaisella tukalla ja ilman mitään meikkiä?Vaatteet vanhoja ja kuvista tullut vähintään 10kg lisää ja lisäleuka?

Mulla ollut tänä syksynä kolme em. Naista Tinder treffeillä. Ei paljon innosta, kun toistakaan ei tunnu kiinnostavan. Itse yritän olla siistissä naista kiinnostavassa kunnossa saapuessani ensi treffeille.

Tuntuu naisilla olevan nykyään "ihan sama" - asenne, vaikka olisivat miehestä kiinnostuneita.

M42v

Luulisi olevan sinunkin kannalta parempi, että kohtaat naisen aitona etkä mitenkään teennäisesti laitautuneena? Loppuelämän suhteessa se arki on nimenomaan likaista tukkaa ja ilman meikkiä,,, 

Nuo naisesi eivät tehneet mitään väärää, sinä se tässä pinnalliselta vaikutat ennemminkin. Tuollainen mielestäni toimii hyvänä testinä, jolla selvittää miehen pinnallisuus kun itse haluaa sitä loppuelämänsuhdetta.

Niin siis kenen arkeen kuuluu rasvainen tukka ja meikittömyys? Ehkä homssuisen kassialman arkeen, mutta ainakin itse olen ihan tavallinen nainen joka pesee tukkansa säännöllisesti ja meikkaa kevyesti arkenakin. Normaali hygieniataso on ainakin itselle ihan minimikriteeri ksikille läheisilleni, samoin myös kumppanille.

No minä olen nainen, en meikkaa arkena, en juhliin. Miksi meikkaisin treffeille, kun en ikinä muuten meikkaa?? Hiukset kyllä pesisin treffeille :D

Oikein!

Tutustuin rakkaaseen puolisooni konsertissa, ja yksi asia johon kiinnitin hänessä heti huomiota positiivisena asiana, oli hänen meikittömyytensä. Nyt, kahta vuotta myöhemmin, arvostan edelleenkin sitä, ettei hänen tarvitse käydä joka ilta naamanpoistosouvia läpi, ja että vastaavasti aamuisin häneltä ei mene ikuisuutta kasvojen laittoon. Kymmeniä vuosia tuli muutakin nähtyä. Vain joihinkin juhlatilaisuuksiin hän haluaa pynttäytyä, ja sen toki hänelle suon. Silti arvostan häntä kaikkein eniten kuten eilisaamuna: heräämässä luonnonkauniina teltassa.

Huom: En tuomitse muita tyylejä. Jokainen tavallaan. Eikä tästä kovin surkeaa treffitarinaa tullut.

Arvostan! Olen huomannut että vedän puoleeni yllättävän monia miehiä meikittömänä. Eli kyllä luonnonkauneutta arvostavia miehiä löytyy!

Vierailija
2000/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on patriarkaalinen mikroaggressio, sillä vain uhriasteikolla korkeammalla oleva saa kommentoida toisten ulkonäköä.

Voihan sitä nainenkin sanoa deitilleen että tämä näyttää paremmalta kuin naapurin pultsari, mutta ei siitä varmaan hyvä mieli tule kellekään.