Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten neitsyet pystytte seurustelemaan?

Vierailija
11.04.2014 |

Olen 22-vuotias neitsyt. Neitsyt olen siksi, että en halua harrastaa seksiä miehen kanssa, joka ei arvosta minua. En varsinaisesti säästä itseäni avioliittoon (oikeastaan avioliitto ei edes kiinnosta minua), mutta haluan seurustella vähintään kolme vuotta ennen seksiä, jotta voin olla varma, että mies on kanssani, koska tykkää minusta ja arvostaa minua eikä pelkästään seksin vuoksi.

Mutta ylläri ylläri, en ole koskaan seurustellut! Moni mies on kyllä kiinnostunut, mutta heti kun neitsyyteni ja ajatusmaailmani paljastuu, on se kiinnostuskin heti lopahtanut. Jotenkin hullunkurista, että miehet kuitenkin arvostaa ja haluaa neitsyen, mutta kuitenkin sen oman tyttöystävän pitäisi olla heti ensimmäisenä iltana olla jakamassa.

Haluaisin seurustella enkä odottaa, että olen kolmekymppinen, kunnes ehkä voisin jo löytää miehen, joka on valmis odottamaan. Miten te muut neitsyet samalla ajatusmaailmalla olette nuorena löytäneet seurustelukumppanin, joka on jaksanut odottaa seksiä?

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 19:56"]

Se on todellisuudesta vieraantuneiden lassukoiden pötypuhetta, että "pihtaamalla" saisit miehen.

Helpoiten parisuhteen saa niin, että harrastaa jo ensitapaamisilla seksiä, sen jälkeen viettää aikaa miehen kanssa ja on seksisuhteen kaltaisessa tilassa ja lopulta parisuhde alkaa.

Olen myös 22-vuotias ja neitsyyteni menetin 21-vuotiaana, kun en ollut tavannut ketään, joka haluaisi seurustella. Miehen kanssa piti olla vain seksiä, mutta lopulta hän olisi halunnut parisuhteen. Minä en halunnut. Tuo kolmen vuoden sääntösi kuulostaa iha hatusta revityltä, unohda tuollaiset.

[/quote]

Ei kannata ensitapaamisella rynnätä sänkyyn, eihän silloin kehity mitään kihelmöivää jännitettäkään - odottaminen kannattaa aina.

Lisäksi nopea roihahdus sammuukin yleensä yhtä nopeasti. Ja kyllä nyt kannattaa hiukan ensin tutustua, että millainen tyyppi on kyseessä - etenkin jos parisuhteesta haaveilee.

Avioliitto on parisuhteen paras koti.

Vierailija
42/79 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 22:17"]

Provo ap! Kuitenkin jo stuollaisella ajatusmaailmalla joku suuntaa kohti vanhuuttaan, tekee sen vääjämättä yksin. Kolme vuotta seurustelua ennen ensiseksiä, ei vittu.

Tietysti vaihtoehtona on löytää joku haudan ja elämän rajalla seisova, jolla fysiikka on pettänyt jo aika päiviä sitten. se koeaika sujuu, mutta seksi ei sitten sen jälkeenkään.

Tällaisen provoilun etu on siinä, että nämä paljastaa millaisia hihhuleita joukoissamme kulkee. Ihanko oikeasti joku on sitä mieltä, että on ok odottaa kolme vuotta ilman seksiä kun puhutaan aikuisista ihmisistä? Jos puhe olisi jostakin noin kaksitoistavuotiaasta, ymmärrys olisi aivan toisen tasoista, mutta kun aikuinen ihminen, fyysisesti seksuaalisesti kypsä nainen, käsittämätöntä.

Jakorasiat ovat oma lukunsa, no joo, kaiikki tavallaan. Sen verran sanoisin teille jotka olette aloituksen kanssa samaa mieltä, ette koskaan tule kokemaan seksieläämää, mutta eihän se ole kaikki kaikessa, vaikka onkin todellinen rikkaus köyhästä varakkaaseen.

Ota edes suihin joltakin, maista miltä sperma maistuu niin tiedät elämästä jotain.

[/quote]

Itse asiassa moni avioliittoon asti odottanut nauttii paremmasta seksielämästä ja etenkin paremmasta parisuhteesta kuin moni ns. kaiken kokenut, jolla on jo jos jonkinlaista taakkaakin. 

Lukekaa vanhoja teksteja ajalta, kun ihmiset olivat häveliäitä ja pidättyväisiä - silloin joku kädestä kiiinni ottaminen suorastaan räjäytti tajunnan ja romantiikka kukki  - nyt monia ns. kaiken kokeneitä ei mikään tahdo liikuttaa tai edes tyydyttää ja esim. pettämisestä pitää hakea jatkuvasti vaihtelua tylsyyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään hyvin harva mies odottelee kolmea vuotta huomatakseen, että olikin seksuaalisesti ei-yhteensopiva tuon kumppanin kanssa. Miehet lukevat selvästä seksivastaisuudesta sen, että henkilö tulee jatkossakin olemaan seksivastainen eli että odotteleminen ei kannata. Aika harva nainen seurustelukumppanina on niin ylivertainen muihin naisiin verrattuna, että häntä kannattaisi odotella.

Suosittelisin aloittajaa etsiytymään sellaisiin uskonnollisiin piireihin, joissa neitsyyden säilyttämistä avioliittoon asti suositaan. Sieltä voisi löytyä ymmärrystä, mikäli itse siis suostut liittymään samaiseen lahkoon. 

Toinen vaihtoehto on se, että aloittaja keskustelisi asiasta jonkun terapeutin kanssa. Kun maailmaa on hyvin vaikea muuttaa niin sen oman itsensä muuttamisesta kannattaisi lähteä liikkeelle. Kolmen vuoden seurustelu ennen seksiä ei ole tätä päivää eikä sellaista ole viimeisen sadan vuoden aikana juurikaan harrastettu. Jokainen toki tekee itse omat valintansa.

Onko aloittaja valmis harrastamaan miehen kanssa seksiä menettämättä neitsyyttään? Vaihtoehtojahan on eli esimerkiksi käsiseksi ja suihinotto ei millään tavalla vaikuta immenkalvon tilaan. Jos ei ole mahdollista eli kyseessä on nimenomaan seksikielteinen ajattelu niin suosittelen sitä terapiaa tai valmistautumista elämään kymmeniä vuosia ilman kumppania. Kuten jo aiemmin sanoin: Oma valintasi.

Vierailija
44/79 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan mahdollista että kohdalle sattuu juuri sellainen kumppani, joka haluaa edetä yhtä hitaasti. Se vain on aika epätodennäköistä eli sellaisen varaan laskemalla voi tulla paha pettymys.

Vierailija
45/79 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että tänne olisi tullut vastauksia muutamilta saman ajatusmaailman kanssani jakavilta naisilta, mutta sen sijaan täällä haukutaankin ja vittuillaan minulle. Minä olen ainakin nuoresta asti oppinut, että miehen tulee kunnioittaa naisia. En koe sitä kunnioituksena, kun miehet vievät baarista päihtyneitä naisia kotiinsa ja harrastavat seksiä sen enempää miettimättä, kuka tämä nainen on, onko hänellä sukupuolitauteja, onko naisen mielenterveys ihan ok ja onko nainen edes halukas vai liian humalassa kieltäytyäkseen.

Minä en halua päätyä harrastamaan seksiä miehen kanssa, jolla on ollut paljon seksisuhteita/seurustelusuhteita ja jolle seksi tuntemattomien kanssa on kaikki kaikessa. Ei seksissä mitään pahaa ole, mutta siihen kuuluu paljon riskejä ja mielestäni sitä on parasta harrastaa jonkun tutun ja turvallisen ihmisen kanssa. Puoli vuotta nyt jaksaa kuka tahansa odottaa, mutta kun puhutaan vuosista, niin kyllä siinä jo heti tulee selväksi, onko mies tosissaan yrittämässä kanssani. Tässä ajassa jo ehtii tuntemaan toisen ja päättämään, onko toinen oikeasti sellainen ihminen, jonka kanssa oikeasti haluaa harrastaa seksiä.

Etenkin nykypäivänä miehet eivät useinkaan kunnioita naisiaan. Petetään kännissä poikien baari-iltana ja käydään jopa huorissa, jos rahat riittää. Mutta harvasta miehestä suoraan päälle näkyy, onko mies "hyvä" vai "huono". Kyllä moni osaa teeskennellä kohteliasta.

Mutta minusta on jotenkin ikävää, että tämä herättää muissa naisissa niin paljon ärsytystä. Miksi? Miksi on väärin, jos joku nainen ei halua aloittaa seurustelua seksillä? Ei naiset ole mitään miehien seksileluja. Mitä sitten jos mies jättää, vaikkei heti toisilla treffeillä saakaan seksiä? Ei semmoisella miehellä olisi mitään tehnytkään! Luottakaa vähän itseenne ja siihen, että teistä voi löytyä jotain muutakin annettavaa miehelle kuin se seksi. Ja ne, jotka haluavat teiltä vain sitä seksiä, ne haluavat sitä kaikilta.

-ap

Vierailija
46/79 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen vuoden aika on aika pitkä, nekin, jotka odottavat avioliittoon, harvoin noin pitkään odottavat.

Itse ajattelen, että kyllähän sen kunnioituksen tai sen puutteen jutuista huomaa. Ei kaikki miehet ole koskaan niin kännissä, että hölmöilevät jne.

Vierailija
47/79 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma? Ensiksi tavataan ja tutustutaan. Oli se sitten kuukausi tai puolivuotta. Mikäli vaikuttaa siltä että voisi alkaa kunnolla seukkaan niin siitä vaan. Sanonta on että kaikkea muuta sitä katuu vaan ei nuorna naimista.

Vierailija
48/79 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 21:40"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 21:07"]

Minä tapasin nykyisen mieheni sellaisessa elämänvaiheessa, etten halunnut harrastaa seksiä ennen häitä enkä edes suudella. Olin aiemmin ollut hyvin löyhämoraalinen lumppu ja minulla oli vaikeuksia pysytellä uskollisena seurustelukumppanille. Jätin seksin kokonaan paitsioon pitkäksi aikaa, yli kolmeksi vuodeksi. Tuonakin aikana seurustelin ja harrastin kyllä suutelemista, mutta en seksiä. Ja sitten luin kirjan, jonka vuoksi suutelukin meni pannaan.

Mieheni oli ollut ennen minuun tutustumista seksuaalisesti aktiivinen, mutta hän kunnioitti minun arvojani ja meidän seurustelun alkuaika on jäänyt kyllä ihanana aikana mieleen. Juttelimme paljon ja kävelimme käsi kädessä ja halailimme, mutta emme suudelleet moneen kuukauteen. Sitten se ensisuudelma tuli vähän kuin vahingossa, mies antoi suukon kun olimme kumpikin lähtemässä omaan kotiimme ja hän pyysi sitä anteeksikin. Mutta ei se siinä vaiheessa tuntunut enää niin pahalta, korkeintaan harmitti hieman. Joskus 6-7kk seurustelun jälkeen lipsuimme jo seksiinkin ja 8kk seurustelun jälkeen menimme naimisiin.

Tästä kaikesta on jo yli 14 vuotta aikaa ja vieläkin muistelen lämmöllä noita seurusteluaikoja. Tuntui hienolta, että mies kunnioitti minun tahtoani, vaikkei oikein itse ymmärtänyt mistä siinä oli kysymys. Ja minuun tuo pitkä selibaattijakso oli vaikuttanut niin, että koin itseni taas nuoreksi ja viattomaksi naiseksi. Kaikki se lika oli pyyhkiytynyt pois. Suosittelen lämpimästi kaikille, jotka ovat liian huolettomasti jakaneet itseään lukuisille seurustelukumppaneille! Sen viattomuuden tunteen voi saada takaisin ja tuntea itsensä puhtaaksi.

[/quote]

Mä en ole ikinä jakanut mitään, koska mulle seksi ei ole antamista.

[/quote]seksi on antamista ja saamista

Vierailija
49/79 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 08:48"]Luulin, että tänne olisi tullut vastauksia muutamilta saman ajatusmaailman kanssani jakavilta naisilta, mutta sen sijaan täällä haukutaankin ja vittuillaan minulle. Minä olen ainakin nuoresta asti oppinut, että miehen tulee kunnioittaa naisia. En koe sitä kunnioituksena, kun miehet vievät baarista päihtyneitä naisia kotiinsa ja harrastavat seksiä sen enempää miettimättä, kuka tämä nainen on, onko hänellä sukupuolitauteja, onko naisen mielenterveys ihan ok ja onko nainen edes halukas vai liian humalassa kieltäytyäkseen.

Minä en halua päätyä harrastamaan seksiä miehen kanssa, jolla on ollut paljon seksisuhteita/seurustelusuhteita ja jolle seksi tuntemattomien kanssa on kaikki kaikessa. Ei seksissä mitään pahaa ole, mutta siihen kuuluu paljon riskejä ja mielestäni sitä on parasta harrastaa jonkun tutun ja turvallisen ihmisen kanssa. Puoli vuotta nyt jaksaa kuka tahansa odottaa, mutta kun puhutaan vuosista, niin kyllä siinä jo heti tulee selväksi, onko mies tosissaan yrittämässä kanssani. Tässä ajassa jo ehtii tuntemaan toisen ja päättämään, onko toinen oikeasti sellainen ihminen, jonka kanssa oikeasti haluaa harrastaa seksiä.

Etenkin nykypäivänä miehet eivät useinkaan kunnioita naisiaan. Petetään kännissä poikien baari-iltana ja käydään jopa huorissa, jos rahat riittää. Mutta harvasta miehestä suoraan päälle näkyy, onko mies "hyvä" vai "huono". Kyllä moni osaa teeskennellä kohteliasta.

Mutta minusta on jotenkin ikävää, että tämä herättää muissa naisissa niin paljon ärsytystä. Miksi? Miksi on väärin, jos joku nainen ei halua aloittaa seurustelua seksillä? Ei naiset ole mitään miehien seksileluja. Mitä sitten jos mies jättää, vaikkei heti toisilla treffeillä saakaan seksiä? Ei semmoisella miehellä olisi mitään tehnytkään! Luottakaa vähän itseenne ja siihen, että teistä voi löytyä jotain muutakin annettavaa miehelle kuin se seksi. Ja ne, jotka haluavat teiltä vain sitä seksiä, ne haluavat sitä kaikilta.

-ap

[/quote]

Tapasin nykyisen avopuolisoni 2013 tammikuussa suomessa. Meillä synkkasi loistavasti. Hän ei kuitenkaan asunut suomessa ja juttu unohtui. Muutamaa kuukautta myöhemmin täysin sattuman johdattelemana tapasimme internetissä ja muistimme toisemme. Aloimme jutella ja tutustua. Meni puoli vuotta ennen kuin tapasimme fyysisesti jälleen. Puolessa vuodessa olimme tutustuneet toisiimme todella hyvin, sillä muuta vaihtoehtoa ei ollut kuin jutella. Meillä oli vajaa viikko aikaa, 6 päivää. Pitkiä keskusteluja, suloista seksiä ja lisää tutustumista. Pidimme yhteyttä myös hänen ulkomaille paluunsa jälkeen. Vajaa 4 kk hänen lomansa jälkeen lähdin hänen luokseen ja sillä tiellä olen vieläkin ja rakkaus kukoistaa voimakkaampana kuin koskaan elämässäni ennemmin.

Tarinan kerroin siksi, että olen samaa mieltä kanssasi siitä, että ensin pitää tutustua. Välimatkan syystä minulla ja avomiehelläni ei ollut mahdollisuutta edes pitää kädestä kiinni, saati harrastaa seksiä. Mutta meidän välillemme noina kuutena kuukautena syntyi vahva side ja luottamus.

Tällä haluan sanoa, että kun jonkun varteenotettavan vaihtoehdon tapaat, niin kuuntele parisuhdettasi. Se kertoo kyllä sinulle tarvitseeko sinun odottaa 3 kuukautta vai onko parempi katsoa se 3 vuotta kuin katua. Se riippuu ihmisestä, ja kun 'se oikea' tiellesi sattuu, niin veikkaanpa että puuvilla pöllyää ennen kuin 3 vuotta on täynnä.

Vierailija
50/79 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 08:48"]Luulin, että tänne olisi tullut vastauksia muutamilta saman ajatusmaailman kanssani jakavilta naisilta, mutta sen sijaan täällä haukutaankin ja vittuillaan minulle. Minä olen ainakin nuoresta asti oppinut, että miehen tulee kunnioittaa naisia. En koe sitä kunnioituksena, kun miehet vievät baarista päihtyneitä naisia kotiinsa ja harrastavat seksiä sen enempää miettimättä, kuka tämä nainen on, onko hänellä sukupuolitauteja, onko naisen mielenterveys ihan ok ja onko nainen edes halukas vai liian humalassa kieltäytyäkseen.

-ap

[/quote]

Tapasin nykyisen avopuolisoni 2013 tammikuussa suomessa. Meillä synkkasi loistavasti. Hän ei kuitenkaan asunut suomessa ja juttu unohtui. Muutamaa kuukautta myöhemmin täysin sattuman johdattelemana tapasimme internetissä ja muistimme toisemme. Aloimme jutella ja tutustua. Meni puoli vuotta ennen kuin tapasimme fyysisesti jälleen. Puolessa vuodessa olimme tutustuneet toisiimme todella hyvin, sillä muuta vaihtoehtoa ei ollut kuin jutella. Meillä oli vajaa viikko aikaa, 6 päivää. Pitkiä keskusteluja, suloista seksiä ja lisää tutustumista. Pidimme yhteyttä myös hänen ulkomaille paluunsa jälkeen. Vajaa 4 kk hänen lomansa jälkeen lähdin hänen luokseen ja sillä tiellä olen vieläkin ja rakkaus kukoistaa voimakkaampana kuin koskaan elämässäni ennemmin.

Tarinan kerroin siksi, että olen samaa mieltä kanssasi siitä, että ensin pitää tutustua. Välimatkan syystä minulla ja avomiehelläni ei ollut mahdollisuutta edes pitää kädestä kiinni, saati harrastaa seksiä. Mutta meidän välillemme noina kuutena kuukautena syntyi vahva side ja luottamus.

Tällä haluan sanoa, että kun jonkun varteenotettavan vaihtoehdon tapaat, niin kuuntele parisuhdettasi. Se kertoo kyllä sinulle tarvitseeko sinun odottaa 3 kuukautta vai onko parempi katsoa se 3 vuotta kuin katua. Se riippuu ihmisestä, ja kun 'se oikea' tiellesi sattuu, niin veikkaanpa että puuvilla pöllyää ennen kuin 3 vuotta on täynnä.

Vierailija
51/79 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisesti ei-yhteensopiva? Tätä aina kuulee, kun ihmiset ihmettelee, että jotkut odottavat seksiä avioliittoon asti. Eiköhän siinä avioliittoa odotellessa ehdi tuntea jo toisen sen verran hyvin, että tietää, onko sopiva toiselle. Jos ihmisen kanssa jaksaa kolmekin vuotta seurustella ennen seksiä, niin on se kumma, jos se seksi sitten kaataa koko homman. Harvalla nyt on mitään niin isoa siitintä, etteikö se emättimeen mahtuisi. Ja kyllä se seksi tahtoo aina kiinnostaa siinä alkuvaiheessa vähintään puoli vuotta aika useinkin. Sitten muutaman vuoden jälkeen näkee, kiinnostaako toista enää panna ihmistä, ketä on pannut jo niin monta kertaa. Tätä nyt ei voi mitenkään tietää etukäteen. Sama homma se on niillä, ketkä aloittaa suhteen seksillä. Kyllä seksi maittaa kun suhde on vielä tuore, mutta sen jälkeen huomaa, meneekö toisella halu tuttuun kaluun vai ei.

Ja kun niistä erilaisista seksijutuistakin voi puhua etukäteen, niin kyllähän sitä sitten tietää, tykkäänkö toinen kinkymmästä tai muusta "oudosta". Mutta tämähän on täysin outo asia niille, ketkä heti ekalla tapaamiselle panevat. Kun eiväthän nämä ymmärrä edes keskustella toistensa kanssa sukupuolitaudeista, kun täytyy vaan niin päästä kokeilemaan, onko ne seksihalut yhteensopivat! Huoh.

Vierailija
52/79 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuh oikeen sattuu kun lukee noita pihtaus tarinoita. Jos ei luota toiseen sen vertaa, tai edes tunne häntä niin hyvin että uskoo hänen olevan vain seksin perässä niin ei kannata ehkää sellaiseen suhteeseen alkaa.

Itse kun tapasin nykyisen vaimoni harrastimme seksiä varmaan kolmansilla treffeillä ja ekat puol vuotta paneskeltiinkin kuin kanit varmaan keskimäärin 2 kertaa päivässä. Kivaa oli eikä maksanut mitään tuokaan lystinpito! Ei muuta kuin melaa mekkoon, tavara tykkää kun sitä käytetään!

Vierailija
53/79 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot aiva sairas pihtari, tapa ittes

Vierailija
54/79 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 17:33"]

oot aiva sairas pihtari, tapa ittes

[/quote]

Sanoo mies, joka ei saa keneltäkään tai nainen, jolla ei ole enää mitään mitä antaa.

Vierailija
55/79 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 08:48"]

-ap

[/quote]

Jotenkin tunnut ajattelevan, että vain miehet haluavat seksiä ja naiset "antavat" vain, jotta mies ei kyllästyisi ja jättäisi. Ihan kuin naiset eivät itse ollenkaan haluaisi seksiä. Onko sinulle ap seksi ihan samantekevää? Onko sinulle tärkeää vain parisuhde ja kumppanuus? Ovathan nekin tärkeitä asioita, mutta kyllä minulle naisena myös seksi on hyvin tärkeä osa parisuhdetta. Mutta olen samaa mieltä kuin tuo yksi kirjoittaja: jos/kun lopulta tapaat sinulle oikean miehen, huomaat kyllä nopeammin kuin kolmessa vuodessa, haluatko seksiä vai et.

Kuinka varhaisessa vaiheessa kerrot seurustelukumppaneille, että "niin muuten, seksiä on sitten luvassa kolmen vuoden päästä, ehkä"? Jospa jättäisit sen sanomatta ja roikuttaisit miehiä suhteessa edes kuukauden, pari ennen kuin täräytät uutisen. Sellaisen ajan useampi mies jaksaa odottaa, etkä sitten tule hätistäneeksi pois potentiaalista pitkäaikaiskumppaniasi vain pelästyttämällä hänet kolmen vuoden selibaattiuhkauksella tyyliin ekoilla treffeillä.

Vierailija
56/79 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 20:44"]

Ketään ei siis ole koskaan jätetty esim. neljän kuukauden jälkeen, jos on ensin tutustuttu kahden kuukauden ajan ennen seksiä?

[/quote]

Jätetyksi voi tulla päivän, viikon, kuukauden, kuukausien, vuoden tai vuosien jälkeenkin. Liittoja päättyy vuosikymmenienkin jälkeen. Ehkä pitäisikin ymmärtää, ettei mitään täysin varmaa ole ja nauttia hetkestä, siitä mitä nyt on?

Vierailija
57/79 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välimeren maissa tytöt antaa seurustelun aikana kakkoseen ja ottaa suihin, mutta se ykköspesä säästetään aviomiehelle kun pitää olla neitsyt.

Vierailija
58/79 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kyllä periaatteessa ihan asian ytimessä, ap. Monelle se 3 vuotta on vain aika pitkä aika. Jos mieheni olisi vaatinut multa moista heti kättelyssä, olisin ollut varmaan ihan solmussa, miten kestäisin tuollaisen ajan.

Meillä kuitenkin kävi niin, ettemme harrastaneet seksiä 2,5 vuoteen. Eka kerta oli naimisissa. Kumpikaan ei ollut neitsyt, mutta päätimme yhteisen uskon takia odottaa avioliittoon. En vain tiennyt, että joutuisin odottamaan noin kauan naimisiinmenoa :D Noh, yllättävän hyvin se 2,5 v sujui. Eka 1,5 v oli mulle vaikeinta, kun olin niin rakastumisen huumassa.

Sitä vain yritän sanoa, että sellaisia miehiä, jotka ajattelee kuten sä, löytyy varmasti. On ihan oikein arvostaa itseään. Sitten taas toisaalta mulle seksuaalisena ihmisenä odottaminen oli vaikeampaa. Ei siksi, että oisin halunnut miehestä vain seksiä, vaan siksi, että tiesin jo, että tämä on se mies kenen kaa haluan olla aina ja halusin olla hänen kanssaan kaikin tavoin.

Tsemppiä!

Vierailija
59/79 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 17:20"]

Seksuaalisesti ei-yhteensopiva? Tätä aina kuulee, kun ihmiset ihmettelee, että jotkut odottavat seksiä avioliittoon asti. Eiköhän siinä avioliittoa odotellessa ehdi tuntea jo toisen sen verran hyvin, että tietää, onko sopiva toiselle. Jos ihmisen kanssa jaksaa kolmekin vuotta seurustella ennen seksiä, niin on se kumma, jos se seksi sitten kaataa koko homman. Harvalla nyt on mitään niin isoa siitintä, etteikö se emättimeen mahtuisi. Ja kyllä se seksi tahtoo aina kiinnostaa siinä alkuvaiheessa vähintään puoli vuotta aika useinkin. Sitten muutaman vuoden jälkeen näkee, kiinnostaako toista enää panna ihmistä, ketä on pannut jo niin monta kertaa. Tätä nyt ei voi mitenkään tietää etukäteen. Sama homma se on niillä, ketkä aloittaa suhteen seksillä. Kyllä seksi maittaa kun suhde on vielä tuore, mutta sen jälkeen huomaa, meneekö toisella halu tuttuun kaluun vai ei.

Ja kun niistä erilaisista seksijutuistakin voi puhua etukäteen, niin kyllähän sitä sitten tietää, tykkäänkö toinen kinkymmästä tai muusta "oudosta". Mutta tämähän on täysin outo asia niille, ketkä heti ekalla tapaamiselle panevat. Kun eiväthän nämä ymmärrä edes keskustella toistensa kanssa sukupuolitaudeista, kun täytyy vaan niin päästä kokeilemaan, onko ne seksihalut yhteensopivat! Huoh.

[/quote]

Seksuaalinen ei-yhteensopivuus on tälläkin palstalla hyvin yleinen keskustelun ja murheen aihe. Siihen kuuluvat paitsi seksuaalisen toiminnan tavat niin myös se, kuinka usein seksiä haluaa harrastaa. Kun aloittajalla on kirjoituksensa mukaan mielessään useamman vuoden seksitön tutustuminen niin sen voi nähdä myös näin päin: Aloittajan mielestä useamman vuoden seksitön kausi on ihan OK ja normaali osa elämää. Hänen kanssaan seurustelevan on syytä varautua siihen, että sellaisia tulee jatkossakin.

Mitä kinkyyn tulee niin siitä ei todellakaan aueta kerralla. Sellaiset asiat uskalletaan ottaa esille yleensä vähitellen seksielämän kuluessa siinä vaiheessa, kun toisen tavat ja mieltymykset ovat jo tulleet käytännössä eli yhteisen seksielämän kautta tutuiksi. Niitä tapoja ja mieltymyksiä ei saa puhumalla selväksi.

Mistä sinä tietäisit millaisesta pihvistä pitäisit jos et olisi koskaan syönyt yhtäkään liharuokaa? Sama koskee seksuaalisia mieltymyksiä. Ei niitä puhumalla pysty selvittämään kun omat kokemukset puuttuvat vielä ihan kokonaan. Kun aloittaja mainitsee olevansa neitsyt niin ymmärrän sillä että immenkalvokin olisi vielä ehjä eikä olisi mitään kokemusta esimerkiksi dildoista tai muusta vaginaalisesta itsetyydytyksestä.

Vierailija
60/79 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 08:48"]

Luulin, että tänne olisi tullut vastauksia muutamilta saman ajatusmaailman kanssani jakavilta naisilta, mutta sen sijaan täällä haukutaankin ja vittuillaan minulle. Minä olen ainakin nuoresta asti oppinut, että miehen tulee kunnioittaa naisia. En koe sitä kunnioituksena, kun miehet vievät baarista päihtyneitä naisia kotiinsa ja harrastavat seksiä sen enempää miettimättä, kuka tämä nainen on, onko hänellä sukupuolitauteja, onko naisen mielenterveys ihan ok ja onko nainen edes halukas vai liian humalassa kieltäytyäkseen.

-ap

[/quote]

Itsekin vaadin mieheltä kunnioitusta, mutta en pystyisi odottamaan kolmea vuotta että voisin naida miehen kanssa. Eikö sinulla ole seksihaluja vai miten ajattelit pysytä olemaan kolme vuotta ilman? Mulle viikkokin on pitkä aika.