Miten sanoa kiertoilmauksin että elää pääomatuloilla?
Vanhempi ihminen on kyseessä joka ei ymmärrä muun kuin perinteisen palkkatyön päälle.
Kommentit (63)
Sen voi sanoa vain siten, että elää omilla tuloilla eikä velaksi tai tuilla. Sekään ei kyllä kuulu kenellekään muille.
Että elää muiden selkänahasta. Muut tekevät työt, itse ottaa siivun muiden työstä päältä.
Sincc
Ns. syö yhteisestä kuormasta ..
Sincc
Eiköhän se noilla tokene ja ymmärrä ..
Huuda jo ovella että köyhät kyykkyyn!
fdfada kirjoitti:
"Taloudellisesti itsenäinen"
Ei taida köyhän elämän viettäneenä ymmärtää tuota.
Vierailija kirjoitti:
Sen voi sanoa vain siten, että elää omilla tuloilla eikä velaksi tai tuilla. Sekään ei kyllä kuulu kenellekään muille.
Tästä saa sen vaikutelman ettei tuilla eläjä eläisi omillaan.
Voiko joku oikeasti saada jonkun toisen tukea ja elää sillä, ei kai kelakaan niin sokea ole että maksaa jollekin toiselle kuuluvaa tukea väärälle ihmiselle.
Olisiko sijoittaja kovin kaukaa haettu?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sijoittaja kovin kaukaa haettu?
Tuo kuulostaa kovin leuhkalta.
Jännä juttu, mun äiti on 78 v ja hänen mielestään on ihan normisettiä, että joku elää pääomatuloillaan. Vanhempi ihminen taitaa olla alimmista sosiaaliluokista, joissa eletään yhteiskunnan tukieuroilla
Sano olevasi työtön ja muiden elättävän sinut, sillä sehän on totta.
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu, mun äiti on 78 v ja hänen mielestään on ihan normisettiä, että joku elää pääomatuloillaan. Vanhempi ihminen taitaa olla alimmista sosiaaliluokista, joissa eletään yhteiskunnan tukieuroilla
Sun äiti on ehkä perityn rahan suvusta? Niillä on eri suhtautuminen rahaan kuin köyhillä.
Työskentelen tehtävässä, joka on turvaluokiteltu. En saa paljastaa edes työnantajaani.
Vierailija kirjoitti:
Sano olevasi työtön ja muiden elättävän sinut, sillä sehän on totta.
Onko? Mistä tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Työskentelen tehtävässä, joka on turvaluokiteltu. En saa paljastaa edes työnantajaani.
Jos olisin kolmekymppinen hyvin treenattu ja menevän näköinen ehkä menisi täydestä :)
Viksu noukkii taikki tuet ja tekee siinä sivussa pikku pisnestä josta kerää massit taskuunsa eikä hiisku kelleen.
"pisnesmies/nainen", pisneksii pisneksii
Sano vaan rehellisesti olevasi työtön.
Että on riistäjäkapitalisti.