Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korvisten käyttö

Vierailija
01.12.2020 |

Ostin viimein kalliit ihanat hopeaiset nappikorvakorut itselleni. Palkinnoksi kurjasta vuodesta. Näissä on kuitenkin tottumaani paksummat ne neulaosat ja laittaminen oli todella tuskallista. Koitin viime yön nukkua näiden kanssa, ja eivät painaneet epämukavasti. Mutta miten järkevää se on pitää korviksia 24/7? Otatteko te yleensä korvikset yöksi pois? Miten hiustenpesu sun muu onnistuu?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota pois muuten kuin silloin kun vaihdan. Aina siis korvissa paitsi kultaiset on pakko ottaa saunassa pois, kun polttavat ihoa.

Tietty puiset maalatut korvikset otan suihkussa pois, mutta niitä käytän vain joskus.

Vierailija
2/15 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat napit ja renkaat kiinni 24/7 suihkut, saunat ja nukkumiset mukaan lukien. Otan pois vain kun pitää vaihtaa. Hienompiin ja takaisin arkisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ottanut korvikset yöksi pois ja suihkuun mennessä, en myöskään laita niitä jos olen vain kotona koko päivän.

Vierailija
4/15 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota koskaan pois, ei haittaa elämää. Hienot ja kalliit roikkuvat otan pois ettei koru mene rikki. Normaalisti käytän vaan kultasia nappeja.

Vierailija
5/15 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On roikkuneet samat renkaat paikoillaan varmaan 2 vuotta. Koruterästä, pienet renkaat. Ei haittaa mitään elämää eikä paina mistään, sopii kaikkien asujen kanssa. Ensi kesänä on juhlat, ehkä niihin laitan sit jotkut muut korvikset, katotaan nyt. 

Korvat tottuvat kyllä paksumpiinkin neuloihin, pidä vaan koko ajan.

Vierailija
6/15 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota koskaan pois. Ainoastaan sillon kun vaihdan. En oo koskaan ymmärtänyt miksi ne pitää ottaa yöksi/suihkun ajaksi pois?

Vierailija
7/15 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat hiukan ulkonevat ja kulmikkaat vaikka napit ovatkin. Siksi mietityttää että tarttuuko hiukset pestessä näihin. Itselläni myös korvareikiin tulee sellaista haisevaa talia...

Vierailija
8/15 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat hiukan ulkonevat ja kulmikkaat vaikka napit ovatkin. Siksi mietityttää että tarttuuko hiukset pestessä näihin. Itselläni myös korvareikiin tulee sellaista haisevaa talia...

Niitä koruja ja reikiä voi pestä suihkussa, vaikka ei ottaisikaan irti. Se hajutali tulee kaikilla.

Vierailija
9/15 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan pois silloin, jos menen suihkuun ja pesen hiukset. Jos käyn vain muuten suihkussa, niin en ota. Käytän yleensä nappikorviksia, eivät häiritse minua nukkuessa. Jos käyttäisin muunlaisia, niin ottaisin pois ennen nukkumaanmenoa.

Vierailija
10/15 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina ottanut korvikset yöksi pois ja suihkuun mennessä, en myöskään laita niitä jos olen vain kotona koko päivän.

Sama juttu. En pysty nukkumaan korvikset korvissa. Suihkuun en mene korvisten kanssa siksi, etten halua niiden vahingossa päätyvän viemäriin.

Minulla on kaveri, jonka olen nähnyt nukkuvan jopa läpimitaltaan noin viisisenttisissä korvarenkaissa. Oli aika hassun näköistä, vähän teki pahaakin nähdä.

Vierailija
11/15 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ns. arkikäytössä renkaat, 7 kpl, korvissa ihan koko ajan. Läpimitta ehkä noin sentin. En ota pois suihkuun tai saunaan mennessä, en nukkuessa. Jos vaihdan esim. juhliin korvikset, silloin otan nuo kaikki renkaat pois. Muutoin saattavat olla viikkoja, jopa kuukausia yhtä mittaa korvissa.

Ei ole aiheuttaneet mitään vaivoja tai haittoja. En vaan jaksa olla niitä jatkuvasti ottamassa pois ja laittamassa takaisin.

Vierailija
12/15 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaihdan lähes päivittäin. Mutta vaikka en vaihtaisikaan otan pois yöksi ja suihkun ajaksi. Nukun kyljellä ja korvisten tappi painaa ikävästi.

Vierailija
13/15 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan korvikset pois yöksi ja suihkuun mennessä. Ja unohdan usein laittaa korvikset korviin ihan muutenkin, esim. nyt ei ole korviksia ollenkaan.

Vierailija
14/15 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän renkaita (hopea, zirkoneilla päällystetty) juuri siitä syystä että napit painavat enkä jaksa venkslata niitä pois ja takaisin. Sterlinghopea ei myöskään ärsytä ihoa. 

Vierailija
15/15 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen nukuin korvisten kanssa mutta nykyään on pakko ottaa yöksi pois tai ne painavat. Korviksia ei tulekaan enää käytettyä päivittäin sen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi