Mona's daily stylen uusi Chanel Dubaista
Lieköhän Mona kulkenut Tullin punaista linjaa kiikuttaessaan uutta rakkauslaukkuaan, Chanelin Boyta Dubain reissusta?
Kommentit (71)
Mä en ymmärrä näitä verovapausjuttuja, olen ostanut monta kallista laukkua Dubaista ja tosiaam laukuthan siellä on kalliimpia kuin euroopassa. Ikinä, enkä koskaan(kuusi reissua siis sinne tehty ja joka kerta ostettu merkkilaukku) ole saanut sieltä laukkua verottomana, miten se käytännössä tapahtuu??? Tottahan mäkin mielelläni maksaisin hieman vähemmän, jos vain mahdollisuus on!
Taas yksi persoonaton pintaliito-bimbo trendikasseineen..
Lukekaa otsikko uudelleen ymmärryksellä.
Me/te/he = off topic
Kivasti kierrellen sanottuna "vähemmän kaunis".
Totta kai voi ilmiantaa sekä Tullille että verottajalle, ihan kaikesta yhteistyöstä prrsonal trainerin kanssa ja nyt vaikka Julia Toivolan, Marianne Mäkelän, Anna Vanhasen Turkin Bodrumin matkasta, jonka kuulemma Turkin valtion matkailutoimisto kustantaa ja josta kohta kirjoittavat. Selvä peli kun kaikki ilmoitetaan itse verootajalle ja näille tavaranantajille sama ilmoituspakko verottajalle kuin koskee kaikia suorittajia.
Ootoa monta kertaa laukunostanut Dubaista pienesti tyhmä noilla kommenteilla
Monan poikkis on kyllä aika naismainen
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 18:54"]
Jokainen arvolaukun ostaja säilyttää taatusti kuitin, laatikon ja dustbagin mahd jälleenmyyntiä varten. Siksi on aika vaikeaa feikata että ai, this old thing?
[/quote] Minulla ei ole varaa Chaneliin mutta jos haluaisin tuoda merkkilaukun tullaamatta lähettäisin kuitin, laatikon ja dustbagin postitse kotiini. Laukun voi sitten viedä tullin läpi ja sanoa että tämä on vanha laukku. Minkälainen hintaero Chanelin laukuilla muuten on Suomessa ja Dubaissa?
Kertakaikkisen ruma on, mutta pakkohan se tietysti oli kotiuttaa, koska laumaidentiteetti ja sopulineuvosto, hih!
Ensin tyrkytetään kilvan kyynerpäätaktiikalla kaikki römpsät ja revat julkisuuteen joka tuuttiin (kuka tai mikä pakottaa?) ja sitten ollaan niin nokka klopillaan kun ihan kaikki ei nuolekkaan persettä..
Hauskaa, jatkakaa.. Tämä on parasta viihdettä ;)
Luulisi, että blogin tarkoitus olisi tuoda julki omaa yksilöllistä makua eikä kanalauman toinen toistensa matkintaa. Nuo bloggaajat on ihan kuin pikkutytöt koulussa..