Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ajattelet seitsemän mulattilapsen yh-äidistä?

Vierailija
11.04.2014 |

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patja

Vierailija
22/32 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin häntä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman miehen kanssa tehtyjä. Kiva että rotuja sekoittuu ja tulee eksoottisen näköisiä ihmisiä lisää Suomeenkin.

Vierailija
24/32 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hel*etti. Totuudenmukaisesti ensimmäinen ajatus..

Vierailija
25/32 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 16:31"]

Jos mä sen kerron sinä vedät herneen nokkaasi. Myöskin tämä ketju poistetaan. Mutta sanotaan näin että olisit pitänyt housut jalassa ja Jumalan mielessä.

[/quote]ne jotka tekee abortin niin olisitte pitäneet pöksyt päällä ja Jumalan mielessä.

Vierailija
26/32 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en paljoakaan hyvää. Vaikka oisit mun kaveri ja mukava kaikinpuolin, niin sisäisesti salaa jotenkin säälisin ja pitäisin sua vähän typeränä ja epätoivoisena miehenkipeänä. Jos vielä olisit työtön ja läski, niin kyllä ois arvostuspisteet mulla alhaalla.

Vierailija
27/32 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 17:04"]

No en paljoakaan hyvää. Vaikka oisit mun kaveri ja mukava kaikinpuolin, niin sisäisesti salaa jotenkin säälisin ja pitäisin sua vähän typeränä ja epätoivoisena miehenkipeänä. Jos vielä olisit työtön ja läski, niin kyllä ois arvostuspisteet mulla alhaalla.

[/quote]

Pidän sua vähän heikompana yksilönä...

Vierailija
28/32 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessahan ei puhuta äidin rodusta mitään, mammat vaan olettaa että on suomalainen valkoihoinen..? 

Olipa kuinka hyvvää, niin ajattelen, että nyt on käyny huono mämmi jossain kohtaa eikä kaikki menny niinku piti. 

Vierailija
29/32 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että onpa onnekas nainen, kun on saanut noin monta lasta. Ei ole mennyt suhde/suhteet ihan hukkaan. Jos joillain lapsista on eri isä, niin ajattelen, että yh:llakin on näköjään toivoa löytää uusi mies kerta toisensa jälkeen edes joksikin aikaa. Mitä muuten ajattelen? Riippuu naisesta, millainen hepsankeikka on. Ei välttämättä kevytkenkäinen. Ehkä hänellä on ollut vain 2-3 vakavampaa suhdetta, joista nuo lapset on. Suhteet on päättyneet jostain syystä, mutta sellaista sattuu.

Yhden "mulattilapsen" äiti

Vierailija
30/32 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama minkä värisiä lapset ja äiti, jos jollain on lapsia kolmelle eri isälle niin mielessä käy, mikä ihme siinä ehkäisyssä on niin vaikeeta.

Vierailija
31/32 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei värillä ole väliä. Väliä on sillä, onko lapsilla sama vai eri isä. Jos sama isä, niin ei oikeastaan muuta mietteitä, kuin että toivottavasti pärjää. Jos eri isät lapsilla, niin sääli reilusti vähäisempää. Miettisin, että onko kuullut ehkäisystä, vai eikö vain osaa sanoa ei.

Vierailija
32/32 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että toivottavasti käy edes töissä ja saa isältä elatusapua, ettei koko sakki ole sossun elätettävänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi