Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarvitseeko makkariin verhoja jos on sälekaihtimet?

Vierailija
11.04.2014 |

Otsikossa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makukysymys. Mä haluan verhot joka ikkunaan jo pelkästään siksi, että ei kaiu niin paljon. 

Mut mulla on makkarissa sälekaihtimet, pimennysverho ja tavalliset verhot.

Vierailija
2/11 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle säleverhot on vain näkösuoja ja aurinkosuoja, joka ikkunassa verhot lisäksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pimentävät verhot. Etenkin kesällä erityisesti tarpeen. 

Vierailija
4/11 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sälekaihtimet ei mielestäni yksin riitä, varsinkaan kesäaikaan, jos ne on vaaleat. Mulla on makkarissa kirsikanväriset ja ne pimentää kyllä, mutta silti on ohuet musta-harmaat valoverhot vielä lisänä. Pimentää lisää ja kesällä kun pitää ikkunaa auki, mukava kun siinä on verho tuuletusikkunan edessä. Ja  joku mainitsi kaikumisen, sekin on totta.

Vierailija
5/11 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tavoittelee kodikkuutta, nin verhot ehdottomasti. Tavalliset sälekaihtimet pimentävät yllättävän vähän, joten siksikin verhot ovat tarpeen, jos nukkuu mielellään pimeässä. Mulla on nyt ohuet verhot makuuhuoneen ikkunassa, mutta olen jo hankkinut pimentävät vehot, jotka ripustan kesäksi. Vaikka olenkin aamuvirkku, niin haluan kuitenkin nukkua pidempään kun viiteen, mutta vaikeaa se on, kun ikkuna on nousevan auringon puolella.

Vierailija
6/11 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihana nukkua valoisassa. Kaikkein parasta on päiväunet auringonpaisteessa.

Minä en siis tarvitse verhoja tai sälekaihtimia, mutta sinun, ap, täytyy miettiä asia omalta kohdaltasi.

Vierailija
7/11 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sälekaihtimet, verhot ja pimennysverho.

Vierailija
8/11 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin usein, että miksi ihmiset tekevät valintoja ajattelemalla, että mitä muut ovat mieltä. Hommaa verhot, jos ne on susta kivat. Jätä hommammatta, jos ne tuntuu turhilta. Ei ole mitään oikeaa tapaa elää, vaikka joskus tuntuukin, että pitäisi olla ja tehdä niinkuin muutkin. 

Tänään kärräsin lastani ulkona vaunuissa ja lauloin Nocturnea. Ohikulkevat ihmiset katsoivat, mutta ajattelin, että miksi julkisilla paikoilla ei saisi lauleskella ja miksi minua pitäisi kiinnostaa ajattelevatko tuntemattomat ihmiset minusta jotain. Ihan sama. Minä päätin laulaa, kun laulatti, hommaa sinä verhot jos haluat. 

Vierailija
9/11 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai tarvitsee. Muuten verikoirat tulevat heti illan hämärryttyä ikkunoista läpi. Ajattelisit vähän lastesi turvallisuutta!

Vierailija
10/11 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säleverhot yksinään ovat kylmät, laitosmaiset ja tylsät, jopa rumat. Hankkisin ehdottomasti verhot niiden eteen. Kankaiset verhot tuovat kodikkuutta, väriä ja pehmeyttä huoneeseen kuin huoneeseen. Verhoja vaihtamalla saa nopeasti ihan uutta eloa ja väriä koko tilaan.

Vierailija
11/11 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarvitsen pimentävät verhot, koska muuten herään kesäisin jo aamuyöstä. Minulle käy hyvin pelkät säleverhot tiloissa, joissa ei ole pimennyksen tarvetta.