Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpähän pitäisi jos haluaisi, mutta nauraisin kyllä. :D

Vierailija
2/44 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkiä kalsareita? Saisiko mies itse päättää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mieheni äiti, joten hän saa ihan itse tehdä omat päätöksensä. Olisi aika surullista jos mies ei osaisi pukea itseään yli 40-vuotiaana...

Vierailija
4/44 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittava otsikko. Miten nainen voisi edes estää miestä käyttämästä megginsejä, jos mies niitä käyttää haluaisi? 

Vierailija
5/44 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin antaisinko? Kahden aikuisen suhteessa toinen ei voi olla mikään vanhempi toiselle joka joko antaa tai ei anna käyttää jotain vaatetta.

Vierailija
6/44 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nähdään, miten kapea liikkumavara miehillä on pukeutumisen suhteen. Jos et pukeudu mustaan säkkiin niin nauretaan. 

Onneksi nuoret miehet ovat rohkeampia tässäkin asiassa. 

Vierailija
7/44 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä sitä kieltäisi, ei olisi mun asiani. Mutta julkisella paikalla en liikkuisi miehen kanssa, jolla jalassaan pelkästään kalsarit.

Vierailija
8/44 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihan on pitkät kalsarit. Mun mies tuskin lähtisi ulos pelkissä kalsareissa.

Vierailija
9/44 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 08:03"]En mä sitä kieltäisi, ei olisi mun asiani. Mutta julkisella paikalla en liikkuisi miehen kanssa, jolla jalassaan pelkästään kalsarit.

[/quote]

Liikkuuko miehesi kanssasi julkisella paikalla, vaikka sinulla on legginsit?

Vierailija
10/44 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten legginsit, miesten megginsit -yhtä hirveitä molemmat! Muistuttavat kerrastohousuja tai kalsareita.

Vierailija
11/44 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIITOS rakkaat ystävät. TÄmä antoi mulle juuri ahaa-elämyksen.

Olen pitkään ihmetellyt, miksi monissa niistä maista, joissa paljon vietän aikaa (Usa, Brasilia, Britit, Saksa, Italia, Australia) legginssejä ei tyrmätä ollenkaan samalla tavalla tyylittöminä kuin Suomessa. Tämä ja brittien puhe sukkahousuista yhtäkkiä avasi silmäni: lämpimissä ilmastoissa niihin ei tule "pitkät kalsarit" -mielleyhtymää, koska "pitkiä kalsareita" ei käytetä!

Omalla miehelläni kyseinen mielleyhtymä on aika vahva, koska pitkät kalsarit ovat jokatalvisessa käytössä, mutta minun puolestani hän toki saa käyttää ihan mitä vaatteita vain. Tosin ehkä suosittelisin sit sellaista yläosan pituutta, että pallit ei pullota kaikkien näkyvilla.

Miten nämä muuten eroavat juoksutrikoista tai pyöräilyhousuista?

Vierailija
12/44 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksutrikoot on erilaista matskua, mutta niitähän on tarkoitus käyttää vain treenatessa. Legginsit yleisiä arkivaatteena naisilla.

Vierailija
13/44 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä leggareitten kanssa pitää käyttää pitkää paitaa, tunikaa tai mekkoa/hametta. Naisten siis. Mun mielestä housumallinen, tiukka trikoosta valmistettu alaosa ilman muuten housumaista vaikutelmaa (takataskut, vetskari tai napit edessä) ei näytä kivalta ilma peppua peittävää yläosaa.

Miehillä näyttää myös hassulta noin. Ja niillä oli vielä sukat lahkeiden päällä :D Kuviotkin suoraan pitkistä kalsareista...

Ok, jokainen pukeutuu, niin kuin haluaa. Mä en käytä leggareita ilman pitkää yläosaa, enkä liikkuisi julkisesti miehen kanssa, joka käyttäis tuollaisia pöksyjä.

Vierailija
14/44 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpähän pitäisi. :D On nuo kyllä aika järkyttävät, onneksi mun mies on samaa mieltä.

Vierailija
15/44 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä miesten Meggingsit on ihan ok samoin kun miesten sukkahousut. Mutta siis joko housujen alla lisälämmikkeenä talvella tai shortsien alla. Mutta ne ei ole housut sen enempää kuin naistenkaan leggingsit. 

Vierailija
16/44 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leggings are no pants, so cover up your ass.

Muuten antaa mennä.

Vierailija
17/44 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

me välillä hullutellaan ja mieheni pukeutuu iltapukuuni tai johonkin tiikeri mekkoon. Lapset pitää meitä ihan pimeinä mutta yleensä nauraa räkätetään kaikki kippurassa.

Se antaa liikkuma varaa "sosiaalisissa rooleissa" ja sitten me imitoidaan toisiamme...

Esim. Jos lapsi matkii minua ja sieltä tulee vain huutoa ja komentelua.

On kellojen hyvä kilkattaa.

Have fun not too serious.

Vierailija
18/44 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs mä olisin miehen vaatevalintoihin sanomaan? Saa pukea päälleen, mitä haluaa. No, siitä joskus urputan, kun kotona olisi vaan aluskalsarisillaan, kesällä tuossa terassillakin. :P Mä en ymmärrä, miksi kotona pitää olla lähes nakuna.

Nauraisin varmaan itseni tärviölle, jos näkisin sen jossain meggingseissä. :) Mutta jos haluaisi itse niitä pitää ja vielä lähteä sellaset yllä julkiselle paikalle, niin siitä vaan.

Vierailija
19/44 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 16:16"]

Mikäs mä olisin miehen vaatevalintoihin sanomaan? Saa pukea päälleen, mitä haluaa. No, siitä joskus urputan, kun kotona olisi vaan aluskalsarisillaan, kesällä tuossa terassillakin. :P Mä en ymmärrä, miksi kotona pitää olla lähes nakuna.

Nauraisin varmaan itseni tärviölle, jos näkisin sen jossain meggingseissä. :) Mutta jos haluaisi itse niitä pitää ja vielä lähteä sellaset yllä julkiselle paikalle, niin siitä vaan.

[/quote]

Niin, mun mies ei muuten käytä pitkiä kalsonkeja kuin urheillessa, sillä on muuten aina sellaset lyhytlahkeiset ihonmyötäiset alushousut.

Vierailija
20/44 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tartte huolehtia, tuskin laittaisi päälleen. Mutta minusta legginsitkin on kaikkien aikojen kamalin muoti, enkä omista yksiäkään. Pitkiä kalsareita kyllä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä