"Kalastajan Vaimo" kerjää uusimmassa postauksessaan itselleen kahvikonetta:(
Aika härskiä, vaikka peitellysti koettaakin sen tehdä.
Kommentit (46)
Ei oikeesti. Kuinka paljon täällä on näitä pikkumaisia muka-aikuisia? Joka toinen postaus on niin aivoton ja turha että rupee miettimään että onko kaikki täällä ihan tosissaan.
btw ei tuo selvästikään kerjää kahvinkonetta. Itselläni on blogi ja voin helposti kirjoittaa vaikka että olen hankkimassa jotain tiettyä tuotetta, esim kahvikonetta ja samalla kysyä lukijoilta olisiko vinkkejä mikä merkki on hyvä jne. Mutta näköjään jotkut luulee sitä että kysyy neuvoa kerjäämiseksi.
Jospa ketjun aloittaja kertoisit ihan sanatarkasti ne sanat tuosta blogista, mitkä mielestäsi kertovat kerjäämisestä? Ja miten asia olisi pitänyt sanatarkasti esittää, jos ajatellaan, että Kalastajan vaimo haluaa todellakin vain kokemuksia eri merkeistä?
En tiedä norjasta, mutta suomessa suunnitellaan että bloggaajien lahjat on veronalaista tuloa, jos ei ole jo toteutunut...
Silloin ainakin on aivan turha valittaa, maksat veron tavarasta et tienaamastasi palkasta (rahasta), jostain sitten on kaivettava se raha veroon.
oon niin kyllästyny joihinki blogeihin.minä itse kuvat jne.sillähän se on selvä kun lopettaa vaan niitten seurailun.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 15:56"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 13:28"]
Miten tuo on aina noin ruskea?
[/quote]
Iho kertoo, että viettänee paljon aikaa solariumissa.
[/quote]
Solarium aiheuttaa syöpää. En haluaisi. Vaalea iho on mielestäni yhtä kaunis kuin tummakin. En ymmärrä miksi itsensä pitää keinotekoisesti ruskettaa, tyhmän näköistä. Kannatan luonnollisuutta. Tumma tai ruskea iho on kaunis vain jos se on oma luonnollinen väri. Tekovärjäämällä naurettavan näköistä.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 16:30"]
voiko joku kopypasteta kerjäyksen?
[/quote]komps!