Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kalastajan Vaimo" kerjää uusimmassa postauksessaan itselleen kahvikonetta:(

Vierailija
11.04.2014 |

Aika härskiä, vaikka peitellysti koettaakin sen tehdä. 

http://www.menaiset.fi/alue/kalastajan_vaimo

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna asuu meren vieressä ja ulkoilee paljon, ei ihme että iho on ruskettunut, yleensä noissa paikoissa kaikki on terveen päivettyneitä vuoden ympäri. 

Vierailija
22/46 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannalla on todella naturellin näköinen iho jos vaikka vertaa Mrs. V ihoon joka on kyllästetty ilmeisesti sekä solariumilla että itseruskettavilla että meikkivoiteilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos bloggaaja ihan oikeasti haluaa vinkkejä esim. just kahvinkeittimen ostoon, tai ihan minkä vaan, niin miten se asia pitäisi esittää? Vai eikö blogissa saa kysyä vinkkejä lukijoilta?

Vierailija
24/46 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 15:59"]

Johanna asuu meren vieressä ja ulkoilee paljon, ei ihme että iho on ruskettunut, yleensä noissa paikoissa kaikki on terveen päivettyneitä vuoden ympäri. 

[/quote]

Norjassa? Talvella ruskettuu, kun oleskelee meren äärellä? Salli mun nauraa.

Minä asun Suomessa meren äärellä. Vielä tähän aikaan vuodestakaan ei tuolla rannalla tarkene olla tuulessa ja tuiverruksessa kuin hyvin topatuissa vaatteissa. Siinä ei juuri ruskettumaan pääse. Talvesta puhumattakaan.

Vierailija
25/46 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 16:08"]

Jos bloggaaja ihan oikeasti haluaa vinkkejä esim. just kahvinkeittimen ostoon, tai ihan minkä vaan, niin miten se asia pitäisi esittää? Vai eikö blogissa saa kysyä vinkkejä lukijoilta?

[/quote]

Ei, vaan ne vinkit voi kysyä vaikka vauva.fin palstamammoilta.

Vierailija
26/46 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No, jos mä nyt ajattelen, että ostaisin kahvikoneen, niin kävisin liikkeissä tutkiskelemassa niitä. Ja katsoisin nettisivuilta tietoja ja lukisin ihmisten arvosteluja eri koneista.

Sitten, jos kirjoittaisin blogia, laatisin postauksen, jossa olisi, että tutkiskelun jälkeen mua nyt kiinnostaa nämä neljä mallia. Laittaisin perustelut. Ja minkäs näistä nyt ostaisin? Onko lukijoilla vinkkejä?

Sitten ostaisin niistä jonkun ja kirjoittaisin, vastasiko odotuksia.

Vähän heppoista sellanen, että jooooo, kahvikonetta tässä haikailen.... Vaikka toi Bugatti olisi meille just passeli... Jooo, no saa nähdä, saadaanko aikaiseksi, hihi. :)

Vierailija
27/46 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 16:10"]

[/quote]

Ei, vaan ne vinkit voi kysyä vaikka vauva.fin palstamammoilta.

[/quote]

No ehkä sitäkin järkevämpää olisi lueskella erilaisia tuotearvosteluja netissä ja kysyä sitten kodinkoneliikkeestä lisätietoja niistä tuotteista, jotka erityisesti kiinnostavat. En ehkä luottaisi blogilukijoiden asiantuntemukseen tässä(kään) asiassa... jos 40 kommentoijaa suosittelee 20 eri kahvinkeitintä, niin mitä hyötyä siitä on?

Vierailija
28/46 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin otsikon että "kaivinkonetta", olin vähän ihmeissäni, että mites hän nyt silleen... Muuten on ihan yksi ja sama, jos joku bloggaaja jotain kerjää. Ei ole minulta pois, ja itse en tarvitse kahvikonetta... Sille kaivinkoneelle kyllä olisi pihassa hommaa!

Vierailija
29/46 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin ymmärsin tekstistä, että hän oli jo nimenomaan tutkaillut malleja ja tykästynyt joihinkin (en katsonut linkkejä, niin en tiedä minkälaisista oli kyse), mutta kyseli kuitenkin vinkkejä lukijoilta.

Mutta ihan samahan se, onpahan av-mammoilla taas jotain valittamisen aihetta...

Vierailija
30/46 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali vali naiset. Antakaa tehdä mitä haluaa, miksi luette blogia joka ei kiinnosta. Itse pidän siitä ja luen säännöllisesti. Elän melko samanlaista wlämää, se yhdistää.Täällä monen hehkuttamaa viipaleita en ymmRrä ollenkaan, masentavaa luettavaa. Erilaisuus on valtti ja eri blogeista voi valita

Vierailija
31/46 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika, totta kai bloggaaja saa tehdä mitä haluaa eikä ole keneltäkään pois. Minä sitä paitsi pidän Kalastajan vaimosta todella paljon persoonana (vaikka blogin sisältö onkin mennyt alaspäin muuton jälkeen). Mutta saa kai sitä silti keskustella ja huvittua tietyistä blogi-ilmiöistä, vaikka blogista tykkäisikin?

Vierailija
32/46 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 16:16"]

Luin otsikon että "kaivinkonetta", olin vähän ihmeissäni, että mites hän nyt silleen... Muuten on ihan yksi ja sama, jos joku bloggaaja jotain kerjää. Ei ole minulta pois, ja itse en tarvitse kahvikonetta... Sille kaivinkoneelle kyllä olisi pihassa hommaa!

[/quote]

Kaivinkone olisi kyllä totta vie blogipostauksen arvoinen hankinta! Itse asiassa voisin jopa perustaa blogin pelkästään sitä kaivinkonetta varten. "Kaivinkone ja minä". "Kaivurielämää". "Kuoppia pihassa". "Kaivinkonevaimo"... nimivaihtoehtojakin on loputtomiin!

Vierailija
33/46 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 16:08"][quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 15:59"]

[/quote]

Norjassa? Talvella ruskettuu, kun oleskelee meren äärellä? Salli mun nauraa.

Minä asun Suomessa meren äärellä. Vielä tähän aikaan vuodestakaan ei tuolla rannalla tarkene olla tuulessa ja tuiverruksessa kuin hyvin topatuissa vaatteissa. Siinä ei juuri ruskettumaan pääse. Talvesta puhumattakaan.

[/quote]

no onhan siellä kevät vielä pidemmällä kuin täällä.

Vierailija
34/46 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 16:23"]

[/quote]

Kaivinkone olisi kyllä totta vie blogipostauksen arvoinen hankinta! Itse asiassa voisin jopa perustaa blogin pelkästään sitä kaivinkonetta varten. "Kaivinkone ja minä". "Kaivurielämää". "Kuoppia pihassa". "Kaivinkonevaimo"... nimivaihtoehtojakin on loputtomiin!

[/quote]

Ja sitten av:llä jauhettaisiin, että kattokaa kun tuo taas ruinaa ilmasta kaivuria...

Vierailija
35/46 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

johanna tuli just lomareissulta Kuubasta.

Itse tulin kuukausi sitten viikon lomalta Jamaikalta ja edelleen on rusketusta vaikka Suomessa asunkin :D

Muutoin mielestäni johanna on kertonut käyttävänsä kevyttä itseruskettavaa kasvoilla

Vierailija
36/46 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko joku kopypasteta kerjäyksen?

Vierailija
37/46 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 16:23"]

[/quote]

[/quote]

Mun mies haikailee pientä kaivinkonetta, jotain Bobcatia tms. Jos se sellasen hankkii, niin mä voin pitää teille Kaivinkoneleski-blogia. :) Saatte sit arvostella ninpal ko sielu sietää. :D

Vierailija
38/46 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 16:27"]

johanna tuli just lomareissulta Kuubasta.

Itse tulin kuukausi sitten viikon lomalta Jamaikalta ja edelleen on rusketusta vaikka Suomessa asunkin :D

Muutoin mielestäni johanna on kertonut käyttävänsä kevyttä itseruskettavaa kasvoilla

[/quote]

Mjutta joku esitti, että meren rannalla elävät on aina päivettyneitä. :)
Ei Pohjoismaissa, ei edes Norjassa, ei vaikka kevät olisi pitemmällä kuin meillä.

Ok, on sellasia saaristolaisihmisiä, jotka oikeesti on veneessä päivät pitkät kelissä kuin kelissä ja ulkona ihan meren äärellä muutenkin. Heidän ihonsa näyttää tummemmalta, mutta ei se ole varsinaisesti päivettynyt vaan talvisin pikemminkin kovan, suolaisen merituulen ruskeaksi parkitsema. :) Ja ei tuon blogistin nassu nyt SELLAISELTA sentään näytä. :D

Vierailija
39/46 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen koko ikäni toivonut omaa hiekkalaatikkoa ja sellaista lasten lelukaivinkonetta. Mahdankohan ikinä sellaista saada :(

*sponsoreille vinkkinä*

Vierailija
40/46 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 13:28"]

No ei tuo nyt minusta vaikuttanut siltä, että kerjäsi kahvikonetta vaan kerjäsi kommentteja hyvästä kahvikoneesta. Olisin vastannut, että Jura, mutta kun se paras Jura menee reilusti kysyjän ilmoittaman budjetin yli, niin en viitsi vastata.

[/quote]

Jep. Jura tuskin lähettää niitä neljän tonnin vehkeitä bloggaajille kuvattavaksi. :-P 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi