Häälahja 30 eurolla?
Mitä ostaisitte 30 eurolla häälahjaksi nuorelle parille, alle 25v? Tiedän että on noloa kun on laittaa niin vähän rahaa, mutta enempää ei irtoa mitenkään. Ei tarvitse takertua syyn kyselyyn, se nyt ei ole se pointti. Ystävä menee tänä kesänä naimisiin, ja tahdon edes jotenkin muistaa häntä vaikka en paikan päälle pääse. Ystävä tietää ettei minulla ole paljon rahaa. Mikä olisi edes jotenkuten järkevä lahja tällä rahalla?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 13:47"]
Mulle ei ainakaan tarttis tuoda mitään lahjaa, varsinkaan jos rahaa ei ole. Totta kai SAA tuoda jos haluaa ja mielellään rahana, häihin uppoaa kuitenkin rahaa ihan kivasti :D eikä tuo 30 euroa kata edes ruokakustannuksia per naama... mutta mulle olis tärkeintä, että ystävät saapuvat paikalle, sen takia me pidämme häät :)
Jos ostat jonkun lahjan, ota huomioon hääpari, äläkä vain ystävää. Kysy, mitä he haluasivat. Onko käyttöä kylpypyyhkeelle tai albumille? Meille ei mahtuisi enää yhtäkään pyyhettä kaappiin, mutta albumi on kiva. Ollaan oltu tyhmiä ja tilattu Ifolorilta kuvia, vaikka ois voinut tilata suoraan albumin... tai teetä Ifolorilla albumi heistä!
[/quote]
Lahjan ei tarvitse kattaa ruokakustannuksia. Se ei ole mikään pääsymaksu vaan lahja.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 13:30"]
http://prisma.s-verkkokauppa.fi/fi/prisma/finlayson-reilu-kylpypyyhe-70-x-150-cm
Ajattelin ostaa tällaiset, onko ihan kämäinen idea? Miten muuten häälahjat paketoidaan? Typerä kysymys mutta en ole tullut ajatelleeksi, kun ei ole ennen tullut tarvetta häälahjan ostamiselle.
[/quote]
Mä oon paketoinut yleensä kirkkaaseen sellofaaniin ja panostanut sitten rusettiin enempi. Sillä tavoin ei hääparin tarvitse avata lahjapöydässä sitä pakettia ja säästyy aikaa.
Tuppaan ketjuun, offtocpic, anteeksi.
En ole yhtään kokenut hääkävijä ja juhlapari toivoi tilisiirtoa lahjaksi häämatkaa varten. Meitä tulee siis kaksi, minä ja mies. Minä kokopäivätöissä (bruttopalkka 2200 jos vaikuttaa asiaan) ja mies opiskelija (rahaa kuussa n. 350 euroa). Morsian on jotain tuttavan ja kaverin väliltä, vähän etäisempi kaveri, nähdään alle 5 kertaa vuodessa. Mikä olisi hyvä summa lahjaksi meiltä kahdelta lahjaksi?
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 18:37"]Tuppaan ketjuun, offtocpic, anteeksi.
En ole yhtään kokenut hääkävijä ja juhlapari toivoi tilisiirtoa lahjaksi häämatkaa varten. Meitä tulee siis kaksi, minä ja mies. Minä kokopäivätöissä (bruttopalkka 2200 jos vaikuttaa asiaan) ja mies opiskelija (rahaa kuussa n. 350 euroa). Morsian on jotain tuttavan ja kaverin väliltä, vähän etäisempi kaveri, nähdään alle 5 kertaa vuodessa. Mikä olisi hyvä summa lahjaksi meiltä kahdelta lahjaksi?
[/quote]
60e.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 18:37"]Tuppaan ketjuun, offtocpic, anteeksi.
[/quote]
60e.
[/quote]
40€
Ostat lahjan silloin kun kaupoissa on alennuskampanjat menossa esim. nyt hulluilta päiviltä, Kodin 1 tai Anttilan alennuksista tms. Usein saa ostettua puoleen hintaan kaikenlaista lahjoiksi sopivaa, vaikka pyyhkeitäkin, jos haluat ne ostaa. Kesään on aikaa, ehtii hyvin odotella parit alekampanjat vielä.