Mitä tehdä kun tinderistä saa vain ei-miellyttäviä matceja?
Pitääkö vain tyytyä noihin väkisin?
Miten muilla sujuu tinderöinti?
Kommentit (70)
Minkälainen profiiliteksti teillä on ollut, pelkkää tyhjää tai emojeja sekä pituus/paino vai kunnon tarina?
Itse olen ollut nyt reilu kaksi viikkoa, profiilissa vähän tietoa. Lähinnä kerron että olen töissä ja lapsia on.
Matchejä toistakymmentä, ehkä kahdeksan kanssa aloittanut juttelemaan. Suurin osa vain lopettanut vastaamisen, joten olen antanut heidän olla. Viiden kanssa päässyt pidemmälle jutussa. Kaksi ghostasi, kolme vielä pelissä.
Nyt yhdet treffit takana, yksi on erittäin lupaavan oloinen, olemme niin samoilla linjoilla asioista että pidän häntä ihan ”vaimomatskuna” eli pitää olla tarkkana miten etenee ja yksi taitaa olla jättämässä leikin kesken.
Olen aika tarkka ollut kenestä tykkään. Epämiellyttävän näköiset pois, ylimieliset tekstit pois, liian kauniit pois, liian koulutetut pois, kirjainyhdistelmänaiset pois. Silti on matchejä tullut sopivasti. Se secret admirer arvonta tarjosi myös yhden hyvän matchin.
M42
Oon sanonut tämän muissakin sun ketjuissa mutta sanotaan taas: saat tällä tekniikalla machiksi niitä kanssasi yhtälailla epätoivoisia, jotka tykkää kaikista. Et ole heille yhtään sen miellyttävämpi ylläri. Jos hän on valmis tyytymään sinuun niin pitäisikö sinunkin koittaa kasvaa aikuiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Oon sanonut tämän muissakin sun ketjuissa mutta sanotaan taas: saat tällä tekniikalla machiksi niitä kanssasi yhtälailla epätoivoisia, jotka tykkää kaikista. Et ole heille yhtään sen miellyttävämpi ylläri. Jos hän on valmis tyytymään sinuun niin pitäisikö sinunkin koittaa kasvaa aikuiseksi?
Jos vedän oikealle vain niitä joista voisin viehättyä, en saa lainkaan matcheja.
Olen myös yrittänyt swaipata "kunnolla" viikkojen ajan.
Tulos: Ei matcheja.
Joten vetämällä kaikki oikealle saan edes jotain, joka on tyhjää parempi?
Mutta en vain pysty psyykkaamaan itseäni viehättymään näistä matcheista joita saan...Joskus puutteessa käyn painamasssa jotakin näistä, ja sitten hirveät morkkikset jälkikäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vedän oikealle vain niitä joista voisin viehättyä, en saa lainkaan matcheja.
Mutta en vain pysty psyykkaamaan itseäni viehättymään näistä matcheista joita saan...Joskus puutteessa käyn painamasssa jotakin näistä, ja sitten hirveät morkkikset jälkikäteen.
25 jatkaa:
ja tuo kunnollinen tinderöinti on siis tehty tuoreella tinder-tilillä
Olen miettinyt Tinderin maksullista ominaisuutta, mikä näyttäisi minulle ketkä ovat tykänneet minusta. Jos sivuutan jonkin profiilin, niin minulla on siihen syyni. Muuttuisiko mieleni, jos tietäisi kyseisen henkilön tykänneen minusta?
Ajattelin luoda tällä viikolla profiilin, kunhan saisin otettua muutaman uuden kuvan. Aika näyttää millaista suosiota sitten itselle tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyydy jakojäännöksen osaasi ja omaan käteesi. Ei tule hirveitä morkkiksiakaan jälkikäteen.
Vierailija kirjoitti:
Tavismiesten versio:
1. Lataat sovelluksen 2. Teet profiilin 3. Tykkää miellyttävistä profiileista 4. Odotat 5. Odotat 1viikon, oho tuli match, nyt se poistu 6. Toistat kohdat 4 ja 5. 7. Poistat sovelluksen turhana.
En missään nimessä ole mikään ihmeellinen tapaus, mutten voi omista kokemuksista mitenkään allekirjoittaa väitettäsi. Hyvät ja asiallinen teksti ainekin pk-seudulla tuottanut hyvin matchejä. Toki osa matcheistä ei koskaan avausviestiin vastaa, mutta sen kanssa pitää vain elää. Ekan 2-3 viikkoa näkyvyys on selvästi parempaa ja tykkäyksiä kertyy. Sitten uudemmat käyttäjät sekä maksavat asiakkaat vievät jonossa parhaat paikat.
Vierailija kirjoitti:
Joo, naisten hypergamia on aivan huipussaan.
Näin videon jonka joku oli salaa kuvannut kun sellainen siideriv alas tinderöi, ja todellakin antoi vain sille parhaalle prosentille liken.Vitosen naiset vaatii ysin miestä, pareja ei synny
Mitä ihmeen pareja? Tinder on panosovellus.
Mistä tämä kuvitelma, että kaikki haluavat parisuhteen? Suurin osa ihmisistä tinderissä ei etsi parisuhdetta.
🇺🇦🇮🇱
Nosta sitten tasoasi, mikä siinä on niin vaikeaa? Tinder on 95-prosenttisesti ulkonäkökeskeinen sovellus.
Olit mies tai nainen, laihduta pari kiloa ja/tai hanki pari kiloa lihasta. Juo vettä ja käytä kosteusvoidetta, käy kampaajalla/parturissa, osta muutama siisti vaatekerta. Käy suihkussa vähintään kerran päivässä. Opettele ottamaan parempia kuvia tai pyydä jotain kaveria ottamaan. Kirjoita uusi bio, yritä sisällyttää siihen jotain nokkelaa. Jos olet mies, yritä muitakin kuin niitä instabebejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei-miellyttävät machit on kyllä ihan oma valinta alunperin. Miten ne sitten ei miellytäkään vaikka itse tykkäät profiilista? Tiedätkö miten Tinder toimii? 1. Lataat sovelluksen 2. Teet profiilin 3. Tykkää miellyttävistä profiileista 4. Tutustu marcheihin
Tavismiesten versio:
1. Lataat sovelluksen 2. Teet profiilin 3. Tykkää miellyttävistä profiileista 4. Odotat 5. Odotat 1viikon, oho tuli match, nyt se poistu 6. Toistat kohdat 4 ja 5. 7. Poistat sovelluksen turhana.
No onko epämiellyttävät matsit parempi vaihtoehto? Ei minusta. Sovelluksessa on miehiä varmaan triplasti enemmän kuin naisia, siinä sulle matsit.
Kaffepulla kirjoitti:
Mitä ihmeen pareja? Tinder on panosovellus.
Mistä tämä kuvitelma, että kaikki haluavat parisuhteen? Suurin osa ihmisistä tinderissä ei etsi parisuhdetta.
Mikä nyt sitten jakauma, mutta kyllä Tinderissä on paljon ihmisiä parisuhdemielessä. Ellei kiinnosta baareissa kierrellä, niin Tinder antaa helpon tavan saada kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen.
Voin yhtyä ketjun muisten miesten sanomaan, että tinderissä oleminen vaatii hitonmoista grindaamista että sieltä saa omantasoisen kiinnostavan naisen.
Omantasoisella tarkoitan hoikkaa ja lapsetonta perusnättiä samanikäistä tai nuorempaa liikunnallista naista. Mutta kyllä niitä treffeille saa välillä, tänä vuonna ehkä 4 treffit omantasoisten kanssa.
Taas todiste siitä, että tinder on vain pelkkä pisteidenkeräysautomaatti. Tykätään niistä joista ei edes oikeesti tykätä vain koska pakko saada niitä pojoja.
Vierailija kirjoitti:
Voin yhtyä ketjun muisten miesten sanomaan, että tinderissä oleminen vaatii hitonmoista grindaamista että sieltä saa omantasoisen kiinnostavan naisen.
Omantasoisella tarkoitan hoikkaa ja lapsetonta perusnättiä samanikäistä tai nuorempaa liikunnallista naista. Mutta kyllä niitä treffeille saa välillä, tänä vuonna ehkä 4 treffit omantasoisten kanssa.
Mmmmm... ja "oma tasosi" on -?
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen profiiliteksti teillä on ollut, pelkkää tyhjää tai emojeja sekä pituus/paino vai kunnon tarina?
Itse olen ollut nyt reilu kaksi viikkoa, profiilissa vähän tietoa. Lähinnä kerron että olen töissä ja lapsia on.
Matchejä toistakymmentä, ehkä kahdeksan kanssa aloittanut juttelemaan. Suurin osa vain lopettanut vastaamisen, joten olen antanut heidän olla. Viiden kanssa päässyt pidemmälle jutussa. Kaksi ghostasi, kolme vielä pelissä.
Nyt yhdet treffit takana, yksi on erittäin lupaavan oloinen, olemme niin samoilla linjoilla asioista että pidän häntä ihan ”vaimomatskuna” eli pitää olla tarkkana miten etenee ja yksi taitaa olla jättämässä leikin kesken.Olen aika tarkka ollut kenestä tykkään. Epämiellyttävän näköiset pois, ylimieliset tekstit pois, liian kauniit pois, liian koulutetut pois, kirjainyhdistelmänaiset pois. Silti on matchejä tullut sopivasti. Se secret admirer arvonta tarjosi myös yhden hyvän matchin.
M42
Sinun iässäsi markkinat alkavat kääntyä miesten hyväksi, etkö muka oikeasti tiennyt sitä? Asut varmaan pk-seudulla myös. Menekkisi ei johdu siitä, että sinussa olisi jotain sellaista erityistä, mitä meissä muissa miehissä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Miesten kuvitelma omasta tasostaan on yleensä korkeampi kuin mitä se naisen näkökulmasta todellisuudessa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten kuvitelma omasta tasostaan on yleensä korkeampi kuin mitä se naisen näkökulmasta todellisuudessa on.
Jos naiset yleisesti pitää 80% miehistä rumina, niin kummallakohan siinä sitten on ne harhaiset ja epärealistiset käsitykset. Eihän naisistakaan 80% ole rumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja naisilla on muka realistinen käsitys tasostaan Tinderissä? Älä viitsi naurattaa. 😄
AP. Sun taso on juuri sitä mitä saat. Näinhän naisillakin on! Ihan sama mitä toivot, saat sitä mihin tasosi riittää. Jos ei taso riitä niihin perusnätteihin, hoikkiin, lapsettomiin, niin tyydy osaasi.
Nin muutkin tyytyy.
Hyvin on ollut sinulla vientiä. Mä selailin koko tarjonnan läpi ja tulikohan pari mätsiä. Varmaan toista sataa tykkäystä annoin.
M38