Mitä tehdä kun tinderistä saa vain ei-miellyttäviä matceja?
Pitääkö vain tyytyä noihin väkisin?
Miten muilla sujuu tinderöinti?
Kommentit (70)
Valitettavasti täytyy tyytyä niihin :/
Vierailija kirjoitti:
Kokeilisin Facebook Datingia. Siellä ei ole sellaista pöljää algoritmia, joka Tinderissä on.
Miehet, jotka eivät saa osumia, haukkuvat aina tuota algoritmia :D Syy, että et saa osumia, on sinussa, ei missään algoritmissa.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti täytyy tyytyä niihin :/
Ikävä kyllä 10/10 haluaa usein vastaavan. Mikä tekee sinusta täyden kympin?
Miten aikuinen (50+) mies voi tuolla uskottavasti tuoda ilmi, että on kropaltaan ikärymässään top 0,1% tasoa, kun kuulemma erilaiset pullistelu, saati paidattomat kuvat ovat kuulemma iso turn-off?
Vierailija kirjoitti:
Miten aikuinen (50+) mies voi tuolla uskottavasti tuoda ilmi, että on kropaltaan ikärymässään top 0,1% tasoa, kun kuulemma erilaiset pullistelu, saati paidattomat kuvat ovat kuulemma iso turn-off?
Siisti ja istuva kauluspaita päälle ja ylävartalokuva itsestä jonkun muun ottamana. Ei kannata aliarvioida naisten kykyä tunnistaa hyväkuntoisuus!
m45 täällä. Kirjoitin tänne reilu viikko sitten. Nyt olen käyttänyt Tinderiä kolmisen viikkoa. Näytettävät profiilit alkavat olla vähissä/alkaa tupsahdella samoja kasvoja. Nyt matcheja on kertynyt yhteensä 7 kpl. Gold tykkäyksiä mainostetaan olevan 35 kpl. Eli aika samat lukemat kuin viimeksi. Kaksi matchia tosiaan poisti itsensä alkuvaiheessa, mutta 5 on edelleen matcheissa. Kahden kanssa olen keskustellut aika vakavissani, josko nähtäisiin lähiaikoina kasvotusten, kolmen muun kanssa kommunikoin aika kevyellä tasolla.
Sen olen huomannut, että nyt kun uusia kasvoja ei näe montaakaan päivässä, annan tykkäyksiä hieman helpommin kuin vielä viikko sitten. Arvelisin jakavani 2-3 tykkäystä/päivä. Nuorin matchini on 9 vuotta nuorempi ja vanhin matchini 6 vuotta iäkkäämpi kuin minä. Kaikki tosiaan aika tavallisia naisia, joilla muutama selkeä valokuva, ja jotka ovat vaivautuneet kirjoittamaan profiiliinsa kokonaisia virkkeitä. Kenelläkään ei ole pitkää toivomus-/vaatimuslistaa miehen ominaisuuksista ja muutenkin kaikki ovat sen oloisia naisia, että voisin kuvitella juttelevani esim. työpaikan kahvitauolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon sanonut tämän muissakin sun ketjuissa mutta sanotaan taas: saat tällä tekniikalla machiksi niitä kanssasi yhtälailla epätoivoisia, jotka tykkää kaikista. Et ole heille yhtään sen miellyttävämpi ylläri. Jos hän on valmis tyytymään sinuun niin pitäisikö sinunkin koittaa kasvaa aikuiseksi?
Jos vedän oikealle vain niitä joista voisin viehättyä, en saa lainkaan matcheja.
Olen myös yrittänyt swaipata "kunnolla" viikkojen ajan.
Tulos: Ei matcheja.
Joten vetämällä kaikki oikealle saan edes jotain, joka on tyhjää parempi?
Mutta en vain pysty psyykkaamaan itseäni viehättymään näistä matcheista joita saan...Joskus puutteessa käyn painamasssa jotakin näistä, ja sitten hirveät morkkikset jälkikäteen.
Eli vain lykkäät pettymystä hetkellä eteenpäin, ja olet mahdollisesti elätellyt hienoista toivoa siinä välissä, mikä tekee pettymuksestä vielä pahemman. Ehkä oman itsesi vuoksi kannattaa miettiä onko Tinder oikea paikka keveäämän tai vakavamman seuran etsimiseen juuri sinulla.
Vierailija kirjoitti:
m45 täällä. Kirjoitin tänne reilu viikko sitten. Nyt olen käyttänyt Tinderiä kolmisen viikkoa. Näytettävät profiilit alkavat olla vähissä/alkaa tupsahdella samoja kasvoja. Nyt matcheja on kertynyt yhteensä 7 kpl. Gold tykkäyksiä mainostetaan olevan 35 kpl. Eli aika samat lukemat kuin viimeksi. Kaksi matchia tosiaan poisti itsensä alkuvaiheessa, mutta 5 on edelleen matcheissa. Kahden kanssa olen keskustellut aika vakavissani, josko nähtäisiin lähiaikoina kasvotusten, kolmen muun kanssa kommunikoin aika kevyellä tasolla.
Sen olen huomannut, että nyt kun uusia kasvoja ei näe montaakaan päivässä, annan tykkäyksiä hieman helpommin kuin vielä viikko sitten. Arvelisin jakavani 2-3 tykkäystä/päivä. Nuorin matchini on 9 vuotta nuorempi ja vanhin matchini 6 vuotta iäkkäämpi kuin minä. Kaikki tosiaan aika tavallisia naisia, joilla muutama selkeä valokuva, ja jotka ovat vaivautuneet kirjoittamaan profiiliinsa kokonaisia virkkeitä. Kenelläkään ei ole pitkää toivomus-/vaatimuslistaa miehen ominaisuuksista ja muutenkin kaikki ovat sen oloisia naisia, että voisin kuvitella juttelevani esim. työpaikan kahvitauolla.
Mutta voisitko kuvitella haluavasi loppuelämän parisuhteen heidän kanssaan? Intohimoista seksiä, lämmintä yhdessäoloa? Ajatteletko, että olisi ihana herätä aamuisin heidän vierestään ja silitellä heidän hiuksiaan; viettää ilta elokuvia katsellen tai kynttilänvalossa rupatellen?
Jos et, niin tuhlaat kaikkien aikaa. En ymmärrä tuota miesten logiikkaa, että kun ei löydy kiinnostavaa niin aletaan swaippailla vähemmän kiinnostavia ja sitten itketään kun saa vain ei-miellyttäviä matcheja.
Up