Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättiyllätys muhimassa: Rokotukset alkavat jo ennen Joulua?

Vierailija
30.11.2020 |

https://yle.fi/uutiset/3-11212596
Rokotukset alkamassa jo ennen Joulua, tämänkö vuoksi Sana Marin on väistellyt Koronakysymyksiä ja puhunut kv- solidaarisuudesta?
Rokotteet on osittain tuotu suomeen mutta tätä ei ole voitu kilpailusyistä kertoa!
Kovasti jäänyt biletysvelkaa, suattaapi tulla melkomoinen Uusi Vuosi!

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tänään muuten rokotteen tohon koronaan!

Olin aamulla ensimmäisten joukossa terkkarissa saamassa venäläisen rokotteen Covid-19 vastaan.

Toistaiseski kaikki hyvin, ei huomattavia sivuvaikutuksia. Niillə, joita pəlottaa se əttəi rokotətta olə təstattu яiitäвästi haluan яauhoittaakбeni бanoa, əttəi mitään huomactoбci и меня зовут Нико, и я коррумпирован и лжец и почему я даю чистые прямые награды...

Vierailija
22/56 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herroilla ja rouvilla on kiire päästä rikastumaan rokotebisneksillä.

En tunne vieläkään ketään koronaan sairastunutta. Aikaa mennyt kohta vuosi. Mihin tällä oikein pyritään?

Foliohatun alla ei ole ketään kavereita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota mitään huonosti testattua rokotetta. Aivan hullua touhua.

Teholle vietäessä muista laittaa lappu kaulaan "Ei elvytetä" - aivan hullua touhua, jätä muille.

Vierailija
24/56 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän 4 koronan sairastanutta. Ei ollut pikkuflunssaa kummempi.

Vierailija
25/56 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

in

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun korona on pahempi kuin hiv ja ebola yhteensä.

Ajatella. Ja minä en vieläkään tunne ketään koronaan sairastunutta. Vain yksi tuttuni tuntee 2, toiselle oli pahempi, toisella lievä.

Kukaan muu tuttunikaan ei tunne, ei Suomessa eikä ulkomailla.

Mihin tällä kaikella oikein pyritään?

=====

Minä tunnen 10. Yksi oli teholla, 2 sairaalassa, loput sairasti kotona. Yksi 20v nainen jäi koronaan jälkeen tosi heikkoon kuntoon, ei pysy jaloillaan, sairiksella nyt jo melkein puoli vuotta.

Vierailija
26/56 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulispa rokote, niin voisi normaali elämä taas alkaa :) Tosin on niin rajattua, että kenelle rokotetta lähdetään antamaan, enpä taida lastenhoitajana olla ensimmäisten porukassa, kun en edes influenssarokotetta saanut työni kautta.

Siinä tapauksessa paluu normaaliin että sattuu saamaan  vaarattoman piikin , hehehehe

Vierailija
27/56 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen neljä koronaan sairastunutta. Nelikymppinen nainen ja parikymppinen mies, olivt tosi kipeitä, mutta nyt ok.

Kaksi lihavaa ja ryyppäävää työmiestä, vain pientä flunssaa.

Ensimmäisiä ei testattu, jälkimmäiset testattiin.

Hmmm.. vaikuttaa, että korona virus on laimentunut keväästä, mutta tartuntamäärät näyttävät isoilta kun testataan niin paljon.

Vierailija
28/56 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset valittaa kun ei ole rokotetta eikä saa elää, lue bailata, normaalisti.

Toiset pelkää että rokote tulee ja että se pitää ottaa.

Jotkut haluaa että kaikki muut ottaisivat rokotteet, ettei itse tarvitsisi ottaa.

Vierailija
29/56 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa luulemaan että se olisi vapaaehtoinen? 

Eipä tuo haitta vaikkei olisikaan. Itse en nuorena perusterveenä saisi rokotetta kuitenkaan kuin vasta viimeisten joukossa, joten siihen mennessä mahdolliset sivuvaikutukset on jo luultavasti selvillä.

Vierailija
30/56 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilonpilaajia ketju täynnä.

Vierailija
31/56 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne vieläkään ketään koronaan sairastunutta. Aikaa mennyt kohta vuosi. Mihin tällä oikein pyritään?

Kukaan tutuistanikaan ei tunne. Ei Suomessa eikä ulkomailla. Paitsi veljen vaimo 2. Toinen lievä tapaus, toinen pahempi tapaus.

Asun paikkakunnalla jossa kulkee satoja tuhansia turisteja ympäri maailmaa. Tee todennäköisyyslaskelmat. Aikaa kulunut kohta vuosi.

Häpeä että omassa kuplassasi nimittelet ihmisiä foliohatuiksi. Ota jo se järki käteen sieltä foliohattusi alta. Edes terv.hoitohenkilökunta ei käytä maskia.

Elät pienessä kuplassa keltaisen lehdistön armoilla.

Vierailija
32/56 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tunnen neljä koronaan sairastunutta. Nelikymppinen nainen ja parikymppinen mies, olivt tosi kipeitä, mutta nyt ok.

Kaksi lihavaa ja ryyppäävää työmiestä, vain pientä flunssaa.

Ensimmäisiä ei testattu, jälkimmäiset testattiin.

Hmmm.. vaikuttaa, että korona virus on laimentunut keväästä, mutta tartuntamäärät näyttävät isoilta kun testataan niin paljon.

Siitähän se juuri johtuukin. Koronstestit ovat melkein sataprosenttisesti epäluotettavia. Lähde: New York Times.

Sitä se ahneus teettää. Koko maapallo pistetään sekaisin.

Vierailija
33/56 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan tutuistanikaan ei tunne. Ei Suomessa eikä ulkomailla. Paitsi veljen vaimo 2. Toinen lievä tapaus, toinen pahempi tapaus.

Asun paikkakunnalla jossa kulkee satoja tuhansia turisteja ympäri maailmaa. Tee todennäköisyyslaskelmat. Aikaa kulunut kohta vuosi.

Häpeä että omassa kuplassasi nimittelet ihmisiä foliohatuiksi. Ota jo se järki käteen sieltä foliohattusi alta. Edes terv.hoitohenkilökunta ei käytä maskia.

Hienoa logiikkaa; kun sä et tunne ketään koronan sairastanutta, niin sitä ei varmaan ole. .. monta ystävää sulla on? 2?

Vierailija
34/56 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnen puolenkymmentä ja itse olen juuri koronassa. Tosin en tiedä siitä mitään, kun ei ole mitään oireita. Yhdellä tuntemallani oli lievä nuha ja hajuaisti katosi pariksi viikoksi. Ja olen samaa mieltä, hyvän bisneksen ovat lääketehtaat taas keksineet.

Vierailija
35/56 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus: pressanvaalit ei ole vielä ohi

Vierailija kirjoitti:

Olipas yllätys, että heti kun Usan:n pressanvaalit ohi ja Biden voitti, niin alkaa heti massarokottaminen ja korona unohtuu :D Miten sattuikaan

Vierailija
36/56 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotus on otettava kaksi kertaa.

Vierailija
37/56 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on kulkenut niin paljon turisteja ettei vielä ikinä näin paljon. Kulkee nytkin.

Kukaan ei vieläkään tunne ketään koronaan sairastunutta.

Nyt heti valot päälle!

Tunnen henkilökohtaisesti kahdeksan suomalaista koronan sairastanutta...

Vierailija
38/56 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa logiikkaa; kun sä et tunne ketään koronan sairastanutta, niin sitä ei varmaan ole. .. monta ystävää sulla on? 2?

Monta. Viime kesänä tajusin yhtäkkiä tämän kusetuksen. Eräästä pahimmista koronapesistä Euroopassa ei edes tuttuni tietäneet ketään koronaan sairastunutta. Kiinostuin asiasta varsin paljon ja aloin kysellä muiltakin.Kukaan ei tunne, paitsi toiselta puolelta Suomea 2. Satoja tuhansia ihmisiä kulki silloinkin:ei vieläkään yhtään koronatartuntaa.

En aio olla täten hyödyntämässä Sinun rokotebisneksiäsi.

Minä ihmeen torvina sinä oikein pidät ihmisiä?

Vierailija
39/56 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on kulkenut niin paljon turisteja ettei vielä ikinä näin paljon. Kulkee nytkin.

Kukaan ei vieläkään tunne ketään koronaan sairastunutta.

Nyt heti valot päälle!

Tunnen henkilökohtaisesti kahdeksan suomalaista koronan sairastanutta...

Kuolivatko he kaikki?

Vierailija
40/56 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annan vapaaehtoisesti oman rokotteeni sellaiselle joka tarvitsee sen. Ole hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan