Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tässä tyylikkäät kengät nuorekkaalle rouvalle?

Vierailija
10.04.2014 |

Olen mielestäni aika nuorekas nainen ja tyylikäskin. Vaikka kesä on vielä ihan aluillaan niin katselen jo syys/talvikenkiä sillä silmällä.

Tyyliltäni olen klassinen, mutta ajottain aika rentokin. Sanoisin, että kalastajanvaimo-blogin tyyli puree minuun! Mietin, että sopisikohan tällaiset kengät minun tyyliini?

http://www.harpersbazaar.com/cm/harpersbazaar/images/0i/hbz-winter-boots-ugg-shopbop-lgn.jpg

Minkälaiselle naiselle nämä kengät mielestänne sopisi?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/50 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 22:36"]

Olet aikaasi edellä ja näitä paskapersepylleröitä paljon parempi tyylinikkari. Nämä mammat eivät itse uskalla kokeilla mitään muuta kuin mikä juuri sillä hetkellä on akkainlehden mukaan trendikästä.

Todennäköisesti nytkin ostavat farkkuhaalareita ja kiilakorkokenkiä, vaikka juuri ollaan toivuttu niistä. Muistikin on yhtä lyhyt kuin kokoomuksen äänestäjillä.

Naura sitten makeasti kun kaikilla on yhtä äkkiä tuollaiset supertrendikkäät monot, sen jälkeen kun joku amerikan julkkis on niitä pitänyt kyykkypaska reissullaan jalassa. Tai kun joku Arvostettu ja valko-kotinen sisustustarra blogisti on Kotiuttanut tuollaiset sulokkuudet.

[/quote]

Akkainlehti ja kyykkypaska :D sinusta se tyyli on ja pysyy todella kaukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollaiset sulokkuudet?

yäk sanon mä

Vierailija
4/50 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 22:36"]

Todennäköisesti nytkin ostavat farkkuhaalareita ja kiilakorkokenkiä, vaikka juuri ollaan toivuttu niistä. Muistikin on yhtä lyhyt kuin kokoomuksen äänestäjillä.

[/quote]

Minusta tää oli aika hauskasti sanailtu...!

Vierailija
5/50 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään ja voisin ostaa.

En asu Suomessa, olen viiskymppinen, akateeminen nainen joka tykkää pukeutua hyvin ja omistaa valtaisan vaatekaapin, johon mun vaatteeni eivät mahdu ja joka tykkää mukavista, hyvälaatuisista kengistä. Nuo sopis hyvin mulle :)

Vierailija
6/50 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä noissa on vikana? Suomen talvet eteläosissa maata on sellaisia, että en ymmärrä, miten pärjää muissa kuin tuon oloisissa "monoissa"? Kun koko ajan on joko loskaa tai sitten peilijäätä, jos noissa kengissä on hyvät pohjat, ei kaadu.

Mulla on talvikäytössä pääasiassa tämän oloiset Eccon nilkkurit:

http://www.eccocanada.com/ecco-trace-23504351052.html

Niillä pysyy hyvin pystyssä vaikka peilijäällä. Ne on lämpimät, vaikka olisi yli 30 astetta pakkasta. Ne pysyy kuivina, vaikka joutuisin kahlaamaan vetisessä rännässä ja vesilammikoissa.

On mulla muitakin talvikenkiä, mokkanahkaa ym. Ja pitkävartiset saappaat. Mutta jos tilanne on se, että jätät auton parkkiin ja liikut kaupungilla kävellen, niin fakta on se, että useimpina päivinä ei Suomen talvessa muilla kengillä pärjää tai ne kengät ei kestä sitä veden, loan ja suolan määrää, missä joutuu kahlaamaan.

Olisihan se ihanaa kipsutella koroissa ja hepenissä aina. Niin mä tekisin, jos asuisin jossain muualla. Mutta en asu. Näin keväällä ja kesällä voi sitten hienostella enempi.

Ennemmin tylsät kengät kuin murtunut ranne. Tai pahimmassa tapauksessa murtunut leuka. Mun kaveri kaatui korkosaappaissa viime talven liukkailla. Joutuu nyt todetun murtuneen leuan vuoksi leikkaukseen, aloittamaan oikomishoidot (hampaatkin siirtyi ja purenta muuttui) ja säryt ovat kaameat.

Vierailija
7/50 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

maatalouslomittajalle

Vierailija
8/50 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan kumppareita ja talvikumppareita ja kaupunkikumpparitkin ja vaelluskengät erikseen.

Näitä kenkiä mä vaan ajattelin ihan arkikäyttöön kaupungissa, toisi kivasti särmää hempeään tyyliini. Mutta en ole varma onko noi jo vähän liian no just tommoset maatalouslomittajan kengät kaupungille lähtiessä?

ap

Vierailija
9/50 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa ruma väri! Mulla on nuo samat Adirondackit olleet jo pari vuotta käytössä ulkoilukenkinä, ovat todella lämpimät ja mukavat. Mutta ei ne nyt mitkään tyylikkäät kaupunkikengät ole! Mulla on kyllä tämä väri http://www.offerclassicboots.com/images/large/boots/Real-Sand-Ugg-Boots-Adirondack-II-5469-ZW5-383_LRG.jpg

Vierailija
10/50 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vinkatkaapa tyylikkäät kaupunkikengät, jotka kestää suolansekaisessa loskassa kahlaamista kastumatta ja tuhoutumatta. Ja joissa ei kaadu, kun päivän loska on illalla jäätynyt peilijääksi. Ja jotka on hyvät kävellä vaikka useampikin kilometri. Ja joissa ei jäädy varpaat, kun elohopea laskee alle 25 pakkasasteen.

Ostan heti ne kengät ensi talvea varten.

T. se Eccoissa kulkenut

Vierailija
11/50 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllähän julkkiksia on noissa adirondack-saappaissa nähty, käyttävät vaan usein sitä korkeavartista versiota. Kai se riippuu miten yhdistää.

http://www.celebritystyleguide.com/images/items/Jessuggadorondakboots.jpg

Vierailija
12/50 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KEVÄÄKSI&KESÄKSI aiot nyt sitten nuo TALVIkengät ostaa???

Keksi parempi.

Vierailija
13/50 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin, menis hyvin just farkkujen tai pitkien mekkojen kanssa muttei ole varaa ostaa noin kalliita kenkiä eikä meidän tuppukylässä muutenkaan myydä kuin niitä tavallisia UGGeja joita en voi sietää:(

Vierailija
14/50 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/50 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 14:51"]

KEVÄÄKSI&KESÄKSI aiot nyt sitten nuo TALVIkengät ostaa???

Keksi parempi.

[/quote]Niin jos voi alennuksella saada. Kuinka daiju olet?

Vierailija
16/50 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika  on siinä, että ostaa alesta kengät ensi talveksi?

Vinkatkaas nyt niitä pyytämiäni tyylikkäitä talvikenkiä nyt sitten. Jotka sopii hienon naisen tyyliin ja joissa tarkenee, jotka pitää vettä ja loskaa ja joissa pysyy jäällä pystyssä. Kun niin kritisoitte noita tässä esillä olleita nilkkureita.

Vierailija
17/50 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa ihan hyvältä valinnalta. Wt-mamma tietysti lippaskengillä mieluummin luiskahtelee jossain jäätiköllä ja sohjossa, ymmärtäähän sen, älykkyys samaa tasoa kuin viidakontähtösillä jotka roudaavat korkkareita sinne viidakkoon.

Minusta on paljon paremman näköistä ja tyylikkäämpää kun on hyvät ja käytännölliset kengät joissa on helppo olla, kuin jotkut nirunarulirpakkeet joiden kanssa ei voi normaalisti kävellä ja rakkoja tulee jos pitää yli sata metriä köpötellä.

Vierailija
18/50 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 14:55"]

Megan Foxilla on näköjään noi matalat... http://www4.images.coolspotters.com/photos/538612/megan-fox-gallery.jpg

[/quote]

Ja Bellalla on ne Twilightissa:)

Vierailija
19/50 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan kivat, tosin en noita ap:n värisiä kyllä ottaisi.

Vierailija
20/50 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 15:02"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 14:55"]

Megan Foxilla on näköjään noi matalat... http://www4.images.coolspotters.com/photos/538612/megan-fox-gallery.jpg

[/quote]

Ja Bellalla on ne Twilightissa:)

[/quote]

guuglaa: bella twilight adirondack