Onko tässä tyylikkäät kengät nuorekkaalle rouvalle?
Olen mielestäni aika nuorekas nainen ja tyylikäskin. Vaikka kesä on vielä ihan aluillaan niin katselen jo syys/talvikenkiä sillä silmällä.
Tyyliltäni olen klassinen, mutta ajottain aika rentokin. Sanoisin, että kalastajanvaimo-blogin tyyli puree minuun! Mietin, että sopisikohan tällaiset kengät minun tyyliini?
http://www.harpersbazaar.com/cm/harpersbazaar/images/0i/hbz-winter-boots-ugg-shopbop-lgn.jpg
Minkälaiselle naiselle nämä kengät mielestänne sopisi?
Kommentit (50)
Mun 3-vuotiaalla tyttärellä on ton tapaset ja pinkit lumileikeissä ja pulkkamäessä.
Itse olen pian 40-vuotias uranainen, klassinen tyyliltäni, hiukan boheemikin, muotia seuraava ja en laittaisi omiin jalkoihin.
Mutta sinä ap ostat jalkineet mistä itse pidät! :)
Miten olis nää valkoisen pitsimekon kanssa kesäkuumalla? Kuulosta SAIRAAN hyvälle
t. vaatesuunnittelija
Oikessa paikassa nuo ovat tyylikkäimmät mahdolliset, onko ne kumia vai nahkaa vai mitä tuo pinta on? Hemmetin paljon tyylikkäämmät savisella jalkapallokentän laidalla marraskuun räntäsateessa kun 16cm korot.
Jos kutsut itseäsi nuorekkaaksi rouvaksi, niin et ole nuorekasta nähnytkään.
Olet aikaasi edellä ja näitä paskapersepylleröitä paljon parempi tyylinikkari. Nämä mammat eivät itse uskalla kokeilla mitään muuta kuin mikä juuri sillä hetkellä on akkainlehden mukaan trendikästä.
Todennäköisesti nytkin ostavat farkkuhaalareita ja kiilakorkokenkiä, vaikka juuri ollaan toivuttu niistä. Muistikin on yhtä lyhyt kuin kokoomuksen äänestäjillä.
Naura sitten makeasti kun kaikilla on yhtä äkkiä tuollaiset supertrendikkäät monot, sen jälkeen kun joku amerikan julkkis on niitä pitänyt kyykkypaska reissullaan jalassa. Tai kun joku Arvostettu ja valko-kotinen sisustustarra blogisti on Kotiuttanut tuollaiset sulokkuudet.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 22:36"]
Olet aikaasi edellä ja näitä paskapersepylleröitä paljon parempi tyylinikkari. Nämä mammat eivät itse uskalla kokeilla mitään muuta kuin mikä juuri sillä hetkellä on akkainlehden mukaan trendikästä.
Todennäköisesti nytkin ostavat farkkuhaalareita ja kiilakorkokenkiä, vaikka juuri ollaan toivuttu niistä. Muistikin on yhtä lyhyt kuin kokoomuksen äänestäjillä.
Naura sitten makeasti kun kaikilla on yhtä äkkiä tuollaiset supertrendikkäät monot, sen jälkeen kun joku amerikan julkkis on niitä pitänyt kyykkypaska reissullaan jalassa. Tai kun joku Arvostettu ja valko-kotinen sisustustarra blogisti on Kotiuttanut tuollaiset sulokkuudet.
[/quote]
I doubt:D
Muakin naurattaa tuo nuorekas rouva : ) Oikeesti nuorekas rouva käyttää jotain vanhojen daamien kalliita merkkikävelykenkiä, ei tuollaisia kumppareita.
Nyt vittu oikeesti. Jos hiukan pinnistelet, keksit takuuvarmasti paljon paremmankin provon. Sovitaanko että tää jää viimeiseksi näin surkeeksi yritykseksi?