Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin mieheni ex-tyttöystävän sivuilla ja hänen tyttönsä on ihan kuin mieheni pienenä!

Vierailija
28.07.2006 |

Onkohan tämä nyt vain omaa kuvitelmaani. Mies seurusteli tuon naisen kanssa muutaman kuukauden, kun meidän suhteemme oli katkolla vuonna 2000. Se oli kuulemma täysin viatonta ja typerä kokeilu. Tämä nainen oli vahvasti uskonnollinen taustaltaan ja " kiltti" tyttö. He eivät kuulemma ikinä esim. olleet sängyssä...

Siitä on jo tosiaan aikaa, mutta tänään kävin hänen kotisivuillaan, kun yhtäkkiä tuli hänen nimensä mieleeni. Tämä nainen on ollut jo melkein neljä vuotta naimisissakin ja heillä on kaksi ja puolivuotias tyttö. Tyttö on ihan samannäköinen kuin minun mieheni lapsuudenkuvissaan!!

Samanlaiset hörökorvat ja nenä!

Sen lyhyen suhteen jälkeen mieheni ei ole ollut missään yhteydessä tuohon naiseen, näin hän on antanut ymmärtää...

Hiukan herää epäilykset, mutten voi tunnustaa, että uteliaisuuttani kävin hänen kotisivuillaan....

Mitä tekisit minun asemassani?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on epäilys niin minä kyllä näyttäisin sen kuvan ja kysyisin että mitäs sanot.

Vierailija
2/21 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso onko silmät samanlaiset. Olen huomannut että jokaisella ystävälläni joilla ensimmäinen lapsi on tyttö on tytöllä isänsä silmät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tilanne oli joskus tällainen: mieheni v**** hullu lehmä ex soitti et on raskaana ja synnyttää miehelleni lapsen. Meidän suhde oli aluillaan silloin. Pari pvää myöhemmin soitti ja sanoi että lapsi oli ollut vammainen ja kuollut mahaan. Paniikissa odottelin et horo ilmaantuu pentusa kanssa ovelle. ei oo kuulunut mitään. epäiltiin et oli täyttä paskaa koko juttu, ei ollu muka tienny olevansa raskaana. blaa blaa.

Jos joku tunnistaa ni voi sanoa sellasia terkkuja et pysyy erossa meistä..

Vierailija
4/21 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä samat piirteet ja yhdennäköisyyden erottaa selvästi, varsinkin jos vertailee lapsikuvia.

Vierailija
5/21 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaisin av:lle sekä miehesi että tuon lapsen kuvat että voidaan vertailla ja tehdä päätökset

Vierailija
6/21 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt heti laita meille tänne av-lle sun miehen kuvaa ja sitä kotisivua. Kyllä me sit tutkitaan tarkkaan ne sivut ja kuvat! Me luvataan!

Vierailija
7/21 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry ap, jos tämä pahoittaa sun mielen, mut tää " laita kuvat av:lle" vaan on yhden ison siiderin jälkeen vaan niin hauskaa ;)

Vierailija
8/21 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä tilanne oli joskus tällainen: mieheni v**** hullu lehmä ex soitti et on raskaana ja synnyttää miehelleni lapsen. Meidän suhde oli aluillaan silloin. Pari pvää myöhemmin soitti ja sanoi että lapsi oli ollut vammainen ja kuollut mahaan. Paniikissa odottelin et horo ilmaantuu pentusa kanssa ovelle. ei oo kuulunut mitään. epäiltiin et oli täyttä paskaa koko juttu, ei ollu muka tienny olevansa raskaana. blaa blaa.

Jos joku tunnistaa ni voi sanoa sellasia terkkuja et pysyy erossa meistä..

Vierailija
9/21 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla lapsellinen ja epävarma itsestäs

Vierailija
10/21 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos teille olisi näin käynyt? Olin silloin nuorempi, ja ne päivät tuntuivat kauheilta. Elää epävarmuudessa. En olisi halunnut ehkä jatkaa mieheni kanssa. Toisekseen se akka on aivan karmea. Minulla on oikeus ajatella näin!

kutonen

Vierailija
11/21 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tää tapahtui?

Tarkoitan, että entä jos onkin tosissaan synnyttänyt (terveen) lapsen ja ilmestyykin oikeesti joku päivä teidän ovelle?

Näetkö exää koskaan? Onko tai onko ollut isoa mahaa?

Älä vielä huokaise helpotuksesta. Jos keksikin vaan vammaisuuden ja kuoleman siksi, että katuikin kertomistaan.. siis raskaudesta.

Ja jonain päivänä päättääkin ilmestyä lapsen kanssa iskää moikkaamaan..

Vierailija
12/21 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole miehenikään nähnyt. Eräs ulkopuolinen sekaantui asiaan ja selvitteli hieman. Tästä tämä ämmä sitten säikähti ja soitteli itse meille et ei olekkaan lasta. Olen kyllä monesti miettinyt että mitäs jos se muija ilmaantuu ovelle. Jotenkin olen kasvanut näitten vuosien aikana ja enköhän selviisi siitä sit hengissä:) Meidän suhde on sen verran vahvalla pohjalla jo.

Uskon, et jos ois ollu olemassa sitä lasta ni eiköhän toi ois pamauttanut jo ovelle.

kutonen

Vierailija
13/21 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen huomannut että jokaisella ystävälläni joilla ensimmäinen lapsi on tyttö on tytöllä isänsä silmät.

Vierailija
14/21 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taidan tietää tästä tapauksesta!

Oliko niin, että miehellä ja tällä naisella oli kotikaupunkienkin välillä monta sataa kilometriä matkaa?

Ja onko tapauksesta aikaa noin 6-7 vuotta?

Vierailija
15/21 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla loppuvuotta -99 kun nainen kertoi raskaudesta.

Lapsi SYNTYI v. 2000

Äiti kieltäytyi isyysselvityksestä (jota lastenvalvoja ehdotti) ja ei ole sen koomin mieheen yhteyttä pitänyt.

Lapsi on terve.

t. se joka tietää (vastaavan ainakin) tapauksen

Vierailija
16/21 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ei kovin moni tiedä.

kutonen

Vierailija
17/21 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tästä ei kovin moni tiedä.

kutonen

Vierailija
18/21 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli oli siis yh seurustellessaan sen miehen kanssa.

Vierailija
19/21 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiiko kuvaus tapaukseen?

Vierailija
20/21 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos tää yh on sama ku -99 tapaus. ja muutenkaan.

kutonen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan