millaisia tämän tyyppiset ovat naapureina?
onko kellään kokemusta tällaisesta pariskunnasta naapurina? nainen (ilmeisesti gootti, en ole vama) pukeutuu mustiin, naamassa on lävistyksiä, selässä ilmeisesti koko selän peittävä lohikäärmetatuointi
(näin viimeksi toppi päällä, mutta ei siitäkään kokonaan toki näe.)
käsissä jotain tatuointeja myös. pitkät mustat hiukset. on aika valkoinen. (ei oikein näytä viihtyvän auringossa kun olemme nähneet, on suojassa, vai eikö tatuointeja saa altistaa auringolle?!)
no, äijällä ei ole lävistyksiä, pitkät hiukset hänelläkin ja mustiin pukeutuu. heillä on kissa. eivät ole metelöineet hiljaisuusajan aikaan, tai minä en ainakaan ole kuulllut.
päivällä saattaa kuulua raskasta musiikkia, mutta ei sitäkään niin älyttömän lujalla, että ainakaan minua häiritsisi. nainen ei oikein tervehdi, saattaa katsoa äkkiä alta kulmien muttei sano mitään, tai sitten nyökkää. mies taas sanoo reippaasti hei, saattaa jutellakin jos teen aloitteen, nainen näyttää tylsistyvän.
onko tälläisistä kuitenkin myöhemmin harmia? kokemuksia? etenkin tämän typpiset naiset. (on vähän karmiva, myönnetään) ovat arviolta 20-23 vuotiaita, joten yllätyin kun ovat niin hiljaa ja omissa oloissaan. (etenkin tämä nainen) niin ja asun vastapäisessä asunnossa.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 03:49"]
kerropa sitten miksi ei ikinä auringossa oleile? kamalan kalpea on.. ap
[/quote]
Mahtaa kuulua hänen kauneusihanteeseensa olla kalpea.
millä sais häädettyy tollaset? kissa mouruaa liian kovaa? tai selvitä tekevätkö laittomuuksia ja käräytä :D
toi ämmä kuulostaa perus wt-lehmältä.. tatuoinnit ja kaikki... pysy kaukana
Huumehörhöillä on kostoja, kun velkoja peritään. Sit tapahtuu kaikenlaista, kokemusta on.Mielestäni teillä on hyvät naapurit. Eivät mäkätä,räkätä ja puutu muiden asioihin.En usko että alkavat möykkäämään myöhemmin.
Pihapoliisimammat on kauheimpia naapureita. Ovat yleensä pienten lasten ämmäräpättäjiä ja kaikkiin asioihin puuttuvia.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 20:21"]
toi ämmä kuulostaa perus wt-lehmältä.. tatuoinnit ja kaikki... pysy kaukana
[/quote]oli nyt kyllä aika asiaton kommentti...
Selvästi kuvauksen perusteella vampyyreja.
wt-pariskunta, josta pahin wt on se lehmä
Mieluummin ottaisin tollaiset naapuriksi kun aamusta iltaan juoksevan, kiljuvan, kolistelevan, itkevän, pattereita hakkaavan tavislapsiperheen. Nim. kokemusta on
mä haluisin tollaset naapurit... ja kyllä se nainen ihan normaali on, ei vain välttämättä ole sosiaalisemmasta päästä...
ovatko naapurini siis mahdollisesti huumehörhöjä? :/ ap
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 00:33"]
ovatko naapurini siis mahdollisesti huumehörhöjä? :/ ap
[/quote]
Gootit ja hevarit käyttävät paljon vähemmän kamaa kuin tavisnuoret, se ei kuulu noihin "alakulttuureihin".
Sait luultavasti vain tosi rauhalliset naapurit niistä, kissakin viittaa siihen suuntaan, että ovat tavallisia gootteja.
Olisin enemmän huolissani, jos naapuriin muuttaisi tavisten oloisia nuoria, ne on kovia bilettäjiä, ja yleensä tavallista tyhmempiä.
Voi herraisä mikä provo. Ja ap kulta, tatuoinnit kestää aurinkoa ja niistä saati hiusten ja vaatteiden väristä ei voi päätellä yhtään mitään.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 01:05"]
Voi herraisä mikä provo. Ja ap kulta, tatuoinnit kestää aurinkoa ja niistä saati hiusten ja vaatteiden väristä ei voi päätellä yhtään mitään.
[/quote]kerropa sitten miksi ei ikinä auringossa oleile? kamalan kalpea on.. ap
[/quote]
Pöljä. Ei kaikki tykkää auringosta ja palaa herkästi. Auringonpalvonta lisää riskiä sairastua ihosyöpään.
Ootko muuten koskaan nähnyt ruskettunutta goottia? Ei oo ehkä niiden juttu, ei oo "valon lapsia" :D
Ja mitäköhän sä aattelisit minusta naapurina kun oon kuin kalkkilaivan kapteeni, varmaan isännöitsijälle soittaisi kuinka epäilyttävä olen!
[/quote]
Pöljä. Ei kaikki tykkää auringosta ja palaa herkästi. Auringonpalvonta lisää riskiä sairastua ihosyöpään.
Ootko muuten koskaan nähnyt ruskettunutta goottia? Ei oo ehkä niiden juttu, ei oo "valon lapsia" :D
Ja mitäköhän sä aattelisit minusta naapurina kun oon kuin kalkkilaivan kapteeni, varmaan isännöitsijälle soittaisi kuinka epäilyttävä olen!
Yleensä mukavia, hiljaisia, siistejä, pysyttelevät omissa oloissaan. Eivät välttämättä tervehdi rapussa, mutta eivät aiheuta häiriöitäkään.
Millainen sä itse olet naapurina?
Pelkästä ulkonäöstä ei voi tehdä johtopäätöksiä. Osahan näistä mustiin pukeutuvista on äärimmäisen rauhaa rakastavia ja kilttejä ja sitten on niitä hullujakin olemassa.
Itse kiinnittäisin huomiota silmiin ja hiusten puhtauteen, jos vetää kamaa niin vaikeuksia tiedossa.
Varmaan langettavat kirouksia ja loitsuja helposti naapureille. Varsinkin sellaisille jotka eivät osaa kierrättää ja laittavat taloyhtiön roskalaatikkoon lasia ta metallia tai muuta sinne kuulumatonta.
Saattavat myös hankkia eksoottisia tauteja (koleraa yms) ihan vain naapureiden kiusaksi ja sitten tahallaan tartuttavat niitä jos sattuvat hissiin yhtä aikaa naapurin kanssa.
Pääsiäisenä kun menet heille virpomaan niin antavat suklaamunia ja muuta epäilyttävää palkkioksi.
Että sellasia naapureita he syvällä sisimmässään ovat. Sitähän sää kysyit.
mä en päästäis tollaista naista lähellenikään... kuulostaa uhkaavalta...