Ettekö tajua että maskin käytöllä me alistamme itsemme
Ne väittää että me autamme sillä mummoja mutta oikeasti maskia käyttämällä alistuu sille eliitille.
Kommentit (36)
Ap on kuin Teksasin punaniska, joka huutaa laumassa nyrkki pystyssä ettei häntä voida pakottaa pitämään maskia. Ei vaikka henki lähtisi! Ja sitten se henki lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se alistuminen näkyy? Miten eliitti hyötyy maskien käytöstä?
Se hyötyy spirituaalisella tasolla ja kokonaisuutena. Maskien käyttö on eräänlainen globaali taika, rituaali.
Olihan tää kommentti vitsi? Olihan?
Taas tuo tyyppi, joka sytyttelee täällä näitä valeuutis ketjuja, tämä ap.
Tuli vaihteeksi tänne levähtämään muilta palstoilta.
Disinformaation levittäjä, varsinainen irvileuka.
Heikoilla on aina alistaminen mielessä
Vierailija kirjoitti:
No senkun sitten olet alistamatta itseäsi, olet vapaa ihminen. Minä taas teen niinkuin haluan, enkä alista itseäni sinun kakkapunikki-kommaripropagandalle.
Eikös näiden salaliittoteorioiden levittäjät ole lähinnä oikeistolaisia eikä mitään kommareita?
Kyllä se on korona itse vakavana ja pitkäaikaisvaikutuksista tuntemattomana hengitystie-infektiona se joka alistaa ihmisen lepovuodekuntoon.
Se on just niin.
Kyse on psykologisesta alistamista. Tukitaan ihmisten turvat.
Tottakai ns "eliitti" näyttää mallia alaisilleen, muka pitää maskia, kuvissa jne.
Kyse on tavallisen ihmisen alistamisesta.
Toki tätä ei kaikki tajua, mutta sehän ei oo mitään uutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No senkun sitten olet alistamatta itseäsi, olet vapaa ihminen. Minä taas teen niinkuin haluan, enkä alista itseäni sinun kakkapunikki-kommaripropagandalle.
Eikös näiden salaliittoteorioiden levittäjät ole lähinnä oikeistolaisia eikä mitään kommareita?
Niitä löytyy kaikista poppoista; esim. Qanon leviää kuulemma hippihenkisten keskuudessa.
Etkö tajua että itkuisella kiukuttelullasi teet itsestäsi pellen.
Vierailija kirjoitti:
Se on just niin.
Kyse on psykologisesta alistamista. Tukitaan ihmisten turvat.
Tottakai ns "eliitti" näyttää mallia alaisilleen, muka pitää maskia, kuvissa jne.
Kyse on tavallisen ihmisen alistamisesta.
Toki tätä ei kaikki tajua, mutta sehän ei oo mitään uutta.
Tyypillistä salaliittohorinaa.
Kun ei muut tajua, vain "ne fiksut"...
Mietihän vielä kerran, että oletko sinä se fiksu, vain oletko jonkun fiksumman aivopesemä.
Tokentube.net on just tästä että mitä maski tekee lapsille ja monta muuta kanavaa.
Alkaa olla jo varmaan aika yksinäistä tuolla maskittomien rintamalla.
Sehän on päivänselvää ettei maskeilla ketään ole tarkoitus suojella, koska ne eivät estä tartuntoja, eivät varsinkaan nuo naurettavat kangasmaskit mitä useimmilla näkee. Suomessa oli Euroopan paras koronatilanne jo ennen kuin maskeja laajasti käytettiin sekin kertoo jotain. Näissä maskeissa ja koronarajoituksissa on ihan jotkin muut syyt taustalla, kuin ihmisten terveys.
Ja tosiaan minun takiani ei kenenkään tarvitse maskia pitää, itse asiassa kiellän juuri sinua tämän lukijaa ottamasta mitään vastuuta minun terveydestäni, minun terveyteni kun ei sinulle kuulu pätkääkään. Enkä minäkään ole sinun terveydestäsi vastuussa, jos sinua pelottaa elää niin pysy kotona.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on päivänselvää ettei maskeilla ketään ole tarkoitus suojella, koska ne eivät estä tartuntoja, eivät varsinkaan nuo naurettavat kangasmaskit mitä useimmilla näkee. Suomessa oli Euroopan paras koronatilanne jo ennen kuin maskeja laajasti käytettiin sekin kertoo jotain. Näissä maskeissa ja koronarajoituksissa on ihan jotkin muut syyt taustalla, kuin ihmisten terveys.
Ja tosiaan minun takiani ei kenenkään tarvitse maskia pitää, itse asiassa kiellän juuri sinua tämän lukijaa ottamasta mitään vastuuta minun terveydestäni, minun terveyteni kun ei sinulle kuulu pätkääkään. Enkä minäkään ole sinun terveydestäsi vastuussa, jos sinua pelottaa elää niin pysy kotona.
Ja minun maskin käyttöni ei puolestaan kuulu sinulle pätkääkään. Kiellän sinua mulkoilemasta minua ja maskiani.
En käytä maskia. On tietoa ettei se edes suojaa.
No nyt!