Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko katselisitte, että mies haluaa nähdä vain kerran viikossa?

Vierailija
30.11.2020 |

Kauan siis suostuisitte odottamaan oikeaa suhdetta? Ymmärrän jos on pettymyksiä ja haluaa edetä hitaasti, mutta kai joku takaraja on oltava.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi miksi aikuiset ihmiset asettaa suhteelle aikataulun? Naurettavaa. Varsinkin, jos toiveista ei edes puhu miehelle. Nyt mies luulee että sulle on ok kerta viikkoon ja tulee yllätyksenä, kun et puhunut mitään aikarajoista.

Tietää kyllä että haluan nähdä useammin.

Ap

Vierailija
62/67 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä mä löydän miehen joka haluaa tavata kerran viikossa?

Tehkää vaihto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tunteet ei joko kunnolla koskaan syty noin hitaalla tahdilla, tai liekki kylmenee nopeasti ja alan tuntea itseni sinkuksi, jolla on seksisuhde.  Suhteita on toki monenlaisia, toisille sopii loistavastikin.  Ja kyllä tämä sen verran tärkeä asia on, että jos vietän jatkuvasti 6 vuorokautta yksin, niin joku toinen pääsee erittäin helposti siihen väliin ja suhde loppuu toisen löytämiseen. 

Ei luulisi tässä maassa olevan paljon vastoin tahtoaan sinkkuna olevia tai seksin puutteesta kärsiviä miehiä, kun tätä ketjua lukee.

Vierailija
64/67 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tässä kolmatta vuotta parisuhteessa, jossa tavataan vain viikonloppuisin. Toisinaan jää sekin välistä kun jommallakummalla on jotain muuta menoa, mutta pääasiassa vietetään kuitenkin viikonloput yhdessä. Olen ihan tyytyväinen tilanteeseen. En oikeastaan kaipaa enempää tapaamisia, koska tällä tavalla ehtii paneutua muihinkin asioihin ja keskittyä sitten miehen kanssa yhdessäoloon myös kunnolla.

Ensimmäiset neljä vuotta omassa parisuhteessani olivat tuollaisia. Viikonloput pääsääntöisesti yhdessä, samoin lomat. Mutta esim. juhlapyhät vietimme tietyistä syistä erikseen.

Vierailija
65/67 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla olisi neljässä kuukaudessa joku toinen kumppani, joka arvostaisi minua enemmän ja jonka kanssa sopisimme paremmin yhteen.

Nopeaa mutta tuohan on hienoa. Kaikki valitus siitä, kuinka suomalaiset eivät enää pariudu ovat siis turhaa ininää.

Vierailija
66/67 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tässä kolmatta vuotta parisuhteessa, jossa tavataan vain viikonloppuisin. Toisinaan jää sekin välistä kun jommallakummalla on jotain muuta menoa, mutta pääasiassa vietetään kuitenkin viikonloput yhdessä. Olen ihan tyytyväinen tilanteeseen. En oikeastaan kaipaa enempää tapaamisia, koska tällä tavalla ehtii paneutua muihinkin asioihin ja keskittyä sitten miehen kanssa yhdessäoloon myös kunnolla.

Ensimmäiset neljä vuotta omassa parisuhteessani olivat tuollaisia. Viikonloput pääsääntöisesti yhdessä, samoin lomat. Mutta esim. juhlapyhät vietimme tietyistä syistä erikseen.

Teillä oli syyt? Meillä kun ei olisi mitään esteitä nähdä useammin, no katsotaan mitä käy.

Ap

Vierailija
67/67 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kerran viikossa olisi ihan fine, jos sitten siihen näkemiseen panostetaan kunnolla. Eli on olo, että tämä on miehelle ja minulle molemmille viikon kohokohta jne. Jos kerran viikkoon nähdään velvollisuudesta tai tylsistyen tms. niin nääh, eipä houkuta tuollainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi