Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko katselisitte, että mies haluaa nähdä vain kerran viikossa?

Vierailija
30.11.2020 |

Kauan siis suostuisitte odottamaan oikeaa suhdetta? Ymmärrän jos on pettymyksiä ja haluaa edetä hitaasti, mutta kai joku takaraja on oltava.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 1976 kirjoitti:

Sano hänelle mitä haluat, niin että hänen ei tarvitse lukea ajatuksiasi.

Ei ole häpeä jos osaa sanoa, mitä tahtoo.

Tietää mitä tahdon. Voin katsoa tuota vähän aikaa. Järki sanoisi, jos ei neljässä kuukaudessa tapahdu mitään, sitten ei ollenkaan.

En halua painostaakaan tai puskea päälle. Ap

Vierailija
42/67 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tunteet ei joko kunnolla koskaan syty noin hitaalla tahdilla, tai liekki kylmenee nopeasti ja alan tuntea itseni sinkuksi, jolla on seksisuhde.  Suhteita on toki monenlaisia, toisille sopii loistavastikin.  Ja kyllä tämä sen verran tärkeä asia on, että jos vietän jatkuvasti 6 vuorokautta yksin, niin joku toinen pääsee erittäin helposti siihen väliin ja suhde loppuu toisen löytämiseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä mitä itse haluan parisuhteesta. Jos tietäisin sen olevan vain kevyttä tapailua, kerran viikossa riittäisi minulle. Jos taas jotain vakavampaa, haluan, että mies käy niin kuumana minuun, ettei hän kestä olla minusta erossa viikkoa. Tietysti tulee poikkeuksia kuten työmatkoja, omia reissuja jne, mutta jos samassa tai lähikaupungissa asuttaisiin, kerran viikossa toistuvasti olisi liian vähän.

Vierailija
44/67 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä mitä itse haluan parisuhteesta. Jos tietäisin sen olevan vain kevyttä tapailua, kerran viikossa riittäisi minulle. Jos taas jotain vakavampaa, haluan, että mies käy niin kuumana minuun, ettei hän kestä olla minusta erossa viikkoa. Tietysti tulee poikkeuksia kuten työmatkoja, omia reissuja jne, mutta jos samassa tai lähikaupungissa asuttaisiin, kerran viikossa toistuvasti olisi liian vähän.

No tässä taitaa olla kyse nyt siitä kuinka kauan suostun odottamaan, että ne tunteet kuumenee. Haluan ihan oikean parisuhteen kunnon rakkaudella.

Hänestä siis tykkään niin, että odotankin, mutta en liian kauaa.

Ap

Vierailija
45/67 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankka työviikko pitkine päivineen ja lapset luona joka toinen vkl, niin ei ehdi nähdä edes kerran viikossa.

Vierailija
46/67 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa sopii aikuiseen elämääni juuri hyvin. Ei minulla ole muilta kiireiltäni enempää aikaa ja en enää tässä vaiheessa kaipaa etenemistä mihinkään.

Pääasia että olemme sitoutuneet toisiimme.

Vierailija
47/67 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi katsella ollenkaan?

Vierailija
48/67 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni puhuu täällä kuukaudesta, joitakin nettijuttuja löysin, että puoli vuotta oli mies pitänyt naista vähän samanlaisessa tilanteessa. Jossain oli ohjetta taipailuvaiheesta noin 3 kk..

Ehkäpä tuo asettamani raja 4 kk on ihan sopiva.

Ap

Vierailija
49/67 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni puhuu täällä kuukaudesta, joitakin nettijuttuja löysin, että puoli vuotta oli mies pitänyt naista vähän samanlaisessa tilanteessa. Jossain oli ohjetta taipailuvaiheesta noin 3 kk..

Ap

Minun tarpeisiini ei ollenkaan vastaa tuollainen kerran viikossa näkeminen, joten lähde sellaiseen mukaan lainkaan. Jos itse saat, mitä tarvitset, mikseipä voisi odotella puolikin vuotta. Näissä asioissa kannattaa vain olla itsekäs eikä jäädä odottelemaan. Maailma on kuitenkin täynnä ihmisiä, ja joku toinen on varmasti sinulle paljon parempi.

Vierailija
50/67 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä ap haluaisit? Olet kertonut meille mitä se mies haluaa.

Vierailija
51/67 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miksi aikuiset ihmiset asettaa suhteelle aikataulun? Naurettavaa. Varsinkin, jos toiveista ei edes puhu miehelle. Nyt mies luulee että sulle on ok kerta viikkoon ja tulee yllätyksenä, kun et puhunut mitään aikarajoista.

Vierailija
52/67 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä suhteessa ole kuin te kaksi. Nettivinkeillä tai tämän palstan horinoilla ei ole väliä.

Joko halunne kohtaavat tai sitten eivät.

Vierailija
53/67 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on aikataulutettu, milloin pitää sanoa rakastavansa?

Vierailija
54/67 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tässä kolmatta vuotta parisuhteessa, jossa tavataan vain viikonloppuisin. Toisinaan jää sekin välistä kun jommallakummalla on jotain muuta menoa, mutta pääasiassa vietetään kuitenkin viikonloput yhdessä. Olen ihan tyytyväinen tilanteeseen. En oikeastaan kaipaa enempää tapaamisia, koska tällä tavalla ehtii paneutua muihinkin asioihin ja keskittyä sitten miehen kanssa yhdessäoloon myös kunnolla.

Vierailija
55/67 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tässä kolmatta vuotta parisuhteessa, jossa tavataan vain viikonloppuisin. Toisinaan jää sekin välistä kun jommallakummalla on jotain muuta menoa, mutta pääasiassa vietetään kuitenkin viikonloput yhdessä. Olen ihan tyytyväinen tilanteeseen. En oikeastaan kaipaa enempää tapaamisia, koska tällä tavalla ehtii paneutua muihinkin asioihin ja keskittyä sitten miehen kanssa yhdessäoloon myös kunnolla.

Ai ku kiva.

Ap haluaa nähdä useammin tai en tiedä kun ei se kerro mitä haluaa.

Vierailija
56/67 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tässä taitaa olla kyse nyt siitä kuinka kauan suostun odottamaan, että ne tunteet kuumenee. Haluan ihan oikean parisuhteen kunnon rakkaudella.

Ap

Miksi sitten annat kohdella itseäsi kuin jotain helppoa panoa? 

Olen ehkä vanhanaikainen, mutta itse ajattelen että ensin tulee se parisuhde ja rakkaus ja vasta sen myötä seksi. Vaikea kuvitella että se voisi toimia toisin päin, että merkityksettömästä irtoseksistä kehkeytyisi joku suuri rakkaustarina.

Vierailija
57/67 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies kertonut miksi hän ei halua tavata useammin? Kauanko olette tapailleet ja oletteko sopineet mitään suhteenne vakavuudesta?

Vierailija
58/67 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi sitten annat kohdella itseäsi kuin jotain helppoa panoa? 

Olen ehkä vanhanaikainen, mutta itse ajattelen että ensin tulee se parisuhde ja rakkaus ja vasta sen myötä seksi. Vaikea kuvitella että se voisi toimia toisin päin, että merkityksettömästä irtoseksistä kehkeytyisi joku suuri rakkaustarina.

Ongelmasi on se, että seksikielteisenä ihmisenä pidät seksiä oletusarvoisesti merkityksettömänä, jos siihen ei liity parisuhdetta. Me, jotka emme tästä ajatusvinoumasta kärsi, pystymme nauttimaan seksistä ja käyttämään sitä erinomaisena tienä toisen ihmisen sydämeen ja suhteeseenkin.

Itse en edes harkitsisi tapailevani naista, jonka kanssa en ole harrastanut hyvää seksiä.

Vierailija
59/67 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi neljässä kuukaudessa joku toinen kumppani, joka arvostaisi minua enemmän ja jonka kanssa sopisimme paremmin yhteen.

Vierailija
60/67 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan elämäntilanteeseen tuo sopisi. Joka toinen viikko päivä ja yö yhdessä, joka toinen viikko muutama tunti jonain iltana.

On työ, opiskelua, lapset ja omaa minä-aikaakin kaipaa. Kerran viikossa miehen tapaaminen sopisi mulle hyvinkin pitkään. Toki välillä voisi olla koko viikonlopun yhdessä tai lomilla pidempään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän