Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko katselisitte, että mies haluaa nähdä vain kerran viikossa?

Vierailija
30.11.2020 |

Kauan siis suostuisitte odottamaan oikeaa suhdetta? Ymmärrän jos on pettymyksiä ja haluaa edetä hitaasti, mutta kai joku takaraja on oltava.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkaro kiinni. Sillä se selviää harventuuko tapaamisvälit entisestään ja sitten ei enää tarvi katsella ollenkaan.

Vierailija
22/67 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä mä löydän miehen joka haluaa tavata kerran viikossa?

Mikä on ongelmasi? Sinuako halutaan useammin?

Ap

Ei mulla ole aikaa nähdä jatkuvasti. Enkä jaksa olla koko ajan kiinni jossain. Omaakin tilaa pitää olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kerta viikossa seksiä? Kiitos ei. Varmaan kuukauden katselisin tuollaista.

Vierailija
24/67 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, mikä olisi syy tähän, millaisia ne tapaamiset olisivat ja mitä itse haluaisin.

Juuri nyt itselläni on alakouluikäiset lapset, aikaa vievä työ työ ja kaikkia omia juttujakin, ja lapsiperhearjen vastapainoksi tarvitsen myös omaa aikaa. Joten juuri nyt minulle voisi olla ihanteellinenkin tilanne se, että nähtäisiin kerran viikossa.

Vierailija
25/67 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vastaisi omia tarpeita ja toiveita tapailusta/seurustelusta, niin en kattelis yhtään pidempään. Been there, done that, aikaa meni vaan hukkaan. 

Kauanko katselit?

Vierailija
26/67 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pitkään koska tulee vaikutelma, että käydään vain "tyhjennyksellä". Kiinnostavaa ihmistä haluaa nähdä useammin viikossa, niin se vain menee.

Jos nähtäisiin kerran viikossa esim viikonloppuisin ja yhdessäoloon sisältyy yhteisiä kokkaushetkiä, leffan katselua, retkiä metsässä, kävelyä lenkkipoluilla, museoissa ja ravintoloissa käyntiä sen verran kuin korona-aika antaa, myöden, lököilyä yhdessä ja rakastelua niin sinäkö siitä rekisteröit vain sen rakastelun ja pidät sitä "tyhjennyksenä" ?

M

Olen parisuhteiden välillä viettänyt sinkkuaikoja tapaillen samaan aikaan useampaa miestä. Hauskaa vaihtelua, eri mies lähes päivittäin. N 46

Vierailija
27/67 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pitkään koska tulee vaikutelma, että käydään vain "tyhjennyksellä". Kiinnostavaa ihmistä haluaa nähdä useammin viikossa, niin se vain menee.

Jos nähtäisiin kerran viikossa esim viikonloppuisin ja yhdessäoloon sisältyy yhteisiä kokkaushetkiä, leffan katselua, retkiä metsässä, kävelyä lenkkipoluilla, museoissa ja ravintoloissa käyntiä sen verran kuin korona-aika antaa, myöden, lököilyä yhdessä ja rakastelua niin sinäkö siitä rekisteröit vain sen rakastelun ja pidät sitä "tyhjennyksenä" ?

M

Olen parisuhteiden välillä viettänyt sinkkuaikoja tapaillen samaan aikaan useampaa miestä. Hauskaa vaihtelua, eri mies lähes päivittäin. N 46

Itse osaan tavata vain yhtä ihmistä kerrallaan, menetin siinä sitten jotain tai en. Ja nyt se on toi tyyppi.

Itse pidän kyllä tuota 4 kk jonkinlaisena takarajana, että siinä kyllä pitäisi jo jotain tapahtua, jos on tapahtuakseen.

Ap

Vierailija
28/67 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi ollenkaan sellaisen ihmisen kanssa, joka on "kokenut pettymyksiä" ja "haluaa edetä hitaasti".

Minulle seurustelu on luontevaa ja mutkatonta nautiskelua. En halua rasitteeksi toisen ihmissuhdetraumoja.

Vierailija
29/67 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut yli 10 v sitten ja ex on näyttänyt nyt 2 eri naista lapsille.

Ekan kanssa meni naimisiin, syntyi lapsi ja nyt tämä vaimo nro 2 on hylännyt minun lapseni, vaikka oli heille todella tärkeä aikoinaan.

Olen seurustellut / tuntenut miehen nyt toista vuotta.

Lapset ovat vko vko sopimuksella ja kun olin konttorilla töissä, vietimme usein viikon yhdessä.

Nyt kummatkin tehdään töitä kotonamme, on siinä urakkaa.

Mies tulee luokseni kerran viikossa päiväkahville, suosittelen !!!! ja sitten ollaan yhdessä joka toinen vkonloppu.

Lapset tietävät minulla on miesystävä, mutta lapset eivät ole häntä nähneet.

Olen jo päättänyt myyn tämän kodin ainakin 10 v sisällä. Haluan keskustampaan ja pienemmän, kun lapset muuttaa pois kotoa.

Mutta sittenkin olen varmaan omassa kodissa viikolla ja vkonloput yhdessä. Tai ei.

Lapset ovat tärkeintä maailmassa ja turhaa heitä on sotkea enää mihinkään uusioperhesotkuihin.

Vierailija
30/67 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En seurustelisi ollenkaan sellaisen ihmisen kanssa, joka on "kokenut pettymyksiä" ja "haluaa edetä hitaasti".

Minulle seurustelu on luontevaa ja mutkatonta nautiskelua. En halua rasitteeksi toisen ihmissuhdetraumoja.

Ja vastaan vielä varsinaiseen kysymykseesi: jos olotetaan, että toinen ei ole estoinen ja pelokas vaan ainoastaan kiireinen, katselisin kerran viikossa -tahtia noin kahden tai kolmen viikon ajan. Jos senkin jälkeen toinen ehtii ja haluaa nähdä vain kerran viikossa, tuosta tuskin kehittyy mitään monogaamista ainakaan.

Vierailija
31/67 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulle varattu joku tietty viikonpäivä?

Vierailija
32/67 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisi optimaalinen tilanne tuo kerran viikossa: olen yh jolla vaativa työ, tarvitsen palautumisaikaa yksikseni ja lisäksi on muu perhe + ystävät (ja harrasteet). Jos alkaisin seurustelemaan tiiviimmin niin jokin osa-alue kärsisi (luonteestani johtuen oma palautumisaika + harrastukset karsiutuisivat pois) ja uupuisin. Erosin taannoin kun miehelle ei kelvannut muu kuin yhteenmuutto. Halusimme siis eri asioita, minulle riittäisi kevyt-/ LAT-suhde.

Vierailija
33/67 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten paljon sulle on riittänyt potentiaalisia seurustelukumppaneita? Jos olet ylittänyt teini-iän, niin ei taida kovin monia löytyä.

Vierailija
34/67 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle olisi optimaalinen tilanne tuo kerran viikossa: olen yh jolla vaativa työ, tarvitsen palautumisaikaa yksikseni ja lisäksi on muu perhe + ystävät (ja harrasteet). Jos alkaisin seurustelemaan tiiviimmin niin jokin osa-alue kärsisi (luonteestani johtuen oma palautumisaika + harrastukset karsiutuisivat pois) ja uupuisin. Erosin taannoin kun miehelle ei kelvannut muu kuin yhteenmuutto. Halusimme siis eri asioita, minulle riittäisi kevyt-/ LAT-suhde.

LAT-suhde ei sitten välttämättä tarkoita, että tavataan vain kerran viikossa. Minä olen LAT-suhteessa, mutta tapaamme melkein joka päivä.

Vierailija
35/67 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku haluaa edetä hitaasti, niin silloin hän ei ole vielä valmis uuteen suhteeseen. Itse en jaksaisi tuollaista ollenkaan. Niin usein olen kuullut, että sellainen on useamman kanssa yhtäaikaa/haluaa vain sek siä, että ei kiitos. Haluan avoimen suhteen.

Vierailija
36/67 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö hän ole kertonut syytä, miksi haluaa tavata vain kerran viikossa?

Vierailija
37/67 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten paljon sulle on riittänyt potentiaalisia seurustelukumppaneita? Jos olet ylittänyt teini-iän, niin ei taida kovin monia löytyä.

Oletko tosissasi? Jos et tällaisia seurustelukumppaneita löydä, kannattaa ehkä lähteä lähiöbaaria kauemmas kalaan. Suurimmalla osalla ihmisistä ei ole tällaisia traumoja tai turvatonta kiintymyssuhdetyyliä.

Vierailija
38/67 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kerran viikossa tapaaminen sitä, että olette koko viikonlopun yhdessä.

Vierailija
39/67 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano hänelle mitä haluat, niin että hänen ei tarvitse lukea ajatuksiasi.

Ei ole häpeä jos osaa sanoa, mitä tahtoo.

Vierailija
40/67 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kerran viikossa tapaaminen sitä, että olette koko viikonlopun yhdessä.

Noin yhden yön tai illan, riippuen tilanteesta.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi