Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pukeudutte jouluaattona? Entä lapset/teinit?

Vierailija
30.11.2020 |

Onko teillä tapana pistää parempaa päälle jouluna vai oletteko tavallisissa kuteissa?

Kommentit (706)

Vierailija
381/706 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin pukeutua punaiseen kokovartalo lateksiasuun

Vierailija
382/706 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pukeudutaan jouluksi. Ei ihan ykkösiä, mutta pukeudutaan aattona juhlavaatteisiin.

Sitten kun pukki on käynyt ja ns. ”ohjelma ohi” kaikki vaihtaa illaksi rennompaa oloasua päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/706 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastikko te vietätte joulua hienoissa vaatteissa ja ihan aamusta asti?

No ei tietenkään, meillä pukeudutaan paremmin vasta illalliselle.

Vierailija
384/706 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan oloasuihin, en tiedä.

Vierailija
385/706 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaaleissa vaatteissa ollaan päivisin. Käydään koiran kanssa lenkillä ym. Illalla vähän parempaa päälle ruokailuun ja lahjojen jakoon. Tämän jälkeen voi vaihtaa yö- tai oloasuun.

Sama joulupäivänä. Ulkoillaan aivan normaalisti.

Anoppi oli joskus meillä joulunvietossa ja oli samassa yöpaidassa 3 päivää käymättä kertaakaan pihalla, myös kun tuli joulupäivänä vieraita. Itse en ole eläessäni montaa päivää ollut käymättä ollenkaan ulkona. Tai niin että en pukisi päälle ollenkaan. Tosi sairas täytyisi olla.

Vierailija
386/706 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on salihousut ja venynyt T-paita.

T. Äippä

Vierailija
387/706 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti ja mauttomasti koska se on perheemme joulutraditio.

Vierailija
388/706 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginsit, villapaita ja villasukat. Klo 12 jälkeen syömme ja sitten siirrymme sohvalle  peiton alle limun ja sipsipussin kera ja pidämme scifi-maratonin. Kissamme luultavasti yrittää sabotoida tilannetta, tosiaalta olemme varautuneet tähän ja ripustamme kissalle kuusenalaoksille pari kiiltävää joulukuusen koristetta,joita kissa saa läimiä (lempipuuhaansa), sitten hän sammuu kuusen alle...

Juhlapyhät ovat ehkä ainoita juhlavampia tilaisuuksia, jolloin meidän (minun ja mieheni) ei tarvitse miettiä pukeutumista, joten mennään aina kalsariosastolle, kun elämä tarjoaa tilaisuuden. Mitä mukavammat vaatteet, sitä parempi ja rennompi juhla.

Vierailija
389/706 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotinaturistina ilkosillani, tonttulakin ostin, sitä voin pitää päivällä.

Vierailija
390/706 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlin ihanassa samettisessa juhlamekossa, miespuolisilla kauluspaidat. Juhlavalla tyylillä tietenkin kun juhlasta kyse. Sitten illalla voi vaihtaa rennompaa.

Vierailija
391/706 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalukukkaroon.

Kuka toope nyt lapsia olisi murheekseen tehnyt. Jotain rajaa!

Vierailija
392/706 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset vaatteet, ehkä hippusen verran perusarkea siistimmät, ehkä jotain uutta. Mutta ei mitään juhlapynttätymistä olla koskaan harrastettu.

Vierailija
393/706 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat, siistit perusvaatteet.

Vierailija
394/706 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteleeko muslimi koskaan että se loukkaa tahallaan toisia tai että mitä varastaa se on sille tuhoonvihittyä Jumalan silmissä ???

Vierailija
395/706 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaatteisiin.

Vierailija
396/706 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radiojuontaja Anssi Honkasen lukee tätä palstaa. Radio Novan iltapäivässä puhuttiin tänään tästä keskustelusta.

Vierailija
397/706 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelen asiaa tilaisuutena, johon on ilman muuta tartuttava. Ei sitä elämässä ihan joka päivä tunnu sopivalta pukeutua esimerkiksi paljetteihin. Tai jouluisiin vaatteisiin, vaikka sitten sellaiseen tarkoituksella rumaan jouluneuleeseen. Joten kun jouluna näin voi tehdä vaikuttamatta kylähullulta, niin tottakai tartun tilaisuuteen. 

En ole oikeastaan koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka aina haluaa vältellä juhlavaa pukeutumista. Haluavat vaan käyttää samoja pieruverkkareita joka päivä. Mitä jännää siinä on? No, onhan se silti ilmastolle hyvä että kaikki eivät kerskakuluta. Ja jos se on vaikka jollekin erityisherkälle tai autismin spektrillä olevalle tärkeä rutiini, niin senkin ymmärrän. Mutta itse kokisin tylsäksi käyttää aina samoja vaatteita. Minulle laittautuminen on yksi tapa toteuttaa omaa luovuutta.

Vierailija
398/706 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörin todennäköisesti t-paidassa ja lyhyissä kalsareissa.

Vierailija
399/706 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ajattelen asiaa tilaisuutena, johon on ilman muuta tartuttava. Ei sitä elämässä ihan joka päivä tunnu sopivalta pukeutua esimerkiksi paljetteihin. Tai jouluisiin vaatteisiin, vaikka sitten sellaiseen tarkoituksella rumaan jouluneuleeseen. Joten kun jouluna näin voi tehdä vaikuttamatta kylähullulta, niin tottakai tartun tilaisuuteen. 

En ole oikeastaan koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka aina haluaa vältellä juhlavaa pukeutumista. Haluavat vaan käyttää samoja pieruverkkareita joka päivä. Mitä jännää siinä on? No, onhan se silti ilmastolle hyvä että kaikki eivät kerskakuluta. Ja jos se on vaikka jollekin erityisherkälle tai autismin spektrillä olevalle tärkeä rutiini, niin senkin ymmärrän. Mutta itse kokisin tylsäksi käyttää aina samoja vaatteita. Minulle laittautuminen on yksi tapa toteuttaa omaa luovuutta.

Kuulostaa siltä, että sulla olisi jollain spektrillä merkittävä pakkomielle pukeutua juhlavasti?

-eri

Vierailija
400/706 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyörin todennäköisesti t-paidassa ja lyhyissä kalsareissa.

Nyt makaan sohvalla t-paidassa ja kalsareissa ja joulupukin kuumaa linjaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan