Mielipide; Tia Kiuru?
Kommentit (59)
Todellakin teinikriisi jääny pahasti päälle, pimatsun pitäs vähä kattoo peiliin ja miettii asioita jos pystyy?
Ärsyttävä. Melkein yhtä ärsyttävä kuin Suvi.
Ihan hirvee! Miten joistain ihmisistä voi kasvaa noin tyhmiä!!?? Ulkonäölle ei tietenkään voi mitään,mutta se käytös!
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 13:08"]
Ruma sisältä ja päältä.
[/quote]
Oletko itse nätempi?
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 22:27"][quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 13:08"]
Ruma sisältä ja päältä.
[/quote]
Oletko itse nätempi?
http://i7.aijaa.com/b/00175/13192145.jpg
[/quote]
Nätempi?
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 22:27"][quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 13:08"]
Ruma sisältä ja päältä.
[/quote]
Oletko itse nätempi?
http://i7.aijaa.com/b/00175/13192145.jpg
[/quote]
Nätempi?
[/quote]
Siis tuohan on ihan kamala :D Varsinkin tuossa kuvassa :D Aika moni suomalainen nuori nainen on NÄTIMPI kuin tuo.
Mua nauratti, että se koko ajan selitti miten kaikki muut valittaa, mutta itsehän se valitti niistä muista ja kaikesta mitä ne teki! :D Mikään ei ollu hyvä. Todella negatiivinen energia, ei olis kiva olla hänen kanssaan samassa tiimissä.
Se on ihan samanlainen kuin edellisellä kaudella se yks vaaleehiuksinen,vähä pullukka ehkä,mikä sen nimi nyt olikaan??? Eiks oo??:) Ihan yhtä negatiivinen!!
Näin aikanaan BB ssa ja huh hah hei
Kauhea valittaja, kokoajan syyttelee muita valittajiksi mutta katsois peiliin! Ja relais sitä ylähuulta ettei näyttäis kokoajan niin ylimieliseltä!
Järkyttävä vahanukkenaama hänellä.
Turpa täynnä jotain paskaa, ärsyttävästi pitää englanniksi sanoa se minkä voi sanoa suomeksikin(wt:tä), esittää muka parempaa kuin muut tyrkyt. Marianne oli paljon sympaattisemman oloinen. Maalaisjuntin näköinen. Suvilla on melkein yhtä ruma turpavärkki. Miksi kukaan laittaa tommoset huulet, eikö ne tajua kuinka hirveän näköstä se on?
Naamastaan ainakin tosi epämiellyttävän näköinen. Haluaisi selvästi itse olla kaunis ja näyttävä, mutta geenit on pahasti esteenä. Eipä auta ylimeikattu naama ja täyteaineet kun tyypille ei ole suotu ollenkaan huulia. Itse asiassa koko suu muistuttaa suppuisena lähinnä linnun nokkaa. Vähän samalla tavalla leuaton kuin Henna Kalinainen, kut tällä sentään on semisti isompi leuka. Onneksi on sentään uusinut hampaansa: julkkis-"uransa" (kröhöm) alkuvaiheessa tyypin hampaat oli ihan värjäytyneet, sellaiset hoitamattomat tupakoijan hampaat.
Vartalo ihan ok, aika perusmuija vartaloltaan. Just sellainen tyypillinen keravalainen, joka pyörii Tarjoustalon vaateosastolla skunkkivärjätyssä tukassaan linttaan astuttujen keinonahkasaappaiden korkolaput kirskuen.
Mukava ja symppis ihminen kun hänet oppii tuntemaan paremmin.
minä, minä minä minä minä MINÄ! sound's like my ex....
Hahahaha ihan järkyttävän vieläkin on!
Tiassa hyvää on hänen kirjoitustaitonsa esimerkiksi blogissa ja kaunis lauluääni.
Huonoa hänessä on kamala ulkonäkö, varsinkin livenä, todella epäonnistunut huulten täyttö. Ihan muhkuraiset huulet ja niin kuin joku mainitsi, että kummallinen puutunut suunympärys.
Huonoa on myös itsensä korostaminen ja muiden ihmisten haukkuminen.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 19:36"]
Kateelliset länkyttää eikö jo maistu paska suussa ??
[/quote]
Moi Tia.