Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kauan voi odottaa vastausta tekstiviestiin? Jos vastausta ei kuulu niin soitatko sitten?

Vierailija
21.09.2024 |

kysyin eräältä lähteekö mun mukaan käymään meille molemmille merkitykselliseen paikkaan. Ei ole vastannut. Noin tunti sitten laitoin viestin

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin yksin. Tarjosit mahdollisuutta, johon ei tartuttu.

Vierailija
2/19 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnin ehkä. Riippuu tapauksesta. Soitan sitten perään jos ei vastausta ala kuulua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on joku tärkeä kiireellinen asia niin voisin ehkä soittaakin. Tunnin päästä, tai puolen tunnin, no riippuu asiasta onko kiire vai ei.

Vierailija
4/19 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet rasittava takertuja

Vierailija
5/19 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/5 |

21.09.2024 | 09:10 MIKSI pilasit hyvän vastauksen autismi-kortilla!

JOS en ole kiinnostunut, en vastaa, tai olen wessassa, tai kaupassa...EN OLE autisti jos en vastaa.

6/19 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odottelen just ihan rauhassa vastausta eilen illalla laittamaani viestiin 😃 

Vierailija
7/19 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee välillä päiviäkin kun unohdan vastailla jonkun viesteihin. Jos on jotain tärkeää soittakoon, vastaan jos jaksan.

Vierailija
8/19 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vastaamattoman soiton jälkeen laitetaan viesti, jossa selitetään miksi soitti. Miksi viestin perään pitäisi soitella? Henkilö näkee sen kyllä ja tekee päätöksen. Jos ei ilmoita mitään niin eikö viesti ole selvä? 

Vierailija
9/19 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On la aamu klo 9. Laitoit kahdeksalta viestin?

Vierailija
10/19 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en soita. Jos ei kuulu mitään, niin sitten lähden yksin. 

Vierailija
11/19 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaksi ihmistä, joilta en edes odota vastauksia, vastaus on aina plussaa. Muiden kohdalla huolestuisin vastaamattomuudesta.

Vierailija
12/19 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti sitten! Ei kaikki elä puhelin kädessä. Tässäbtapauksessa soittaisin perään, jos on spontaani lähtö kyseessä ja olisin itse valmiina lähtöön, enkä haluaisi vitkutella lähtöä. 

Vierailija
13/19 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla menee välillä päiviäkin kun unohdan vastailla jonkun viesteihin. Jos on jotain tärkeää soittakoon, vastaan jos jaksan.

Sylettävän vastuuton olet.

Vierailija
14/19 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmisen päivää, sinä aikana useimmat tulevat katsoneeksi puhelinta ja lukeneeksi viestin.

Vierailija
15/19 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis samalle päivällekö ap ehdottaa jotain retkeä? Tapaamiset sovitaan kalenterin kanssa väh 2 viikkoa etukäteen.

Vierailija
16/19 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sovitteko, että tänään voisitte lähteä vai oliko keskustelu yleistasoista "olisi kiva käydä"?

Minulla on kaltaisesi kaveri, jolle ei saa sanoa, että Rovaniemellä on mielenkiintoinen teatteriesitys. Hän tulkitsee sen kutsuksi lähteä yhdessä esitystä katsomaan ja ryhtyy samantien hankkimaan meille lippuja ja majoitusta, vaikka minä olen tarkoittanut puhtaasti sitä, mitä sanoin, ei aiettakaan lähteä katsomaan.

Viimeksi erehdyin sanomaan, että kesä alkaa loppua, matonpesupaikatkin suljetaan ja hän tulkitsi asian niin, että nyt on kiire lähteä yhdessä pesemään mattoja.

Vierailija
17/19 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko siis nyt heti ollut lähdössä hänen kanssaan vai joskus tulevaisuudessa, ja teitkö tämän viestissä selväksi? Jos olisit tuohon aikaan laittanut minulle viestin, niin olisin lauantaiaamuna joko töissä tai nukkumassa, ja töissä en katso puhelinta kuin tauolla.

Vierailija
18/19 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nyt on jokaisella erilaista. Minä esim. en kanna puhelinta mukana ja se saattaa olla käyttämättömänä useita päiviä, mutta kun siitä näkee kaiken sitten myöhemmin, ellei sitten lähettäjä ole sellainen kuin yksi ystäväni, joka on tähän asti ehtinyt poistamaan jokaisen minulle lähettämänsä viestin ennen kuin olen ehtinyt lukea sen. Yleensäkin asioista pitäisi sopia kunnolla etukäteen, eikä juuri ennen lähtöä.

Vierailija
19/19 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ehdotus koskee tätä päivää, niin silloin kannattaa alkuunsakin soittaa. Viestinä kannattaa lähettää vain asioita joilla ei ole kiire.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi