Miten kauan voi odottaa vastausta tekstiviestiin? Jos vastausta ei kuulu niin soitatko sitten?
kysyin eräältä lähteekö mun mukaan käymään meille molemmille merkitykselliseen paikkaan. Ei ole vastannut. Noin tunti sitten laitoin viestin
Kommentit (19)
Tunnin ehkä. Riippuu tapauksesta. Soitan sitten perään jos ei vastausta ala kuulua.
No jos on joku tärkeä kiireellinen asia niin voisin ehkä soittaakin. Tunnin päästä, tai puolen tunnin, no riippuu asiasta onko kiire vai ei.
2/5 |
21.09.2024 | 09:10 MIKSI pilasit hyvän vastauksen autismi-kortilla!
JOS en ole kiinnostunut, en vastaa, tai olen wessassa, tai kaupassa...EN OLE autisti jos en vastaa.
Mä odottelen just ihan rauhassa vastausta eilen illalla laittamaani viestiin 😃
Minulla menee välillä päiviäkin kun unohdan vastailla jonkun viesteihin. Jos on jotain tärkeää soittakoon, vastaan jos jaksan.
Yleensä vastaamattoman soiton jälkeen laitetaan viesti, jossa selitetään miksi soitti. Miksi viestin perään pitäisi soitella? Henkilö näkee sen kyllä ja tekee päätöksen. Jos ei ilmoita mitään niin eikö viesti ole selvä?
On la aamu klo 9. Laitoit kahdeksalta viestin?
No en soita. Jos ei kuulu mitään, niin sitten lähden yksin.
On kaksi ihmistä, joilta en edes odota vastauksia, vastaus on aina plussaa. Muiden kohdalla huolestuisin vastaamattomuudesta.
Tunti sitten! Ei kaikki elä puhelin kädessä. Tässäbtapauksessa soittaisin perään, jos on spontaani lähtö kyseessä ja olisin itse valmiina lähtöön, enkä haluaisi vitkutella lähtöä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla menee välillä päiviäkin kun unohdan vastailla jonkun viesteihin. Jos on jotain tärkeää soittakoon, vastaan jos jaksan.
Sylettävän vastuuton olet.
Kolmisen päivää, sinä aikana useimmat tulevat katsoneeksi puhelinta ja lukeneeksi viestin.
Siis samalle päivällekö ap ehdottaa jotain retkeä? Tapaamiset sovitaan kalenterin kanssa väh 2 viikkoa etukäteen.
Siis sovitteko, että tänään voisitte lähteä vai oliko keskustelu yleistasoista "olisi kiva käydä"?
Minulla on kaltaisesi kaveri, jolle ei saa sanoa, että Rovaniemellä on mielenkiintoinen teatteriesitys. Hän tulkitsee sen kutsuksi lähteä yhdessä esitystä katsomaan ja ryhtyy samantien hankkimaan meille lippuja ja majoitusta, vaikka minä olen tarkoittanut puhtaasti sitä, mitä sanoin, ei aiettakaan lähteä katsomaan.
Viimeksi erehdyin sanomaan, että kesä alkaa loppua, matonpesupaikatkin suljetaan ja hän tulkitsi asian niin, että nyt on kiire lähteä yhdessä pesemään mattoja.
Olisitko siis nyt heti ollut lähdössä hänen kanssaan vai joskus tulevaisuudessa, ja teitkö tämän viestissä selväksi? Jos olisit tuohon aikaan laittanut minulle viestin, niin olisin lauantaiaamuna joko töissä tai nukkumassa, ja töissä en katso puhelinta kuin tauolla.
Tuo nyt on jokaisella erilaista. Minä esim. en kanna puhelinta mukana ja se saattaa olla käyttämättömänä useita päiviä, mutta kun siitä näkee kaiken sitten myöhemmin, ellei sitten lähettäjä ole sellainen kuin yksi ystäväni, joka on tähän asti ehtinyt poistamaan jokaisen minulle lähettämänsä viestin ennen kuin olen ehtinyt lukea sen. Yleensäkin asioista pitäisi sopia kunnolla etukäteen, eikä juuri ennen lähtöä.
Jos ehdotus koskee tätä päivää, niin silloin kannattaa alkuunsakin soittaa. Viestinä kannattaa lähettää vain asioita joilla ei ole kiire.
Lähtisin yksin. Tarjosit mahdollisuutta, johon ei tartuttu.