Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko silmälasit ehdoton turn off naisella tai miehellä?

Vierailija
10.04.2014 |

Kyselee silmälasipäinen nainen. ;-)

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

isot rillit naisella yrjöttää.. jos on pienet ja mielellään kehyksettömät ni lämpeen kyl vitusti.

ja paskapuhetta et pienet ei sovi joillekin.. isot ei sovi kenellekään naiselle.

Vierailija
2/35 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Itsellä ei ole laseja ja miehelläni on. Myös entinen poikaystävä oli silmälasipäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paitsi jos ne on paksusankaiset mummolasit :D

Vierailija
4/35 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni silmälasien puute naisella on ehdoton turn-off.

Vierailija
5/35 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi? Mulla itselläni oli lasit parikymmentä vuotta ja halutessani myös parisuhde, tai ihailijoita - eli ilmeisesti ei ole turn off.

Vierailija
6/35 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on suuri turn off, jos joku ihminen käyttää ilmaisua turn off.

Vierailija
7/35 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapasin mieheni hänellä oli aina rillit ja itse käytin satunnaisesti. Nykyään lasikin ansiosta miehellä ei ole ja minulla on aina. Joten ei.

Nuorena kauniina naisena oli ihan sama oliko mulla rillit päässä vai ei, aina tultiin iskemään. Jotkut oikein tykkäsi siitä että oli rillit.

Mutta pitää olla oiken näköiset ja malliset lasit.

Vierailija
8/35 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Paitsi, jos ne lasit ei sovi käyttäjälleen. Tiedän töistä yhden naisen, jolla on tosi epäsopivat kehykset. Hän on hyvin vaalea, lähes väritön ja hento ja hoikka ihminen. Mutta kehykset ovat todella isot, tummat, hipsterikehykset, jotka peittävät puolet hänen pienistä siroista kasvoistaan, myös kulmakarvat. Ne kehykset saavat hänet äkeän, kiukkuisen ja ilmeettömän näköiseksi. Hän on todella viehättävä päivinä, joina käyttää piilareita tai kevyempiä metallikehyksiä.

En tiedä, miten sanoisin hänelle, että heitä jorpakkoon ne kamalat hipsterikehykset. :) Ne päässään hän näyttää kiukkuiselta vanhapiikakirjastonhoitajalta. :O

Vierailija
9/35 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla naisilla rillit on HOT

Vierailija
10/35 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan silmälasimallikin vaikuttaa. Sellane Tommy Tabermann-tyyli olis mulle ainakin ehdoton turn off. :x

Vierailija
11/35 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Jotkut näyttävät jopa paremmilta silmälasit päässä kuin ilman (tietysti sen malliset, mitkä sopivat sille ihmiselle).

Vierailija
12/35 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, jos ne lasit sopivat kantajalleen. Ihan sama kuin vaatteiden kanssa, pitää valita omaan tyyliinsä sopivat, itseä pukevat vaatteet. Tai ne silmälasit.

En yleensäkään kiinnitä kovin paljoa huomiota siihen, onko jollakulla lasit vai ei. Lisäksi minulla itselläni on lasit, samoin miehelläni.

Vierailija
13/35 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 10:28"]Ei. Paitsi, jos ne lasit ei sovi käyttäjälleen. Tiedän töistä yhden naisen, jolla on tosi epäsopivat kehykset. Hän on hyvin vaalea, lähes väritön ja hento ja hoikka ihminen. Mutta kehykset ovat todella isot, tummat, hipsterikehykset, jotka peittävät puolet hänen pienistä siroista kasvoistaan, myös kulmakarvat. Ne kehykset saavat hänet äkeän, kiukkuisen ja ilmeettömän näköiseksi. Hän on todella viehättävä päivinä, joina käyttää piilareita tai kevyempiä metallikehyksiä.

En tiedä, miten sanoisin hänelle, että heitä jorpakkoon ne kamalat hipsterikehykset. :) Ne päässään hän näyttää kiukkuiselta vanhapiikakirjastonhoitajalta. :O

[/quote]

Vaikutat katkeralta ja rumalta ihmiselta

Vierailija
14/35 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääränlaiset lasit kýllä, esim ohuet metallisankaiset ovat aika kammottavat.

t. N23

Vierailija
15/35 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, jos ovat kantajalleen sopivat ja ajan/ muodin mukaiset.

Vierailija
16/35 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 10:24"]

Ei paitsi jos ne on paksusankaiset mummolasit :D

[/quote]

Se tyyli taitaa muuten olla tulossa muotiin. Kävin juuri katselemassa uusia kehyksiä itselleni, ja yllätyin siitä, millaisia kehyksiä oli tarjolla.

Vierailija
17/35 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 10:38"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 10:28"]Ei. Paitsi, jos ne lasit ei sovi käyttäjälleen. Tiedän töistä yhden naisen, jolla on tosi epäsopivat kehykset. Hän on hyvin vaalea, lähes väritön ja hento ja hoikka ihminen. Mutta kehykset ovat todella isot, tummat, hipsterikehykset, jotka peittävät puolet hänen pienistä siroista kasvoistaan, myös kulmakarvat. Ne kehykset saavat hänet äkeän, kiukkuisen ja ilmeettömän näköiseksi. Hän on todella viehättävä päivinä, joina käyttää piilareita tai kevyempiä metallikehyksiä.

[/quote]

Vaikutat katkeralta ja rumalta ihmiselta

[/quote]

Jaa jaa. Mutta mulla on ainakin kasvoihini sopivat silmälasinkehykset. :)

Oikeasti, kyseinen nuori nainen on muuten oikein viehättävä ulkonäöltään. Ne kaameat suuret hipsterikehykset eivät vain lainkaan sovi hänelle. Kun näin hänet ekaa kertaa, hänellä oli ne päässä. Ihan hätkähdin, että mitä mä olen tehnyt, kun hän katsoo noin kiukkuisesti. Päivän mittaan totesin, että varmaan on vaan äkäinen ihminen, kun on koko ajan kiukkuisen näköinen.

Sitten seuraavana päivänähänellä oli toiset kehykset ja ei ollut yhtään äreän näköinen! Ensin en meinannut tunnistaa samaksi ihmiseksi.

Hipsterikehykset sopii hyvin harvalle. Olet ilmeisesti itse hankkinut sellaiset ja nyt epäilet, sopiiko ne sulle ollenkaan. :)

Ihmettelen vaan ne kehykset hänelle myynyttä liikettä. Ei ihmisille saa myydä liian isoja kehyksiä, vaikka ne olisi kuinka muotia. Ja kehykset ei KOSKAAN saa peittää kulmakarvoja - silloin ilmeistä tulee tunnistamattomia.

Vierailija
18/35 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 10:39"]

Vääränlaiset lasit kýllä, esim ohuet metallisankaiset ovat aika kammottavat.

t. N23

[/quote]

Ne sopii useimmille kuitenkin paremmin kuin vielä kammottavammat tummat, paksut muovisankarillit.

Vierailija
19/35 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasit on aina persieestä !

Hyvää päivänjatkoa

Mies

Vierailija
20/35 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toki, ei ole tullut mieleenkään että olisi.