Ei tullut lottovoittoa. Kesäloma loppu. Maanantaina töihin.
Kommentit (12)
pyydä rahanpesua veikkaukselta kuten Siilinjärvelle tehtiin, kaksi maksimivoittoa sinne
Sama fiilis täällä,melkein itkettää. Onneks mulla sentään maanantaina iltavuoro. Mut ei yhtään hotsittais. Sotella siivoan.. kollegat ärsyttää,samat stoorit taas.. mäkämäkä sitä ja mäkämäkä tätä. No juon tässä loman vikat bisset.. huooh.
Ei tulllut minullekaan lottovoittoa vaikka olen käyttänyt suuren summan rahaa pelaamiseen 3 viikon aikana. Olen pelannut Lottoa, Eurojackpottia ja Vikinglottoa, Varsinkin sen jälkeen kun Kotkassa joku voitti 58 miljoonaa olen pelannut todella paljon. Nyt on sitten loma ja rahat loppu :(
Tuntuu kyllä todella pitkältä ajalta odottaa seuraavaa kesälomaa ensi kesään, ei kyllä millään jaksaisi. Harmittaa etten jakanut kesälomaani osiin ja pitänyt kesällä 2 tai 3 viikkoa ja loput säästänyt syksyyn/talveen.
Pitää järjestää syksylle jotain menoa että on jotain mitä odottaa. Ja sitten on joulu ja hiihtoloma ja sit taas kohta voi alkaa haaveilemaan kesälomasta 😀 ja kohta on haudassa kun vaan ajattelee että sitku ja sitku. Mutta mikäs teet. Minullakin loma loppuu eikä huvita työn teko yhtään. Onneksi on löysää työtä etänä niin voi edes kuvitella olevansa vielä lomalla..
Kyllä muistan tän tunteen, kun olin vielä työelämässä. Kesäloma meni aina liian nopeasti ja tuntui, että miten jaksaa taas seuraavaan kesään. Jaksamista, ihmiset.
mutta kannattaa muistaa että veikkaus on pelkkää rahanpesua varten tehty organisaatio
kuten veikkauksen Siilinärvelle viemät maksimivoitot kaksi kertaa peräkkäin
pelkkää rahanpesua siis
Voitin joskus 660000 euroa lotossa. Vielä on puolet jäljellä 13 vuoden jälkeen. Olen kyllä töitäkin tehnyt mutta ajattelin pärjätä tässä vielä 15 vuotta ainakin. En ole tuhlaileva ihminen. Yksi tuttu voitti vähän vajaa 300 000 euroa ja se tuhlasi kaiken 2 vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Lottoarvonta on joka viikko.
Palautuspäivä keskiviikko.
No olet sentään syntynyt suomeen , sehän on lottovoitto joo.
Ajattele jos asuisit jossain ä hly maassa ja yrittäisit kaikin keinoin päästä tänne lorvimaan ja elätettäväksi.
Olisipa mullakin töitä.