Onko silmälasit ehdoton turn off naisella tai miehellä?
Kommentit (35)
Naisella ainakaan ei missään nimessä turn off!
t:mies
Herranjumala. Täytyy olla kyllä erityisen pinnallinen ihminen jos näkemisen apuväline on jotenkin ylipääsemätön asia tai sitten on joku keskenkasvuinen teini iältään tai mieleltään.
Ei ainakaan minun vientiini ole vaikuttanut. Olen aina (9vuotiaadsta) käyttänyt laseja. Huvitti muuten eilen eeva kela kadonneen jäljillä ohjelmassa. Hänellä siinä samanlaiset metallisankaiset lasit kuin minulla joskus 80-luvun lopulla :)
Silmälasit naisella on mulle ehdoton turn-on. Itse asiassa nyt kun ajattelen niin en ole koskaan ihastunut naiseen, jolla ei olisi ollut laseja.
Hyvin valitut silmälasit ovat todella seksikkäät ja naiselliset, kanna siis omasi ylpeänä!
T. Mies.
Rillien nolona pitäminen on aivan täysin menneen maailman juttu. Mutta jotkut tietty on asenteineen jääneet 80-luvulle ja yläasteen.
Ai mummorillit TULOSSA muotiin? Nehän on jo sen verran monta vuotta olleet muodissa, että kohta tulee varmasti jo jotain muuta.
eivät haittaa muilla yhtään mutta itselläni en voinut niitä sietää. todella hankalat huurtumisine ja likaantumisinen. mutta naisilla voivat olla tosi seksikkäätkin, ns. sihteerilook, you know.
Rillipäät älkööt vaivautuko. Kirjeenvaihtoilmoitukset joskus 80-luvulla :)
Koko ikäni olen saanut kuulla kuinka _helvetin_rumat_ silmälasit onkaan, turpiin tullut vain sen takia, että minulla on silmälasit.
Siksi en voi itselläni sietää laseja, onneksi on piilarit keksitty!
Ja nykyajan lasit on niin rumia ettei niitä edes halua pitää. Käyttävätköhän suunnittelijat itse ollenkaan niitä? Tuskin. Sopivat hyvin harvalle.
Ainiin, tuo inho silmälaseja kohtaan kohdistuu itseeni( myönnän myös häpeäväni ylikaiken huonoa näköäni jonka takia joudun piilareita käyttämään) Ei haittaa lainkaan jos toisella on silmälasit.
T. Katkeroitunut piilareiden käyttäjä
Sain 80-luvulla lasit, olin 11 v. Oli tosi paha paikka, luokkakaverit naljaili, ei olis kai kellään saanut olla niitä. Joo, traumat jäi ja ikinä en voinut tykätä laseista - oli muodikkaat tai ei. Niinpä leikkautin näköni kuntoon kun täytin 30 v. En ole katunut. Paras päätös ikinä.
Ehdottomasti plussaa mutta ei kiitos sellaisia televisioruudun kokoisia pellelaseja, joita saatetaan hipsterilaseiksikin ehkä kutsua.
-Mies 28v-
Lasit on kaameat. Kaikilla, ja tyylistä riippumatta.
Sain ensimmäiset silmälasini 11-vuotiaana, mutten uskaltanut käyttää niitä, koska mua kiusattiin koulussa. Muutenkin aloin käyttää silmälaseja vasta täysi-ikäistymisen jälkeen, koska aiemmin ne olivat niin selkeästi "nolo" juttu. Nyt olen 24 ja käytän lasejani päivittäin, eikä se tunnu olevan kellekään turnoff :) Onneksi nykyään ei ole tapana nyrpistellä niinkin normaalille asialle kuin silmälaseille.
Sekin on musta aika hassua, että joku pitää pelkkiä silmälasin pokia muotiasusteena.
Esim Aira Samulin kertoi jossain, että hänen "laseissaan" ei ole koskaan laseja, vaan hän käyttää pelkkiä kehyksiä. :`D