Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko silmälasit ehdoton turn off naisella tai miehellä?

Vierailija
10.04.2014 |

Kyselee silmälasipäinen nainen. ;-)

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on musta aika hassua, että joku pitää pelkkiä silmälasin pokia muotiasusteena.

Esim Aira Samulin kertoi jossain, että hänen "laseissaan" ei ole koskaan laseja, vaan hän käyttää pelkkiä kehyksiä. :`D

Vierailija
22/35 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella ainakaan ei missään nimessä turn off!

t:mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumala. Täytyy olla kyllä erityisen pinnallinen ihminen jos näkemisen apuväline on jotenkin ylipääsemätön asia tai sitten on joku keskenkasvuinen teini iältään tai mieleltään.

Vierailija
24/35 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan minun vientiini ole vaikuttanut. Olen aina (9vuotiaadsta) käyttänyt laseja. Huvitti muuten eilen eeva kela kadonneen jäljillä ohjelmassa. Hänellä siinä samanlaiset metallisankaiset lasit kuin minulla joskus 80-luvun lopulla :)

Vierailija
25/35 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälasit naisella on mulle ehdoton turn-on. Itse asiassa nyt kun ajattelen niin en ole koskaan ihastunut naiseen, jolla ei olisi ollut laseja.

Hyvin valitut silmälasit ovat todella seksikkäät ja naiselliset, kanna siis omasi ylpeänä!

T. Mies.

Vierailija
26/35 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rillien nolona pitäminen on aivan täysin menneen maailman juttu. Mutta jotkut tietty on asenteineen jääneet 80-luvulle ja yläasteen.

Vierailija
27/35 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mummorillit TULOSSA muotiin? Nehän on jo sen verran monta vuotta olleet muodissa, että kohta tulee varmasti jo jotain muuta.

Vierailija
28/35 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät haittaa muilla yhtään mutta itselläni en voinut niitä sietää. todella hankalat huurtumisine ja likaantumisinen. mutta naisilla voivat olla tosi seksikkäätkin, ns. sihteerilook, you know.

Vierailija
29/35 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rillipäät älkööt vaivautuko. Kirjeenvaihtoilmoitukset joskus 80-luvulla :)

Vierailija
30/35 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ikäni olen saanut kuulla kuinka _helvetin_rumat_ silmälasit onkaan, turpiin tullut vain sen takia, että minulla on silmälasit.

Siksi en voi itselläni sietää laseja, onneksi on piilarit keksitty!

Ja nykyajan lasit on niin rumia ettei niitä edes halua pitää. Käyttävätköhän suunnittelijat itse ollenkaan niitä? Tuskin. Sopivat hyvin harvalle.

Ainiin, tuo inho silmälaseja kohtaan kohdistuu itseeni( myönnän myös häpeäväni ylikaiken huonoa näköäni jonka takia joudun piilareita käyttämään) Ei haittaa lainkaan jos toisella on silmälasit.

T. Katkeroitunut piilareiden käyttäjä

Vierailija
31/35 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 80-luvulla lasit, olin 11 v. Oli tosi paha paikka, luokkakaverit naljaili, ei olis kai kellään saanut olla niitä. Joo, traumat jäi ja ikinä en voinut tykätä laseista - oli muodikkaat tai ei. Niinpä leikkautin näköni kuntoon kun täytin 30 v. En ole katunut. Paras päätös ikinä.

Vierailija
32/35 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti plussaa mutta ei kiitos sellaisia televisioruudun kokoisia pellelaseja, joita saatetaan hipsterilaseiksikin ehkä kutsua.

-Mies 28v-

Vierailija
33/35 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasit on kaameat. Kaikilla, ja tyylistä riippumatta.

Vierailija
34/35 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ensimmäiset silmälasini 11-vuotiaana, mutten uskaltanut käyttää niitä, koska mua kiusattiin koulussa. Muutenkin aloin käyttää silmälaseja vasta täysi-ikäistymisen jälkeen, koska aiemmin ne olivat niin selkeästi "nolo" juttu. Nyt olen 24 ja käytän lasejani päivittäin, eikä se tunnu olevan kellekään turnoff :) Onneksi nykyään ei ole tapana nyrpistellä niinkin normaalille asialle kuin silmälaseille.

Vierailija
35/35 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.