Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähipiirin miehet ja renkaanvaihto

Vierailija
10.04.2014 |

Olen niin saamaton, että en saa yksin renkaita vaihdettua, niinpä odottaisin vähän apua ystävä-tai sukulaismiehiltä, alle puolen tunnin homma. Mutta ei, enb ymmärrä miten se renkaanvaihto on miehille niin vastenmielistä, vähän pitää mennä kyykkyyn ja pyörittää ruuveja, tulee hyötyliikuntaa samalla. Sitten kun sen saa tehtyä, niin koko vuosi siitä puhutaan ja itseä kehutaan.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 12:47"]Opetelkaa hyvät ihmiset itse vaihtamaan renkaat, ikinä ei voi tietää koska joudut sen tekemään yksin pimeässä ja sateessa tien päällä. Isäni opetti minut vaihtamaan auton renkaat ja olen sen siitä lähtien itse tehnyt. Eihän se hauskaa ole pihalla kyykkiä takapuoli pystyssä ja kädet likaisena, mutta pirun palkitsevaa. Mieheni vaihdattaa omaan autoonsa renkaat, mutta minä teen sen itse. :)

[/quote]

Mä opettelisin jos saisin jonkun opettamaan :)

Vierailija
62/69 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 11:40"]

Mua niin ärsyttää, kun mieheni auttaa kahta naista aina autoasioissa ja sitten ne muijat oikein halailee kiitokseksi. Ovat vieläpä kauniita.

[/quote]

Olisko sulla parempi mieli jos ne naiset olisi edes rumia eikä kiittäisi miestäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on rengashotellissa renkaat. Ei tarvi miettiä itse vaihtoa

Vierailija
64/69 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 12:47"]Opetelkaa hyvät ihmiset itse vaihtamaan renkaat, ikinä ei voi tietää koska joudut sen tekemään yksin pimeässä ja sateessa tien päällä. Isäni opetti minut vaihtamaan auton renkaat ja olen sen siitä lähtien itse tehnyt. Eihän se hauskaa ole pihalla kyykkiä takapuoli pystyssä ja kädet likaisena, mutta pirun palkitsevaa. Mieheni vaihdattaa omaan autoonsa renkaat, mutta minä teen sen itse. :)

[/quote]

Soitan hinauksen paikalle jos noin kävisi.

Vierailija
65/69 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullaa vai p*llua meinasit tarjota vaihtajalle.

Eihän siinä tarvii kuin vähän pyllistää ja pyllyä pyörittää.

Samalla hyötyliikunta.

Ihme kun siitä jakamisesta ja saamisesta jaksetaan koko vuosi puhua ja kehuta kuinka hyvin pantu.

Vierailija
66/69 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäpä vaihdan koko lähupiirin naisille auton renkaat. Noin 8 henkilölle ennen oli enemmänkin, mutta ovat halunneet oppia itse vaihtamaan. Toisaalta hyvä juttu jos vaikka rengas puhkeaa niin osaa vaihtaa :)

Nuorena syksy ja kevät oli kulta aikaa ku sai sen 20-30e renkaan vaihdosta ja ihan pyytämättä. Sai mopoon bensaa.

Nykyyän kieltäydyn kylttä rahasta , mutta kahvit voin juoda

Terv nuorimies 24

Vierailija
67/69 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa olen miehen kanssa vaihtanut ja kyllähän siinä viskipullon verran säästi. Nyt olen vallan siirtynyt maksullisiin miehiin. Karautan Vianorille ja annan toisten kyykistellä. Arjen luksusta!

Vierailija
68/69 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 10:16"]

Ne renkaat on pulteilla kiinni, ei ruuveilla.

[/quote]

Kyllä ne vaan on ruuveilla kiinni. Pultti on koneruuvi. 

t. konetekniikan di.

Vierailija
69/69 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies vaihdattaa rengasliikkeessä renkaat ja maksaa 25 euroa. Kyllä kyykkiminen on ällöä.