Lähipiirin miehet ja renkaanvaihto
Olen niin saamaton, että en saa yksin renkaita vaihdettua, niinpä odottaisin vähän apua ystävä-tai sukulaismiehiltä, alle puolen tunnin homma. Mutta ei, enb ymmärrä miten se renkaanvaihto on miehille niin vastenmielistä, vähän pitää mennä kyykkyyn ja pyörittää ruuveja, tulee hyötyliikuntaa samalla. Sitten kun sen saa tehtyä, niin koko vuosi siitä puhutaan ja itseä kehutaan.
Kommentit (69)
Minä en vaihtaisi mitään saasteisia renkaita kenellekkään. Äklöä hommaa sitä paitsi eikö nuo juuri ole nykypäivänä naisten hommia.
Miksi ihmettelet miehiä kun itse toimit samoin. "Olen niin saamaton", "vähän pitää mennä kyykkyyn ja pyörittää ruuveja, tulee hyötyliikuntaa samalla".
No mene ja vaihda ne renkaat sitten!
Vaihda itse tai vie jonnekin missä vaihtavat, kun lyöt euroja tiskiin.
Avuton nainen!!
Ööh mitä helvettiä just luin? Mikset vaihda itse?
Odotat siis, että joku tulee omalla autolla, omilla bensoilla sun luo, vaihtaa renkaat ilmaiseksi ja sä vielä naljailet vieressä kuinka Pentti vaihtoi viime vuonna 10 vuotta myöhemmin.
Vie autosi paikkaan missä renkaat vaihdetaan maksusta tai opettele vaihtamaan itse. Älä ole naurettava ja säälittävä ja kerjää tutuilta palveluksia.
10 vuotta myöhemmi = 10 minuuttia nopeammin.
T. 5
Mua ärsyttää tommoset naiset, jotka pitää tuttujen miesten velvollisuutena auttaa niitä. Pari on yrittänyt saada mun miestä tekemään niille nk miesten hommat, mutta ei mieskään siitä tykkää eikä mene. Hankkikaa oma mies tai käyttäkää maksullisia palveluita.
Mua ärsyttää tommoset naiset, jotka pitää tuttujen miesten velvollisuutena auttaa niitä. Pari on yrittänyt saada mun miestä tekemään niille nk miesten hommat, mutta ei mieskään siitä tykkää eikä mene. Hankkikaa oma mies tai käyttäkää maksullisia palveluita.
Pitää sitten varmaan maksaa siitä, kun kukaan ei halua auttaa missään asiassa, vaihtaisin itse, jos voimat riittäisi ja luottaisin että ne pysyy paikoillaan. Mutta menkää viisaat vaihtamaan autoonne renkaat, älkää odottako että mies vaihtaa :)
Mun tyttäret (19 & 21) vaihtaa itse renkaat autoihinsa. MInäkin vaihtaisin, jos minulla olisi auto. Nyt ap reipastut!
Minä olen vaihtanut usein renkaat meidän autoon ja myös naapurin vanhan papan autoon. Nyt naapuri on muuttanut pois, ja meidän auton renkaat on rengashotellissa, jossa henkilökunta näppärästi vaihtaa renkaat. Uusi auto ja itse ei enää voi vaihtaa.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 09:35"]Minä olen vaihtanut usein renkaat meidän autoon ja myös naapurin vanhan papan autoon. Nyt naapuri on muuttanut pois, ja meidän auton renkaat on rengashotellissa, jossa henkilökunta näppärästi vaihtaa renkaat. Uusi auto ja itse ei enää voi vaihtaa.
[/quote]
Heh heh eipä varmaan voi
Me kellä on mies olemme oikeutettuja OMAN miehemme palveluksiin.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 09:34"]
Pitää sitten varmaan maksaa siitä, kun kukaan ei halua auttaa missään asiassa, vaihtaisin itse, jos voimat riittäisi ja luottaisin että ne pysyy paikoillaan. Mutta menkää viisaat vaihtamaan autoonne renkaat, älkää odottako että mies vaihtaa :)
[/quote]
Sillä rahalla mitä renkaanvaihtoon yhdellä kerralla menee, ostat momenttiavaimen niin ei tartte epäillä onko tiukkuus oikea. Sitten pyydät jonkun miehen _opettamaan_ sinulle sen renkaanvaihdon, takuulla joku tulee. Voimaahan siihen ei tarvita paljoakaan kun tietää mitä tekee.
Meidän autossa ei ole tunkkia ( ja itseasiassa pitäsi olla kunnon nostolaite, auton tunkki (jos sellainenen olisi) ei ole suunniteltu tuollaiseen käyttöön). Autossa ei myöskään ole vararengasta, vaan paikkusaerosloli ja ilmakompressori, eikä myöskään rengasavainta. Myöskään auton alla korissa ei ole selkeitä kohtia , johon tunkin voisi laittaa (kuten vanhoissa autoissa on). Minusta on helpompaa viedä auto ammattilaisille, ja samalla he säilyttävät autonrenkaat. Meillä ei ole niille järkevää tilaa.
Kai sinä vastavuoroisesti käyt sitten pesemässä renkaanvaihtajan ikkunat tai saunan?
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 09:47"]
Meidän autossa ei ole tunkkia ( ja itseasiassa pitäsi olla kunnon nostolaite, auton tunkki (jos sellainenen olisi) ei ole suunniteltu tuollaiseen käyttöön). Autossa ei myöskään ole vararengasta, vaan paikkusaerosloli ja ilmakompressori, eikä myöskään rengasavainta. Myöskään auton alla korissa ei ole selkeitä kohtia , johon tunkin voisi laittaa (kuten vanhoissa autoissa on). Minusta on helpompaa viedä auto ammattilaisille, ja samalla he säilyttävät autonrenkaat. Meillä ei ole niille järkevää tilaa.
[/quote]
No tässä ei ollutkaan kysymys sinun autostasi, vaan siitä, että aloittaja ei viitsi itse vaihtaa ja ruikuttaa kun kukaan muu ei suostu hänen hommiaan tekemään.
Vierailija 10.04.2014 klo 09:47
No tässä ei ollutkaan kysymys sinun autostasi, vaan siitä, että aloittaja ei viitsi itse vaihtaa ja ruikuttaa kun kukaan muu ei suostu hänen hommiaan tekemään.
Tämä oli vastaus tuolle kuittajalle, joka epäili ettei autoon voi itse vaihtaa renkait " Heh heh, eipä varmaan voi". Toki jos kaikki noi välineet hankkisi, ja kunnon nostolaitteen, niin voisin, mutta onko se sen vaivan väärti Ja minne ne kamat laittaisin? Vuokraisin niille varastotilan vai? Nyt vuokraan sen rengashotellin kautta.
Pistä vähän römpsää jakoon niin kyllä joku ne sun renkaat vaihtaa.
Up