Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko miehen tienattava?

Vierailija
30.11.2020 |

Suora kysymys naisille? Minkä verran mun pitäisi tienata, että voisitte edes harkita pysyvään parisuhteeseen johtavaa seurustelua kanssani. Joo - tiedän! Jätetään ne muut tärkeimmät asiat nyt sivuun. Ihan vaan pohjaksi, että tienaan nyt korona-aikana bruttona n. 1300 euroa kuussa. Siis tienaan, en saa tukia.
M47

Kommentit (323)

Vierailija
281/323 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin on kysyttävä noista haaveista.

Eli hienompi talo hyväksytään haaveeksi, ja ylipäätään asiat joita ostetaan rahalla.

Myös kokemukset ja elämykset lasketaan haaveiksi, silloin kun ne ostetaan rahalla.

Tuo vaikuttaisi olevan kriteeri. Onko ko. asia ostettavissa rahalla, tai vaatiiko se rahaa. Jos ei vaadi, ei sitä lasketa haaveeksi.

Miksi näin? Miksi naiset ovat näin materialistisia?

Vierailija
282/323 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pitänyt rajana 3500e netto/kk.

N19

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/323 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettona joku 2500e. Toki mieluusti enemmän mutta tuon alle alkaa olla jo pieni palkkainen.

Vierailija
284/323 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuositasolla 100k plus. Exä tienasi 145k vuodessa, häntä edeltävä ex 400k. Nykyinen tienaa 115k ja se riittää. En enää tyytyisi vähempään. Onneksi ei tarvitse uutta miestä etsiskellä enää.

Kuinka monta kertaa oikein olet ollut naimisissa? o_O

Vierailija
285/323 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli hienompi talo hyväksytään haaveeksi, ja ylipäätään asiat joita ostetaan rahalla.

Myös kokemukset ja elämykset lasketaan haaveiksi, silloin kun ne ostetaan rahalla.

Tuo vaikuttaisi olevan kriteeri. Onko ko. asia ostettavissa rahalla, tai vaatiiko se rahaa. Jos ei vaadi, ei sitä lasketa haaveeksi.

Eli sinusta hampaiden harjaus ja lenkkeily voidaan luokitella haaveiksi?

Vierailija
286/323 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen on hyvä tienata niin paljon, että pystyy helposti perheen elättämään.

Vierailija
287/323 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko tyhmä? Kautta aikojen ovat naiset naineet miehiä rahan, vallan ja statuksen vuoksi. Komealla ulkonäöllä, mutta tyhjällä lompakolla ei tässä modernissa maailmassa mies menesty. Totta kai me naiset haluamme ne hulppeat kalliit asunnot, kalliin elintason ja luksuselämän..Miehen kuluu tienata enemmän kuin naisen.Harvassa on naiset jotka muuta haluaa, niitä ei ole.

Komea ulkonäkö riittää vaan kevyt suhteeseen, köyhänä miehenä jäät ilman parisuhdetta,ei kukaan nainen halua elämäänsä elää jatkuvassa rahapulassa köyhän miehen kanssa.

"Miehen kuluu tienata enemmän kuin naisen.Harvassa on naiset jotka muuta haluaa, niitä ei ole."

Näin vaikuttaa olevan. Kuitenkin naiset haluavat että tilastollisesti molemmat sukupuolet tienaavat saman verran. Jännä ristiriita.

Vierailija
288/323 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinusta hyvään kuntoon pääseminen, sisäinen rauha ja stressitön olotila ovat samanlaisia itsestäänselvyyksiä kuin hampaiden harjaus, niin kyllä.

Aika harvalta tuntuvat onnistuvan. Stressiä ja masennusta valitetaan, ja kun kesä koittaa niin eiköhän palsta taas täyty "millä pääsisin kesäkuntoon"-ketjuista.

Vierailija
289/323 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinusta hyvään kuntoon pääseminen, sisäinen rauha ja stressitön olotila ovat samanlaisia itsestäänselvyyksiä kuin hampaiden harjaus, niin kyllä.

Aika harvalta tuntuvat onnistuvan. Stressiä ja masennusta valitetaan, ja kun kesä koittaa niin eiköhän palsta taas täyty "millä pääsisin kesäkuntoon"-ketjuista.

No sitten olette palstamiehet oikeassa. Teidän haaveenne ovat hampaiden pesu ja lenkkeily jotka ovat lähes ilmaisia. Me naiset taas haaveilemme isommin ja kalliimmin. Tämä on aivan totta.

Pitäkää siis hauskaa omien haaveittenne parissa, teillä on hieno elämä edessä.

Minäkin toteutan omia haaveitani. Ne maksavat, niiden tavoittelu stressaa ja joskus jopa teettää kovaa työtä. Hui! Toteutan ne silti. Ja lenkkeily menee huomaamatta siinä sivussa.

Vierailija
290/323 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tulisit mun kanssa asuun samaa asuntoa, sun pitäisi maksaa puolet asumisesta, ruokakulut ja kyllä meidän pitäisi yhdessäkin jotain pystyä tekemään,. Jos olet muuten kunnollinen ja ongelma tilapäinen, kyllä tuollakin tulolla kelpaisit.

Moni mies tienaa tuon normaalistikin esim. Itsr puuseppänä 1500e brutto. Miksi te naiset vaaditte vain naisille palkankorotuksia ja jauhatte siitä naisen eurosta mutta pienipalkkaisia miehiä halveksitte ja vaaditte että miehen pitäisi tienata naista enemmän.

Vierailija
291/323 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pitänyt rajana 3500e netto/kk.

N19

Missä työssä noin hyville tuloille pääsee? Naisilla ilmeisesti sitten hyvät palkat?

Vierailija
292/323 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettona joku 2500e. Toki mieluusti enemmän mutta tuon alle alkaa olla jo pieni palkkainen.

Missä työssä noin hyville tuloille pääsee? T. 1500e/brutto tienaava puuseppämies. Tulee olemaan vaikeaa tämä parisuhteen saanti kun nainen vaatii noin hyviä tuloja. Itse en naista tuomitse hänen tulojensa perusteella.

Vierailija
293/323 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tulisit mun kanssa asuun samaa asuntoa, sun pitäisi maksaa puolet asumisesta, ruokakulut ja kyllä meidän pitäisi yhdessäkin jotain pystyä tekemään,. Jos olet muuten kunnollinen ja ongelma tilapäinen, kyllä tuollakin tulolla kelpaisit.

Moni mies tienaa tuon normaalistikin esim. Itsr puuseppänä 1500e brutto. Miksi te naiset vaaditte vain naisille palkankorotuksia ja jauhatte siitä naisen eurosta mutta pienipalkkaisia miehiä halveksitte ja vaaditte että miehen pitäisi tienata naista enemmän.

Huolehdi kuule itse oma palkankorotuksesi ja minä huolehdin omani.

Vierailija
294/323 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuositasolla 100k plus. Exä tienasi 145k vuodessa, häntä edeltävä ex 400k. Nykyinen tienaa 115k ja se riittää. En enää tyytyisi vähempään. Onneksi ei tarvitse uutta miestä etsiskellä enää.

Suurinosa naisista tämän ketjun perusteella näitä nykyään.

Uskotko sinä kaiken, mitä tällä palstalla kirjoitetaan?

Uskoohan täällä naisetkin muutaman trollaajan sanomana miesten naisihanteet

Vierailija
295/323 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä työssä noin hyville tuloille pääsee? T. 1500e/brutto tienaava puuseppämies. Tulee olemaan vaikeaa tämä parisuhteen saanti kun nainen vaatii noin hyviä tuloja. Itse en naista tuomitse hänen tulojensa perusteella.

Oikeastaan missä vain, jos tajuaa olla menemättä kuolevalle käsityöalalle.

Vierailija
296/323 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Jos alkaisin seurustella, toivoisin miesystävällä olevan maksukykyä käydä usein syömässä ulkona minun kanssani, koska käyn nykyäänkin usein ulkona syömässä ja nautin siitä, mutta minulla Ei ole varaa maksaa toisten ihmisten ruokia.

Toivoisin myös, että miesystävällä olisi varaa matkustella kanssani kotimaassa ja ulkomailla hienoissa hotelleissa.

En voi sanoa mitään tiettyä summaa, joka om tienattava joka kuukausi, koska voihan henkilöllä olla vaikka säästöjä niin paljon, että voi välillä tehdä vähemmän töitä tai sitten vaikka mies tienaisi 4000€/kk, mutta maksaa siitä summasta neljän lapsen elarit, niin ei siitä niin hirveästi enää jää itselle käteen.

Feministit syyttävät miehiä seksisteiksi ja vaativat naisille suuria tuloja mutta oikeasti seksistejä ovat naiset joiden mielestä 1600e kk tienaava mies ei ole mies. Mistä te näitä yli 2000e kk töitä löydätte? Naisilla näkyy paremmat palkat olevan mitä miehillä.

Vierailija
297/323 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta kertaa oikein olet ollut naimisissa? o_O

Naisethan vaihtaa aina paremmin menestyvään, jos vaan on tilaisuus.

Vierailija
298/323 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset kyllä tuomitsee sinunkin puolesta.

Vierailija
299/323 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan missä vain, jos tajuaa olla menemättä kuolevalle käsityöalalle.

Harva täällä maalla yli 2000 tienaa. Silti pärjään hyvin 1500e kuukausituloilla mutta ilmeisesti naisten silmissä olen arvoton koska tienaan vähän. Feministithän vaativat naisille kovempia palkkoja mutta silti miehen pitäisi tienata naista enemmän? En ymmärrä.

Vierailija
300/323 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni joku henkinen vuosituloraja oli 80 000 euroa, koska sen verran lapsena muistan oman isänikin tienanneen. Se ei kuitenkaan tietenkään riitä siihen, että kiinnostus mieheen herää. Oman mieheni hyvät tulot toisin jo valmiiksi erään työjutun takka, mutta vasta toisilla treffeillä kiinnostuin todella hänestä siinä vaiheessa, kun selvisi että hänellä on korkeakoulututkinto. Se oli itselleni jokin alitajuinen kynnyskysymys, ennen kuin todella ihastuin.