Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itse haluaisin kaksi tyttöystävää samaan aikaan. Kuka haluaa myös?

Vierailija
30.11.2020 |

Ei haukkumista

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli työkaveri, jolla oli vaimo ja tyttöystävä. Toimii.

Vierailija
22/77 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluisin aviomieheni lisäksi jonkunlaisen lisäsäädön seksin vuoksi (mies on aseksuaali). Mutta valitettavasti mun avioliitto ei sellaista kestäisi, joten joudun pärjäämään näillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43 v. mies. Mulla on itseäni muutaman vuoden vanhempi naisystävä ja 11v. nuorempi tyttöystävä. Hyvin on mennyt. Molemmat hyväksyvät asian, eikä tästä ole tullut mitään hirveitä kriisejä. Molemmilla naisilla on oma paikkansa minun sydämessä, ja he tietävät sen. Jos vasta-alkajille pitäisi antaa joku neuvo, niin muista huolehtia omista rajoistasi. Kahden naisen kanssa seurustelu voi herkästi lipsahtaa siihen, että olet joka päivä jonkun kanssa ja omaa aikaa jää liian vähän.

Vierailija
24/77 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluisin aviomieheni lisäksi jonkunlaisen lisäsäädön seksin vuoksi (mies on aseksuaali). Mutta valitettavasti mun avioliitto ei sellaista kestäisi, joten joudun pärjäämään näillä. 

Kelpaisinko minä ;) 

Ap 

Vierailija
25/77 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voi olla kaks tyttöystävää jos rakkautta piisaa ja molemmat ttöt haluavat myös??

RAKKAUS EI TUNNE RAJOJA 

Ap

Ei kukaan kiellä, joten kysymyksessäsi ei ole mitään järkeä. Sinulla on täysi vapaus olla kahden tyttöystävän kanssa samaan aikaan.

Vierailija
26/77 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla varaa? Seurustelurahan maksaminen yhdellekin on useille vaikeaa, saati sitten kahdelle. 

Aa, nyt päästiin asiaan: lompakkoloisinta.

Vierailija
27/77 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstatontun märkä päiväuni

Vierailija
28/77 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan löydät sen ensimmäisen, kerro hänelle, että tavoitteenasi on löytää myös toinen tyttöystävä, jotta hän tietää, mihin on ryhtymässä. Jos hän ei hyväksy sitä, tiedätte jo heti, ettei ole syytä jatkaa. Jos taas asia on hänelle OK, hän saattaa jopa auttaa sinua löytämään toisen tyttöystävän.

P.S. Hyväksyisitkö sinä sen, jos jommalla kummalla tyttöystävälläsi olisi toinen poikaystävä tai tyttöystävä sinun lisäksesi? Entä, jos tyttöystäväsi olisivat biseksuaaleja, ja heidän välillään olisi seksuaalista toimintaa keskenään?

Vierailija
29/77 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siehän sonni olet.

Vierailija
30/77 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli työkaveri, jolla oli vaimo ja tyttöystävä. Toimii.

Maljapuhe elokuvasta Master and commander muistuu mieleen. "Vaimoille ja tyttöystäville, älkööt he koskaan kohdatko"

Vierailija
31/77 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tyttöystävää mutta pari miesystävää samaan aikaan polyamoriassa kanssani olisi ihana.

Vierailija
32/77 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehdottomasti kunhan se on vain kaikille ok. Eikä kenenkään tunteita tarvitse rikkoa. Minäkin elin vuosia kahden joskus kolmenkin kumppanin kanssa. Nykyään Tinderistä löytää seuraa ja kun alusta asti kertoo avoimesti mitä haluaa niin halukkaita löytyy varmasti. Viimekesänä olin ensimmäisen naiseni häissä hän löysi toisen miehen ja olen vilpittömästi onnellinen hänen puolestaan. Kyllä tänne jäi vielä muita riiattavia 😊 M38 Oulu

Onko täällä toinenkin M38 Oulusta? :o

Vierailija
33/77 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstatontun märkä päiväuni

Kyllä se tapahtuu 

Ap

Vierailija
34/77 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin kelpaisi vaikkapa useampikin kumppani. Sehän olisi aivan parasta. Nainen ja mies vaikkapa aluksi.

T. Nimimerkki "more is more"

Vierailija
35/77 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan löydät sen ensimmäisen, kerro hänelle, että tavoitteenasi on löytää myös toinen tyttöystävä, jotta hän tietää, mihin on ryhtymässä. Jos hän ei hyväksy sitä, tiedätte jo heti, ettei ole syytä jatkaa. Jos taas asia on hänelle OK, hän saattaa jopa auttaa sinua löytämään toisen tyttöystävän.

P.S. Hyväksyisitkö sinä sen, jos jommalla kummalla tyttöystävälläsi olisi toinen poikaystävä tai tyttöystävä sinun lisäksesi? Entä, jos tyttöystäväsi olisivat biseksuaaleja, ja heidän välillään olisi seksuaalista toimintaa keskenään?

Tietenkin hyväksyn jos niiden välillä on rakkautta myös mutta en halua muita poikia/mieiä suhteeseen. Koska itse olen hetero 

Ap

Vierailija
36/77 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hau hau. Hau.

Olin just tulossa kommentoimaan 

Minkä ikäinen olet? Lapsellista tollainen ei oihmekään kun nuoretkin ovat fiksumpia kun aikuiset jossain asiassa

Kulutit aikaasi tollaiseen

Tässä meillä on todellinen, vakavamielinen ihminen, joka on ymmärtänyt ryppyotsaisuuden syvimmän merkityksen!

Vierailija
37/77 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin 2 naista seksikumppaneiksi, yhdenkin kanssa yhdessä asumisessa on jo liikaa.

Vierailija
38/77 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan haluaisi.

Vierailija
39/77 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin miehen sekä naisen

Vierailija
40/77 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin miehen sekä naisen

Sama. Tuntuu, että mies tai nainen yksin ei pysty tyydyttämään jotain kaipuuta sisälläni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän