Itse haluaisin kaksi tyttöystävää samaan aikaan. Kuka haluaa myös?
Kommentit (77)
kun ei sitä yhtäkään jaksa niin noi kaksi vetäisi kenet tahansa täysin kuivaksi ja kieltäisi kaikki harrastukset yms valitusta. Huoh! Sinkkuus on paljon parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisit tietysti, mutta valitettavasti tuskin kapasiteettisi tai resurssisi koskaan mahdollistaisivat sen.
Lisäksi ainut naisoletettutyyppi, joka tämän hyväksyy ja tähän suostuu, on sellainen, jolla on vastaavasti itsellään (lisäksesi) paljon enemmän kuin 2 miesystävää, jota taas sinä et kestä etkä hyväksy.
Itse tiedän kaks mun kaveria jotka ei rahan perässä ole!!
Ap
Raha ei ole ollenkaan ainut eikä edes helpoimmin hankittavissa oleva vaadittu resurssi tässä utopiassasi.
Lisäksi sinun pitäisi seksuaalisesti tyydyttää kaksi kpl seksihirmunaista, joilla ei silti saisi olla lisäksesi tarvitsemiaan useampia lisämiehiä eli vaadit vain yksipuolista ja epäoikeudenmukaista saamapuolta.
Kukaan muu kuin itsekin polyamoriaa omalla kohdallaan toteuttava nymfo ei tähän riistoon suostune.
Sosiaalisen moniosaamisen aspektista katsoen et nytkään kykene ylläpitämään sitä yhtäkään tyttöystävää.
Miksi kysyt muiden mahdollisista vastaavista haluista? Etkö uskalla rehdisti haluta haluamisiasi ilman tukea?
Ota vaan kaks jos saat. Minä en tarvii yhtäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan löydät sen ensimmäisen, kerro hänelle, että tavoitteenasi on löytää myös toinen tyttöystävä, jotta hän tietää, mihin on ryhtymässä. Jos hän ei hyväksy sitä, tiedätte jo heti, ettei ole syytä jatkaa. Jos taas asia on hänelle OK, hän saattaa jopa auttaa sinua löytämään toisen tyttöystävän.
P.S. Hyväksyisitkö sinä sen, jos jommalla kummalla tyttöystävälläsi olisi toinen poikaystävä tai tyttöystävä sinun lisäksesi? Entä, jos tyttöystäväsi olisivat biseksuaaleja, ja heidän välillään olisi seksuaalista toimintaa keskenään?
Tuohan olisi ihanne tilanne 2kpl bi naisia jotka tykkäävät toisistaan ja harrastavat seksiäkin keskenään.
Miestä en hyväksyisi mukaan heterona, mutta naiset kelpaa miten vaan.Itse olen bi nainen ja vaikka kuviossa on mielestäni hyviäkin puolia, niin näen siinä kyllä potentiaalisia vaaranpaikkojakin.
Rakkaus vaatii fokusta. Rakastaa voi monia, mutta rakastunut voi olla vain yhteen kerrallaan.
Tuossa kuviossa joko kukaan ei ole oikeasti rakastunut kehenkään, kaikki ovat onnettomasti rakastuneita kohteeseen, joka ei vastaa tunteeseen, tai sitten kaksi ihmistä rakastuvat ja yksi jää ulkopuolelle. Joka tapauksessa kuviosta seuraa jollekulle sydänsuruja, ehkä jopa kaikille.
Miten niin vaan yhteen?? Rakkaus on asia jota ei voi edes selittää selitäppä se kunnolla, niin et osaa en minäkään mutta voi montaa rakastaa itse rakastan omaa iskää ja äitiä
M19
Kiva, että toistat, mitä kirjoitin. Rakastaminen ja rakastuminen ovat eri asioita. Rakastumisen aivokemia on erilainen.
Minäkin haluaisin kaksi tikkaria tai vaikka kuinka monta, mutta äiti ei osta yhtäkään. T. Pikku-Kalle
Vierailija kirjoitti:
Hei ap! Minulla on ollut jo 5 vuotta 2 miestä ja hyvin menee edelleen.
Mamma 54
Minulla on ollut jo 2 vuotta 5 miestä ja hyvin menee edelleen. Mummo 74
Älä huoli et säkään riitä muijalles vaan se menee vieraisiin halusit tai et
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehdottomasti kunhan se on vain kaikille ok. Eikä kenenkään tunteita tarvitse rikkoa. Minäkin elin vuosia kahden joskus kolmenkin kumppanin kanssa. Nykyään Tinderistä löytää seuraa ja kun alusta asti kertoo avoimesti mitä haluaa niin halukkaita löytyy varmasti. Viimekesänä olin ensimmäisen naiseni häissä hän löysi toisen miehen ja olen vilpittömästi onnellinen hänen puolestaan. Kyllä tänne jäi vielä muita riiattavia 😊 M38 Oulu
Onko täällä toinenkin M38 Oulusta? :o
Näköjään, vähän niinkuin vastakohta minuun nähden.
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mamma 54Minulla on ollut jo 2 vuotta 5 miestä ja hyvin menee edelleen. Mummo 74
Sinun ikäluokassa miehet ovat jo isossa vähemmistössä. Mistä löysit miehet?
T: Ihan vähän kade
Vierailija kirjoitti:
Haluaisit tietysti, mutta valitettavasti tuskin kapasiteettisi tai resurssisi koskaan mahdollistaisivat sen.
Lisäksi ainut naisoletettutyyppi, joka tämän hyväksyy ja tähän suostuu, on sellainen, jolla on vastaavasti itsellään (lisäksesi) paljon enemmän kuin 2 miesystävää, jota taas sinä et kestä etkä hyväksy.
Näin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mamma 54Minulla on ollut jo 2 vuotta 5 miestä ja hyvin menee edelleen. Mummo 74
Sinun ikäluokassa miehet ovat jo isossa vähemmistössä. Mistä löysit miehet?
T: Ihan vähän kade
No Mummo 74:n miehet ovat tietysti nuorempia. T: Ei yhtään kade :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni palstan naisista on harrastanut kahden miehen kanssa seksiä samaan aikaan?
Otitteko molemmat sisään yhtä aikaa? a/b rappu tai a/a tai b/b??
Haluan ihan rehellisiä vastauksia tapahtuu tuollaista oikeasti vai onko aina 1/a rappu kerrallaan.Hyi hemmetti... Jos olet pokessa nähnyt et reiät revitään riekaleiksi, niin tiedoksi et yleensä ovat huumeiden vaikutuksen alaisena. Normaalisti reikiin ei mahdu niin paljon. Totuus on myös se, et valitettavasti nämä ihmiskaupan uhrit joutuu käyttämään vaippoja jossain vaiheessa :/
No tämä ei muidenkaan epäeettisyyksien ohella ketään minäminäminää kiinnosta kunhan itse saa meloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni palstan naisista on harrastanut kahden miehen kanssa seksiä samaan aikaan?
Otitteko molemmat sisään yhtä aikaa? a/b rappu tai a/a tai b/b??
Haluan ihan rehellisiä vastauksia tapahtuu tuollaista oikeasti vai onko aina 1/a rappu kerrallaan.Hyi hemmetti... Jos olet pokessa nähnyt et reiät revitään riekaleiksi, niin tiedoksi et yleensä ovat huumeiden vaikutuksen alaisena. Normaalisti reikiin ei mahdu niin paljon. Totuus on myös se, et valitettavasti nämä ihmiskaupan uhrit joutuu käyttämään vaippoja jossain vaiheessa :/
Sekä että, onhan netissä ihan amatöörien omia striimauksia ja niissäkin aikamoista suorittamista.
Mutta kyse oli useamman miehen kanssa olemisesta, miten homma on suoritettu?
Olen 46 vuotias ja minulla on kaksi tyttöystävää, 38- ja 24- vuotiaat. Erosin nuoremmasta ja vanhemman kanssa alkoi suhde ja sitten nuorempi tuli takaisin kuvioihin. Nuorempi tietää vanhemmasta ja vanhempi tietää että panen muitakin mutta ei tiedä kuka se on. Hieman mustasukkaisuutta ollut kuvioissa mutta ei kauheasti. Vanhemmalla on suhde johonkin vanhaan setään joka enemmän sellainen lompakko. Nuorempi likka on sitten ihan rehellinen prostituoitu. Kummallekkaan en maksa mitään. Toistaiseksi olen onnellinen. Alkuun oli kaikkee paskaa tuon nuoremman kanssa, kun en oikein hyväksynyt kuvioita.
Voit vielä lukea psykologiaa enemmän niin ymmärrt, että vauvan "rakkaus" ei ole pyyteetöntä ensinkään, vaan vauva todellakin pyytää ja tarvitsee apua, ravintoa, vaipanvaihtoa ym. Vauva kiintyy ja on riippuvainen, vasta vuosien saatossa voi puhua rakkaudesta.
N51