Ihanin kesätuoksu?
En ole vuosiin ostanut yhtään tuoksua, nyt haluaisin kesäksi jonkun ihanan raikkaan ja kesäisen. Tulee pää kipeäksi jo pelkästä ajatuksesta lähteä nuuhkimaan hajuvesiä liikkeeseen. Olisikohan täysin mahdotonta löytää kelpo tuoksu "sokkona"? Ajattelin netisä tilata.
Aikaisempia suosikkeja ovat mm. D&G Light blue, Versace Bright crystal, Escadan jotkut kesätuoksut... Olen 26-vuotias, joten ei mitään teinituoksua muttei myöskään varttuneemman naisen tuoksua. Tykkään melko nuorekkaista, kevyistä, raikkaista tuoksuista. Suosittele omaa lemppariasi!
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 22:34"]
Ja mä kun ajattelin, että tämä ketju käsittelisi kesän ihania tuoksuja, mutta aiheena onkin hajuvedet... No, musta yksi parhaista kesän tuoksuista on mäntykankaan tuoksu kuumana kesäpäivänä.
[/quote]
Ja saunavihta, puiden ja pensaiden kukat.
Eiköhän joissain hajuvesissä ole esim. jasmiinin tuoksua.
Mäkin ajattelin vastata, että kielon ja narulla kuivuneen pyykin huumavat tuoksut, mutta hajuvesistä en osaa sanoa juuta en jaata. :)
Älä, ap, välitä noista typeryksistä, jotka luulevat olevansa niin hah-hah-hauskoja, mutta onnistuvat vain tuomaan julki junttimaisuutensa. Ei niistä kannata välittää. :)
Minun mielestäni hyviä kesätuoksuja ovat Issey Miyaken L'Eau d'Issey ja ruusuisempi L'Eau d'Issey Florale. Kannattaa käydä nuuhkaisemassa. :) Laura Biagiottin Laura on myös aina varteenotettava kevyt tuoksu.
Kyllä se on ihan perinteinen lannantuoksu maaseudulla :)
Ja mä kun ajattelin, että tämä ketju käsittelisi kesän ihania tuoksuja, mutta aiheena onkin hajuvedet... No, musta yksi parhaista kesän tuoksuista on mäntykankaan tuoksu kuumana kesäpäivänä.
Minullekin tuli mieleen L`eau d´issey.
Uusi yritys! Muuta kuin lannantuoksua?