Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vapaaehtoistyötä akateemiselle velalle?!

Vierailija
15.03.2014 |

Olen jäämässä sapattivapaalle vaativasta asiantuntijatyöstäni ja haluaisin (itsekkäänä velana) käyttää lisääntynyttä vapaa-aikaani yhteiseen hyvään. Jonkin sortin vapaaehtoistyö pari kertaa viikossa siis haussa. Tässä speksit:

- kielitaitoinen

- akateeminen koulutus

- avioliitossa, ei lapsia

- eläinrakas

- järkeilevä, jalat maassa -tyyppi

- tottunut esiintymään ja kouluttamaan ihmisiä

- liikunnallinen

- kiinnostunut kansainvälisyydestä ja matkailusta

- henkisesti vahva ja tasapainoinen

- ateisti

- ei äidillistä lämpöä

- kaupunkilainen, ei autoa

Millainen vapaaehtoistyö sopisi minulle?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin asioihin haluaisit vaikuttaa? Musta tuntuu, että olisit aika haluttua työvoimaa monissakin paikoissa. Mitkä asiat siis sydäntä lähellä?

T. akateeminen, vähemmän itsekäs koska lapset ;) vapaaehtoinen

Vierailija
2/6 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amnesty tuli ensimmäisenä mieleen. Siellä on paljon akateemisia mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 13:31"]

Mihin asioihin haluaisit vaikuttaa? Musta tuntuu, että olisit aika haluttua työvoimaa monissakin paikoissa. Mitkä asiat siis sydäntä lähellä?

T. akateeminen, vähemmän itsekäs koska lapset ;) vapaaehtoinen

[/quote]

Ja haluan vielä lisätä et tosi hienoa, että olet lähdössä tekemään vapaaehtoistyötä. Suomessa todellakin tarvitaan vapaehtoisia, kun on jakuvaa resurssipulaa. Nyt sen varsinkin huomaa, kun on itsekin mukana. Mutta varoitus; se voi sitten koukuttaa!  :) 

Vierailija
4/6 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tuli mieleen maahanmuuttajanaiset ja heidän kouluttaminen. Myös kriisinhallinta ja ihmisoikeudet kiinnostaa. Lasten parissa en koe olevani erityisen hyvä, koska tosiaan äidillinen lämpö ja huolehtivaisuus eivät ole vahvuuksiani. Toisaalta olisin myös valmis lähtemään ulkomaankomennukselle alkeellisiinkin oloihin. Olen mieleltäni utelias ja rohkea. Ap

Vierailija
5/6 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi auttaa vanhuksia. Olen melkein kuin ap, tosin en erityisen eläinrakas enkä ole tällä hetkellä kiinnostunut ulkomailla tapahtuvasta vapaaehtoistyöstä. 

Vierailija
6/6 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on varmaan aikaa useammallekin vapaaehtoishommalle. Eli tosiaan esim. Amnestyssa voisit ihan hyvin toimia, mutta sen lisäksi tehdä jotain käytännönläheisempääkin, eli monilla järjestöillä (tietääkseni esim. Plan, SPR jne.) on kaveri- tms. toimintaa, eli voisit olla kaveri/mentori esim. maahanmuuttajanaiselle. Siihen ei kuitenkaan menisi kohtuuttoman paljon aikaa, mutta siitä olisi tuon yhden ihmisen elämässä ihan konkreettisesti hyötyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi