kumman miehen ottaisit mieluummin?
1. koulutettu, työssäkäyvä, hyvän näköinen, pitkä hoikka tienaa 35 000€ vuosi. Uskovainen, perheelleen omistautunut, hyvätapainen, rehellinen, ehjästä perheestä oleva, mukava, empaattinen mies. EI käytä alkoholia
2. koulutettu, työssäkäyvä, hyvän näköinen, pitkä hoikka tienaa 55 000€ vuosi. Ottaa alkoholia ja satunnaisesti pettää, työorieitunut uraohjus, eronneesta perheestä, hauska, ajattelee ensin itseään. Ei auta muita kuin korkeitaan omia lapsia jos niitä olisi. EI usko Jumalaan.
kuvailu 1 on nykyinen mieheni, kuvailu 2 on mies jota tapailin ennen uskoontuloa.
Kommentit (29)
En ottaisi kumpaakaan. Aika ällöttävän tuntuisia otuksia. Minun mieheni on hauska, älykäs, luova, boheemi, ei-minkään-näköinen, tykkää meistä kolmesta (kaksi lasta+ minä), ansaitsemme joskus tarpeeksi, usein liian vähän, mutta kivaa on ja turvallista.
En ottaisi kumpaakaan. Aika ällöttävän tuntuisia otuksia. Minun mieheni on hauska, älykäs, luova, boheemi, ei-minkään-näköinen, tykkää meistä kolmesta (kaksi lasta+ minä), ansaitsemme joskus tarpeeksi, usein liian vähän, mutta kivaa on ja turvallista.
On muuten vähän ristiriitaista, että kakkostyypin pettää, vaikka on huono sängyssä. Kuka sitä sitten suostuu panemaan?
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 02:22"]
On muuten vähän ristiriitaista, että kakkostyypin pettää, vaikka on huono sängyssä. Kuka sitä sitten suostuu panemaan?
[/quote]
Meinaatko, että jossakin julkaistaan että kuka on huono sängyssä ja kuka ei?
Takaatko jokaiselle uskoon tulleelle naislle hyvän puolison?
Ihmettelen miten joku voisi ottaa kakkosen, ei se uskovaisuus mitään haittaa jos ei ole mikään kauhea hihhuli.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 02:29"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 02:22"]
[/quote]
Meinaatko, että jossakin julkaistaan että kuka on huono sängyssä ja kuka ei?
[/quote]
Kyllä se julkaistaan naisten juoruringeissä.
Mies33
Mulle toi hellarius on plussaa, mieluummin hellari kuin joku luterilainen lapsikasteen ja naispappeuden kannattaja. Hellarit ja vapaat suunnat on jees, joskin ne joskus tahtoo mennä hiukka liikaa sinne menestysteologian puolelle.
Mutta en kyllä ottais tatuoitua miestä! Johonkin se raja pitää vetää. Ateistin otin, ja kirkossa käyminen on jäänyt kokonaan :-(
Jos on itse uskova, niin uskova mies on kyllä taivaan lahja! Ei kenenkään muun kanssa voi päästä sellaiseen yhteyteen kuin toisen uskovan, kun rukoillaan yhdessä. Siunausta teidän liitolle, vaikka ne tatuoinnit onkin!
Ehdottomasti nro 2. Olen ateisti, enkä halua lapsia. En voisi kuvitellakaan suhdetta uskovaisen kanssa. Satunnaisen pettämisen voin katsoa läpi sormien, jos mies muuten on makuuni.