Lue keskustelun säännöt.
Marimekon Vaahtokarkki-tunika- Hot or not?
09.04.2014 |
Onko Marimekon vaahtokarkki tunika mielestänne tyylikäs tällaiselle 30 + naiselle?
Minne pukisitte sen? Sopiiko työjuttuihin vaan onko toi parempi vaan kotiasuna?
Meinasin tilata netistä, mutta nyt kokeilin kaupassa ja tulin vielä mietintäpäälle... vähän liian mammamainen trikootunika?
Kommentit (42)
Sopisi mulle peittämään raskaudenjälkeisen pömppiksen, mutta solakampana en olisi turhaan pukeutunut tuollaiseen telttaan.
Jos on vyötärö niin silloin sitä pitäisi korostaa, ehdottomasti ei tuollaiselle teltalle. Mut en tiedä sitä, että onko AP millaisissa mitoissa, koska tu ikä 30+ nyt ei oikeesti tarkoita yhtään mitään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 23:12"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 22:57"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 22:44"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 22:28"]
Itse tykkään bohomian chic tyylistä (californian malliin, kate hudson, sienna miller ym edutaa tätä tyyliä) joten tuo on niin eri ääripäätä mun maun suhteen, mutta kotivaatteksi voisin kelpuutta, kivat varmasti kotona leggareiden kanssa ja ei tarttis hävetä silmiä päästä jos postimies tulee oven taakse :D mutta ulos en tuo päällä menis
[/quote]
toivottavasti et tarkoita että bloginpitäjällä on samantyyppinen tyyli kuin katella ja siennalla, herra varjele. Hänhän toivoo ja luulee näin, mutta laahustaa vaahtokarkki-tunikassa ja karseissa farkkuleggareissa.
[/quote]
herra varjele nauroin ääneen kommentillesi :'''D
siis onko tämä koko aloitus nyt blogistin oma aloitus vai jonkun joka oikeasti vakavissaan kyseleee onko Marimekon tunika hot vai mitä häh
[/quote]
Tämä on ilmeisesti Hollannissa asuva/asunut stalkkeri (entinen bloggaaja) joka leikkii asuvansa Ranskassa ja ilkeilee tolle yhdelle bloggaajalle ilmeisesti siksi että sitä vituttaa se että on itse jäänyt alemmalle oksalle piipittämään:D Huhu kiertää, sen verran läpinäkyvää oli tänne ton paskan kirjoittelu tuossa aiemmin:DDD Kiva katsella kuinka pitkälle meinaa nolata itsensä;) Varmasti bloggaaja itsekin tietää kuka tässä on takana:D
[/quote]
Siis millaisia ilkeitä haukkumiskommentteja tältä on tullut?
Koska mun blogiin on myös tullut ilkeitä kommentteja joltain joka ilmeisesti asuu Ranskassa, siksi kiinnostais.