Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marimekon Vaahtokarkki-tunika- Hot or not?

Vierailija
09.04.2014 |

Onko Marimekon vaahtokarkki tunika mielestänne tyylikäs tällaiselle 30 + naiselle? 
Minne pukisitte sen? Sopiiko työjuttuihin vaan onko toi parempi vaan kotiasuna? 

Meinasin tilata netistä, mutta nyt kokeilin kaupassa ja tulin vielä mietintäpäälle... vähän liian mammamainen trikootunika?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä se näyttää?

Vierailija
2/42 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva. Voisin pitää ehkä töissäkin. Mekoksi olisi liian lyhyt. Laittaisin töihin housut kaveriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tommonen raitapaita? Toi varmaan sopii jos laitat jalkaan mustat tiukat housut/legginssit ja saappaat tai nilkkurit. Hiukset tiukalle nutturalle ja paksusankaiset statuslasit päähän jos ei omasta takaa ole laseja. Semmosen aika täpäkän tädin tyyli, itelleni en vois kuvitella mut tohon suuntaan lähtisin välttääkseni mammalookin. :)

Vierailija
4/42 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii töihin ja vapaa-ajalle riippuen siitä, mitä muuta pukee ylle.

Esim. töihin mustat tiukat housut (farkkumainen kangas, ei trikoota) ja mustat korkea korkoiset avokkaat tai mustat matalakantaiset saappaat.

Vapaa-ajalla yhdistäisin valkoisiin housuihin ja tennareihin. 

Vierailija
5/42 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei erityisen hot, mutta kiva kylläkin. Nelosen ehdotus on hyvä, paksusankaisia laseja ei tosin tarvitse. :)

Mutta tiukat mustat housut tai legginsit ja vaikka jotkut värikkäät nilkkurit niin hyvältä näyttää.

Vierailija
6/42 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudon pituinen, ei mekko eikä pusero. Jotenkin nuo Marimekon vaatteet on kauhean lapsellisia. 

Vierailija
7/42 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 21:52"]

Oudon pituinen, ei mekko eikä pusero.[/quote]

Sellaisia on tunikat.

Vierailija
8/42 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorekas mun mielestä, sopii hoikalle. Ihana, saako noita vielä jostakin, eikö ole vanhempaa mallistoa jo?

Vierailija
9/42 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää yöpaidalta. En laittas päälleni muuta kuin kotona saunan jälkeen oloasuksi. Ja arvatenkin kallis kun mikä, kun on Marimekko?

Vierailija
10/42 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon vaatteet sopii päiväkodin tädeille ja vanhoille piioille

Vierailija
11/42 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 35 ja minusta se näyttää tosi mammamaiselta. Enkä itse ole tyyliltäni mitenkään teinimäinen.

Vierailija
12/42 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa googlata, linkki ois kiva.

Vierailija
13/42 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurja teltta jos kantaja ole langanlaiha, kuten monet Marimekon vaatteet.

Vierailija
14/42 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse tykkäät, niin mitä sillä on väliä, jos joku muu ei tykkää.

Vierailija
15/42 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 21:56"]

Nuorekas mun mielestä, sopii hoikalle. Ihana, saako noita vielä jostakin, eikö ole vanhempaa mallistoa jo?

[/quote]

Heippa Sissi ;) tunnistan ip:stä :D

Vierailija
16/42 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin nuorekas mielestäni, ei sovi hoikalle niinkuin joku aiemmin sanoi, koska tekee lihavemman näköiseksi mitä onkaan, jos on hoikka niin jotain tyköistuvampaan

Sopii hyvin arkeen, kotipaidaksi, mutta en laittaisi kaupungille tai töihin, edes mustien housujen ja korkkareiden kanssa, en. Ellen sitten olisi raskaana ja haluaisi piilotella vatsaa

Vierailija
17/42 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Not!

Vierailija
18/42 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mistä tuota vielä saa, tuohan on viime vuoden malli. Itse olisin kotikäyttöön voinut ostaa, mutta eihän tuota enää saa mistään.

Vierailija
19/42 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tylsä

Vierailija
20/42 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 22:21"]

siis mistä tuota vielä saa, tuohan on viime vuoden malli. Itse olisin kotikäyttöön voinut ostaa, mutta eihän tuota enää saa mistään.

[/quote]

Mä olen sitä ainakin nettikaupassa nähnyt, en tosin suomalaisessa, mutta olisi voinut tilata Suomeen.

Voin yrittää etsiä sen nimen.

Lisäksi, jos kierrät Suomessa marimekkoa myyvissä liikkeissä (ainakin Oulun ja Tampereen liikkeissä olen itse ihan viime viikkoina nähnyt) niin katso ja kysele , koska noita tunikoita vielä löytyy, nyt jopa isoissa aleissa

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi