Marimekon Vaahtokarkki-tunika- Hot or not?
Onko Marimekon vaahtokarkki tunika mielestänne tyylikäs tällaiselle 30 + naiselle?
Minne pukisitte sen? Sopiiko työjuttuihin vaan onko toi parempi vaan kotiasuna?
Meinasin tilata netistä, mutta nyt kokeilin kaupassa ja tulin vielä mietintäpäälle... vähän liian mammamainen trikootunika?
Kommentit (42)
Itse tykkään bohomian chic tyylistä (californian malliin, kate hudson, sienna miller ym edutaa tätä tyyliä) joten tuo on niin eri ääripäätä mun maun suhteen, mutta kotivaatteksi voisin kelpuutta, kivat varmasti kotona leggareiden kanssa ja ei tarttis hävetä silmiä päästä jos postimies tulee oven taakse :D mutta ulos en tuo päällä menis
Siis tosi neutraali asu. Mä oon varmaan tosi mammamainen sitten (not), kun näen tuon sellasena vähän siistimpänä, tyylikkäänä asuna. Klassikko. Perus "pelastaja" kun ei keksi mitään mitä laittaa päälle...
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 22:26"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 22:21"]
siis mistä tuota vielä saa, tuohan on viime vuoden malli. Itse olisin kotikäyttöön voinut ostaa, mutta eihän tuota enää saa mistään.
[/quote]
Mä olen sitä ainakin nettikaupassa nähnyt, en tosin suomalaisessa, mutta olisi voinut tilata Suomeen.
Voin yrittää etsiä sen nimen.
Lisäksi, jos kierrät Suomessa marimekkoa myyvissä liikkeissä (ainakin Oulun ja Tampereen liikkeissä olen itse ihan viime viikkoina nähnyt) niin katso ja kysele , koska noita tunikoita vielä löytyy, nyt jopa isoissa aleissa
ap
[/quote]
Kerrotko missä liikkeissä niitä on näkynyt ja alessa? Eikö se myyty loppuun aika nopeasti? Taisin ekaa kertaa nähdä Vaahtokarkin Eeviskäisen blogissa ja mulle kelpaisi tuo toinen väri myös mutta kaikki myy eioota.
Mun äidillä taitaa olla tuollainen, kiva vaate mielestäni. Mun mielestä materiaali on aika ohut, joten jos aikoo käyttää mekkona, kannattaa varmaan hommata kunnon alusmekko.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 22:28"]
Itse tykkään bohomian chic tyylistä (californian malliin, kate hudson, sienna miller ym edutaa tätä tyyliä) joten tuo on niin eri ääripäätä mun maun suhteen, mutta kotivaatteksi voisin kelpuutta, kivat varmasti kotona leggareiden kanssa ja ei tarttis hävetä silmiä päästä jos postimies tulee oven taakse :D mutta ulos en tuo päällä menis
[/quote]
Me tiedämme että sinulla on pissaa päässä ja sua harmittaa se yksi bloggaaja. Laitat hei sen kukkamekon päälle sieltä vaatekaapista ja jotkut kivat läskipohjakengät ja ole boho! Helpottaa!
Mutta miksi ton vaatteen nimi on Vaahtokarkki?! Odotin, että linkin takaa paljastuu Me and I -tyylinen riemunkirjava printtikuvio.
[/quote]
toivottavasti et tarkoita että bloginpitäjällä on samantyyppinen tyyli kuin katella ja siennalla, herra varjele. Hänhän toivoo ja luulee näin, mutta laahustaa vaahtokarkki-tunikassa ja karseissa farkkuleggareissa.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 22:43"]
Mutta miksi ton vaatteen nimi on Vaahtokarkki?! Odotin, että linkin takaa paljastuu Me and I -tyylinen riemunkirjava printtikuvio.
[/quote]
Varmaan siksi että tota tunikaa on ollut saatavana myös vaahtokarkin värisenä eli tosi makeen vaaleanpunainen raita mustan tilalla.
Ei tuollainen todella leveäraitainen viritys mikään siisti vaate voi olla Ja ei missään nimessä töihin (riippuu tietty töistä, mutta ei ainakaan hyväpalkkaisiin töihin, näin niinkuin nyrkkisääntönä ;))
Meinasin tippua sohvalta kun otsikossa kysyttiin "hot". :D
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 22:03"]
Hurja teltta jos kantaja ole langanlaiha, kuten monet Marimekon vaatteet.
[/quote]
no mutta sissihän ON langanlaiha
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 22:44"]
[/quote]
toivottavasti et tarkoita että bloginpitäjällä on samantyyppinen tyyli kuin katella ja siennalla, herra varjele. Hänhän toivoo ja luulee näin, mutta laahustaa vaahtokarkki-tunikassa ja karseissa farkkuleggareissa.
[/quote]
En puhu mistään blogista? Siis bohemian chic on tyylisuuntaus vaatteissa ja tunnetuimmat henkilöt, jotka tätä edustaa ovat Sienna Miller, Kate Hudson ja moni muu joista ammenan inspiraatiota.
Tällainen mustavalkoinen, graafinen tunika on jotain niin erilaista mistä itse pidän, koska rakastan boheemia mutta chiciä vaatetyyliä, mutta se joka vaahtokarkista tykkää niin rauhassa saa tykätä
Keneltä tuo on plagioitu, joko selvinny?
[/quote]
[/quote]
herra varjele nauroin ääneen kommentillesi :'''D
siis onko tämä koko aloitus nyt blogistin oma aloitus vai jonkun joka oikeasti vakavissaan kyseleee onko Marimekon tunika hot vai mitä häh
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 22:04"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 21:56"]
Nuorekas mun mielestä, sopii hoikalle. Ihana, saako noita vielä jostakin, eikö ole vanhempaa mallistoa jo?
[/quote]
Heippa Sissi ;) tunnistan ip:stä :D
[/quote]
Anteeksi mutta selittäkää tyhmälle, miten täällä näkee kommentoijan ip:n??
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 23:01"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 22:04"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 21:56"]
Nuorekas mun mielestä, sopii hoikalle. Ihana, saako noita vielä jostakin, eikö ole vanhempaa mallistoa jo?
[/quote]
Heippa Sissi ;) tunnistan ip:stä :D
[/quote]
Anteeksi mutta selittäkää tyhmälle, miten täällä näkee kommentoijan ip:n??
[/quote]
En tiedä itsekään kun en hakkerointia harrasta, mutta jos osaa koodata tarpeeksi niin voi vaikka muunnella vauva.fi:n ulkomuodon uusiksi :D näinhän on käynyt demissä useammankin kerran (koodien yö)
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 22:57"]
[/quote]
[/quote]
herra varjele nauroin ääneen kommentillesi :'''D
siis onko tämä koko aloitus nyt blogistin oma aloitus vai jonkun joka oikeasti vakavissaan kyseleee onko Marimekon tunika hot vai mitä häh
[/quote]
Tämä on ilmeisesti Hollannissa asuva/asunut stalkkeri (entinen bloggaaja) joka leikkii asuvansa Ranskassa ja ilkeilee tolle yhdelle bloggaajalle ilmeisesti siksi että sitä vituttaa se että on itse jäänyt alemmalle oksalle piipittämään:D Huhu kiertää, sen verran läpinäkyvää oli tänne ton paskan kirjoittelu tuossa aiemmin:DDD Kiva katsella kuinka pitkälle meinaa nolata itsensä;) Varmasti bloggaaja itsekin tietää kuka tässä on takana:D
Nää on taas makuasioita. Mulle tuo tunika ei sopis, oon niin tasapaksu pökkelö. Ehkä jos tuohon yhdistäis jonku vyön, vois olla kivempi ja tois vähän jotain muotoa?
En ole bloggaaja, enkä tietääkseni stalkkerikaan ja asun ja vaikutan Suomessa.
Miksi jokikinen keskustelu päätyy ruotimaan bloggaajia niin ilkeästi? En edes ymmärrä kenestä bloggaajasta tässäkin on kyse?
Vaahtokarkki on tosiaan nopeasti loppuunmyyty, mutta jos et haikaile kokoa S tai M niin toivoa löytyy :) Itse olen sen verran pitkä, että s ja m jäivät liian lyhyiksi omaan makuuni. L taas on paras pituudeltaan ja näppärästi voin kaventaa siitä omalle varrelleni sopivan.
ap
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 22:21"]
siis mistä tuota vielä saa, tuohan on viime vuoden malli. Itse olisin kotikäyttöön voinut ostaa, mutta eihän tuota enää saa mistään.
[/quote]
Ei taida saada mistään ellei jossain ole viime vuoden mallistoa jäljellä. Mun mielestä kivan näköinen tunika. Ottaisin.