Voi p**kele, miksi paino ei putoa???
Mitat tällä hetkellä 163cm ja 108kg. Paino on pudonnut 2 viikossa kilon! Joo, tiedän, että puoli kiloa viikossa on ok tahti, mutta luulisi nyt, että tällaisesta massasta lähtisi aluksi vähän enemmän.
Syön säännöllisesti sekaruokaa n. 1400kcal päivässä (vaihteluväli 1200-1600kcal) enkä aio alkaa karppaamaan. Ei lainkaan suklaata kahteen viikkoon, ainoana herkkuna 1 kakkupala juhlissa. Yritän muistaa juoda vettä, mutta siinä on vähän opettelemista. Liikuntaa olen aloitellut hiljalleen: ekan viikon vain pyöräilin asioidenhoitopyöräilyä (siis todella lyhyitä matkoja) ja nousin portaat hissin sijasta. Viime päivinä liikunnaksi su: vesijuoksu, ma: sali (yläkroppa), ti: vesijuoksu. Tänään ei mitään, huomenna ehkä vesijuoksua jos töissä ei mene hirveän myöhään.
Olo on kyllä ok ja kroppa tuntuu kevyemmältä, mutta hermot menee kun paino on sitkeästi sama. Merkkaan painon vain kerran viikossa, mutta uteliaisuuttani käyn joka aamu puntarilla jos vain muistan. Tsempatkaa nyt mua etten luovuta ja hae pizzaa ja suklaalevyä itsesääli-illaksi!
Kommentit (23)
Intiimi kysymys eli toimiiko suoli? Siellä suolistossa voi olla jumissa vaikka kuinka paljon ulostemassaa. Osta mämmiä (siinä on kuituja ja saa suolen toimimaan) ja rasvatonta maitoa, laita steviaa makeutukseksi. Hämmästyt kuinka paljon menetätkään painoasi rööriroopelle mämmin avulla.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 19:48"]
Intiimi kysymys eli toimiiko suoli? Siellä suolistossa voi olla jumissa vaikka kuinka paljon ulostemassaa. Osta mämmiä (siinä on kuituja ja saa suolen toimimaan) ja rasvatonta maitoa, laita steviaa makeutukseksi. Hämmästyt kuinka paljon menetätkään painoasi rööriroopelle mämmin avulla.
[/quote]
Suoli toimii joka ikinen aamu ja joskus illallakin ja tuotos saisi sen kuivakan tv-laihdutusmuija Gillianinkin hyväksynnän :) Sen asian suhteen ei ole koskaan ollut ongelmia.
Ap.
Kiitos tsempeistä!
Herkkuhimoa ei ole, se hävisi parissa päivässä. Olen aika yllättynyt asiasta, sillä aiemmin söin joka päivä suklaata. Nyt siis söin tuon kakkupalan ihan hyvillä mielin ja siinä se. Haluan elää tavallista elämää arkineen ja juhlineen ja opetella siihen, että herkkuja syödään vain "normaali" määrä erikoistilaisuuksissa.
En syö höttöhiilaria vaan hiilarini tulevat kasviksista, marjoista, kaurapuurosta, ruisleivästä, tummasta pastasta ja riisistä sekä pari kertaa viikossa perunasta. Olen aina syönyt terveellistä ruokaa ja pidän siitä, kilot ovat kertyneet vuosien mittaan valtavilla annoksilla sekä suklaalla. Nälän tunnettakaan ei ole ollut.
No, pahin v*tutus on jo ohi enkä tosissani ollut edes lähdössä roskaruokaostoksille. Kohta vielä herkkuiltapalan aika (rasvatonta maustamatonta rahkaa, vadelmia, mustaviinimarjoja ja rkl tai pari kaurahiutaleita sauvasekoittimella "smoothieksi"), sitten nukkumaan ja huomenna on uusi päivä. Aion kiinnittää erityisesti huomiota juomiseen.
-Ap