Milloin kyllästyit baareissa juoksemiseen?
Olen vasta 22-vuotias ja ei jaksa enää :D muutaman kerran vuodessa on kiva lähteä parin hyvän kaverin kanssa mutta muuten ei. Opiskeluaikaa vielä useampi vuosi kuitenkin jäljellä ja tuntuu että jää porukasta kun ei ryypiskele joka keskiviikko ja viikonloput päälle :( mieluummin keskityn treenaamiseen ja illat makaan sohvalla :D
Kommentit (44)
18 olin minäkin kun kyllästyin. Nykyisin käyn kerran vuoteen jos käyn
En vielä ainakaan. Välillä on hiljaisempaa, mutta kyllä siellä tulee sillon tällön käytyä. Olen 28.
Lopetin baaris käymisen 35 vuotiaana,kun lopetin alkoholilla läträämisen kokonaan.
Minäkin 22v ja ei enää kiinnosta paskan vertaa, ihmettelen sitä myös suuresti
En mäkään käynyt 22 v baareissa. Kummasti se menojalka alkoi vipattamaan, kun oli vuosia käymättä. Nyt 37 v. ja todella ihanaa välillä mennä tuulettumaan kavereiden kanssa. Tarkoitus ei ole vetää änkyröitä eikä iskeä ketään.
23-24 vuotiaana, kun opinnot alkoi olla loppusuoralla, niin se oli vaan niiiin nähty!
Minullakin tuli raja vastaan tuossa 22-vuotiaana. :D 18-vuotiaasta asti säännöllisen epäsäännöllisesti ravannut baareissa ja 19-vuotiaana aloittanut yliopisto-opiskelut niin johan 22-vuotiaana oli jo neljä vuotta opiskeltu.
Mielummin istutaan iltaa kaveriporukalla saunoen ja syöden hyvin. Ei tosiaan kiinnosta lähteä jonnekin keskustan värivalodiskoihin yms., jossa ei kuule edes toisen puhetta.
Semmoiset tanssipaikat eivät kyllä enää kiinnosta. Notku nyt siellä jonkun Cheekin tahtiin, itteäs 8v nuorempien kanssa. Terassit ja hengailubaarit kyllä menee, varsinkin kesällä. 24v.
Olen 25-vuotias sinkku ja vielä ei kyllästytä :) Välillä tulee käytyä enemmän ja välillä vähemmän. Taustatietona, että alkoholin käytön aloitin 13-vuotiaana ja maisterin paperit löytyy.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 17:58"]
siinä vaiheessa, kun mä tajusin, että tyttöjä voi ostaa kadultakin.
[/quote]
Korjasin.
Kun opiskelut oli opiskeltu ja siirryin työelämään, biletys ei enää niin kiinnostanut. Tähän saumaan sitten tulikin naimisiin meno ja perheen perustaminen. Ikää 25 vuotta.
Nyt ikää 30 vuotta ja baarissa olen käynyt viimeksi kaksi vuotta sitten, eikä varmaan ainakaan vuoteen tule lähdettyä.
N. 30-vuotiaana ekan lapsen ollessa muutaman vuoden ikäinen. En ollut muutamaan vuoteen käynyt baareissa ja totesin, että eipä paljon kiinnostakaan. Sen jälkeen olen käynyt baareissa ehkä yhteensä 10 kertaa (olen nyt 35-vuotias).
Mitä tuolla juoksemisella tarkoitetaan? Joka viikonloppuisia baarireissuja?
Ei ole aikaa sellaiseen. Olen 30v, ja voin hyvin mennä baariin sen muutaman kerran vuodessa. Ja on aina yleensä hauskaa!
Olen kyllästynyt! Tai en tiedä olenko jos voin käydä baarissa ihan mielellään kerran kuussa tai kahdessa, mutta ei sen useammin. t. 19v.
No mä en oo oikein koskaan tykännyt ja kolmekymppiä täytettyäni baarikerrat on joka kerta suorastaan koettelemus. Nyt oon 38 ja mieluiten en kävis ollenkaan. Enkä näin ollen usein käykään.
Minä treenaan, makoilen iltaisin sohvalla JA käyn baareissa.